laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 19 Sie 2018, 23:19



Odpowiedz  [ 493 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Sty 2014, 17:14
Posty: 1
Post Ubezpieczenie firma uCARE
Witam. Czy ktoś z was korzystał z ubezpieczenia firmy uCARE http://www.ucare.pl/ i mógłby podzielić się swoją opinią na ten temat ?


Pon 13 Sty 2014, 17:43
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5755
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witamy,

Warunki uCare są naprawdę korzystne, bowiem polisa zapewnia m.in. na:
    * ubezpieczenie zakupionego sprzętu już od wartości 150 zł
    * realizację gwarancji w systemie "od drzwi do drzwi" (bez wychodzenia z domu) z czasem reakcji 48 godzin
    * objęcie ochroną telefonów, smartfonów oraz nawigacji GPS
    * ochronę urządzenia na terenie całego świata (dostawa jest bezpłatna wyłącznie na terenie Polski)
    * naprawę telefonu/smartfona w ciągu 2 dni, komputera/tabletu w ciągu 7 dni, telewizora/kamery/nawigacji GPS w ciągu 14 dni, lub urządzenie zastępcze na czas naprawy
    * śledzenie na bieżąco statusu naprawy

Szczegółowe informacje na temat ochrony oraz ogólne warunki ubezpieczenia można uzyskać kontaktując się z naszą infolinią ubezpieczeniową pod numerem telefonu: 34 377 00 40.

Pozdrawiamy!

_________________
Image


Wto 14 Sty 2014, 14:28
Profil WWW
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 15 Maj 2012, 12:03
Posty: 54
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Zastanawiam się nad wykupieniem ubezpieczenia dla świeżo zakupionego sprzętu. Nie dotarł jeszcze do mnie i najwyższy czas żeby to zrobić. Wiele się słyszy o odmowach napraw. Wcześniej w X-KOM była inna firma ubezpieczająca? Nie sprawdziła się? Jak sytuacja wygląda w przypadku uCARE? Sprzęt nietani, koszt ubezpieczenia około 12% ceny zakupu. Warto?

"Zaryzykowałem" i wziąłem pakiet na 2 lata. Oby się nie przydało ;-)


Wto 04 Lut 2014, 13:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 03 Mar 2014, 19:58
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mam pytanie. Jest możliwość opłacenia tego ubezpieczenia w np 2 ratach? Nigdzie nie znalazłem info na temat


Pon 03 Mar 2014, 20:04
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 13 Kwi 2014, 19:16
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam, ja skorzystałem z opcji naprawy smartfona do którego kupiłem polisę. Faktem jest że z deczka wątpiłem w termin naprawy. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu zniszczona matryca została wymieniona na identyczną i naprawili mi to w dwa dni!
Sprawdzałem tak z ciekawosci warunki w innych sklepach i jak na razie X-kom jest najlepszy pod tym względem. Pytanie tylko jak długo :P
Oby jak najdłużej...myśle że przy smartfonie polisa "casco" jest opłacalną inwestycją.


Nie 13 Kwi 2014, 19:22
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5755
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
kalispera napisał(a):
Mam pytanie. Jest możliwość opłacenia tego ubezpieczenia w np 2 ratach? Nigdzie nie znalazłem info na temat


Niestety na ten moment nie ma takiej możliwości - istnieje wyłącznie opcja zakupu produktów w systemie ratalnym z minimalnym okresem kredytowania i minimalną kwotą. Szczegóły znajdziesz na stronie http://www.x-kom.pl/raty.

_________________
Image


Pon 14 Kwi 2014, 12:08
Profil WWW
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Wydaje mi się że mogę coś powiedzieć na temat ubezpieczenia, bo właśnie u mojej kuzynki zakończyła się wymiana iPada Air na nową sztukę (naprawa nie była opłacalna). Całość zamknęła się w +/- dwóch tygodniach, a dostała nową sztukę. Fakt że miała strasznego pecha, bo korzystała z tabletu w kuchni roztrzaskała ekran miską, która wypadła z górnej szafki. Moim zdaniem zatem warto zainteresować się tym ubezpieczeniem tym bardziej, że z tego co opowiadała to nie robili większych problemów.

Edit: żeby nie było, że namawiam. Ja bym sobie czegoś takiego nigdy nie kupił bo na sprzęt uważam, ale jeśli ktoś ma "drewniane ręce", małe dzieci w domu lub po prostu pecha, to chyba warto. :-)

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Pią 25 Kwi 2014, 16:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 10 Maj 2014, 14:54
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam, ja mam niesmak co do działania firmy.
Zgłosiłem szkodę telefonicznie po 48h miałem dostać kontakt kiedy kurier przyjedzie(albo że w ciągu 48h przyjedzie) 2 dni minęły i zadzwoniłem znowu to tłumaczyli się ze uszkodzenie musiało przejść jakaś weryfikację szkody? (co mnie to interesuje jest napisane wyraźnie 48h)
18.04 br przyjechał kurier odebrał paczkę za tydzień mija miesiąc odkąd tablet jest w naprawie (to raczej nie są 14dni prawda?) 29.04-30.04 dzwonie informacyjnie jak wygląda sytuacja dostałem wiadomość ze przesyłkę powinienem odebrać w poprzedni poniedziałek-wtorek a za chwilę będzie następny poniedziałek. Jakie ja mam prawa? Chce poprostu mojego tableta. X-kom traci klientów indywidualnych przez takie rzeczy.


Sob 10 Maj 2014, 15:12
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5755
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
bushido napisał(a):
Witam, ja mam niesmak co do działania firmy.
Zgłosiłem szkodę telefonicznie po 48h miałem dostać kontakt kiedy kurier przyjedzie(albo że w ciągu 48h przyjedzie) 2 dni minęły i zadzwoniłem znowu to tłumaczyli się ze uszkodzenie musiało przejść jakaś weryfikację szkody? (co mnie to interesuje jest napisane wyraźnie 48h)
18.04 br przyjechał kurier odebrał paczkę za tydzień mija miesiąc odkąd tablