forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Mondial assistance - kolejne problemy
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=5858
Strona 2 z 2

Autor:  KrisKros [ Śro 10 Wrz 2014, 15:11 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

A co można zrobić? Trzeba oddać sprawę do sądu. Dzisiaj wysyłam przedsądowe wezwanie do wypełnienia swojej części umowy.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 11 Wrz 2014, 14:05 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

KrisKros, skontaktowaliśmy się z firmą Mondial w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy informację zwrotną, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie.

Autor:  Ana7459 [ Sob 13 Wrz 2014, 13:44 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Ja też już piszę odwołanie, mam nadzieje że to coś pomoże - jeśli nie to rzecznik ubezpieczonych pozostaje i dalsze działania.

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 15 Wrz 2014, 15:11 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

KrisKros, poprosiliśmy firmę Mondial o pomoc, przekazując wszelkie niezbędne numery i dokumenty dotyczące wymiany Twojego laptopa. Z informacji jakie uzyskaliśmy wynika, że Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Mamy nadzieję, że dalsza reklamacja przebiegnie zgodnie z Twoim życzeniem.

Autor:  KrisKros [ Wto 16 Wrz 2014, 17:30 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Tak, zgadza się, dostałem sms od Mondiala że jednak zreperują laptopa. Napisali żebym dostarczył sprzęt do serwisu w Krakowie, będę informować na bieżąco o przebiegu i wyniku naprawy.
Na razie został w dniu dzisiejszym przesłany kurierem.

Autor:  KrisKros [ Pon 29 Wrz 2014, 14:26 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Właśnie mija dwa tygodnie od dostarczenia laptopa do serwisu i nadal nic.
Innymi słowy, już od półtora miesiąca nie mam laptopa. Fajne ubezpieczenie, nie ma co.

Kolejny raz odradzam zakup jakichkolwiek ubezpieczeń i "przedłużeń gwarancji". Wdałem 180 zł i żałuję, gdybym tego nie kupił to dokładając do tego 120 zł miałbym sprzęt zreperowany we własnym zakresie w ciągu 3 dni, bo oddałbym do normalnego serwisu a nie do jakichś patałachów.

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 01 Paź 2014, 14:18 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

KrisKros, poprosiliśmy ubezpieczyciela o informację zwrotną w Twojej sprawie. Prosimy o cierpliwość.

Autor:  karolina130714 [ Nie 05 Paź 2014, 22:40 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Szkoda, ze nie trafilam na forum przed wydaniem prawie 6 stów na ubezpieczenie. Juz 3 tydzień jestem pozbawiona laptopa gdyż za każdym razem opis zalania laptopa jest niezbyt jasny i szczegolowy...czekam dalej choc cierpliwość się kończy.
Nastepnym razem zostawię kase (w razie potrzeby )na dobry serwis a nie na jakas pozalsieboze polise ktora nic nie obejmuje a kontakt z ubezpieczycielem ogranicza sie do jednego maila tygodniowo z którego i tak sie dowiaduje ze to ja opozniam caly proces weryfikacji czy moja sytuacja podlega pod ubezpieczenie. Jak dostane info o 'razacym niedbalstwie'.......to sie chyba poswiece i przejde na Domaniewska.

Z chęcią poinformuję o wynikach całego zajścia (pewnie nie prędko).

PS obsluga w salonach x-kom nienaganna, kontakt również bezproblemowy - szkoda ze wybrali sobie takiego partnera (no chyba ze to standard wśród firm ubezpieczeniowych...)

Autor:  KrisKros [ Śro 08 Paź 2014, 12:05 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

karolina130714 napisał(a):
Szkoda, ze nie trafilam na forum przed wydaniem prawie 6 stów na ubezpieczenie. Juz 3 tydzień jestem pozbawiona laptopa gdyż za każdym razem opis zalania laptopa jest niezbyt jasny i szczegolowy...czekam dalej choc cierpliwość się kończy.


Cóż, oni czekają aż wreszcie napiszesz "wzięłam szklankę wody i wylałam ją na laptopa", wtedy dopiero opis będzie jasny i szczegółowy i będzie można odmówić wywiązania się z umowy ubezpieczenia.

A u mnie bez zmian, dziś jubileusz, mija 50 dzień od awarii laptopa. Pięć dni temu, po trzech tygodniach(!) w serwisie, dowiedziałem się że laptopa nie da się naprawić. Mam oczekiwać na "kontakt z salonu w sprawie wymiany na nowy", nie napisali ani z jakiego salonu ani ile mam oczekiwać. Może na Gwiazdkę będzie.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 09 Paź 2014, 14:02 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Poprosiliśmy ubezpieczyciela o przyspieszenie reakcji w wymienionych sprawach. Prosimy o cierpliwość.

karolina130714, prosimy o przesłanie Twojego numeru certyfikatu w wiadomości prywatnej. Postaramy się pomóc.

Autor:  miri21 [ Wto 18 Lis 2014, 13:43 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Witam!
W ubiegłym roku zakupiłam tablet w firmie x-kom, wszystko było OK do czasu. Sprzedawca zaoferował mi przy zakupie sprzętu dodatkowe ubezpieczenia od: przypadkowego uszkodzenia. Słowo "przypadkowe" nie ma żadnego znaczenia ponieważ gdy w moim przypadku jak podczas podawania drugiej osobie tablet upadł na podłogę w wyniku czego obudowa została uszkodzona (nie jest dopasowana) przestał działać klawisz podgłaśniania oraz slot karty AERO 2 został uszkodzony ponieważ karta AERO 2 wpadła w głąb tabletu. Bezzwłocznie zadzwoniłam do ubezpieczyciela którym jest mondial assistance po czym dowiedziałam sie ze moje ubezpieczenie tego nie obejmuje. Serwis stwierdził że tablet który zakupiłam nie obsługuje kart mikrosim tylko karty sim. Z tym mogę się zgodzić jednak w przypadku karty AERO 2 do tabletu została użyta karta sim w slocie karty sim (bez problemy można ją było włożyć wyciągnąć i ponownie włożyć). To w wyniku upadku nastąpiło przesunięcie karty do wnętrza tabletu bowiem do tej pory tablet oraz internet z AERO2 działały bez zarzutów.
Tak więc sklep oferuje klientom ubezpieczenie od niczego bo w moim przypadku nie zadziałało, straciłam prawie 300,00 zł na coś co nie do działa . Moje Pytanie jest następujące , czy w przypadku gdy przez przypadek upuszczę tablet to nie jest przypadkowe uszkodzenie tylko ubezpieczający szuka wymówki za wszelką cenę w moim wypadku jest to użytkowanie tabletu niezgodnie z instrukcją (włożenie do tabletu karty mikrosim zamiast sim) . Dodatkowo serwis do którego wysłany został tablet ustalił, że nie wystąpiło niedopasowanie obudowy oraz serwis nie stwierdził uszkodzenia przycisku regulacji głośności ja natomiast nie mogłam przyciszyć tabletu ponieważ przycisk ten nie działał. Serwis do którego ubezpieczyciel kazał wysłać mi sprzęt wycenił koszt naprawy na 186,10zł brutto (naprawa tabletu 86.10 zł gniazdo sim 100.00 zł)
Mam pytanie czy ktoś również miał przyjemność współpracy z tym ubezpieczycielem polecanym przez wg mojej opinie dobry sklep X-kom jednak będę musiała zmienić zdanie co do sklepu i zastanowić się czy kiedykolwiek ubezpieczać sprzęt bowiem jest to na nic.
Pozdrawiam

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 19 Lis 2014, 13:26 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

miri21, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie na adres kontakt[at]x-kom.pl pisma otrzymanego od firmy Mondial - postaramy się pomóc i wyjaśnić tę sprawę.

Autor:  miri21 [ Pią 28 Lis 2014, 10:21 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Witam w dniu 20.11.2014 wysłałam na podanego przez do X-kom e-maila z pismem odmownym od Mundial czy coś wyjaśniło się w tej sprawie.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 28 Lis 2014, 11:51 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

miri21, przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Uzasadnienie w piśmie firmy Mondial Assistance jest jednak zasadne. Jedyne co można zrobić w tej sytuacji, to pisemne odwołanie od tej decyzji w terminie 30 dni.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/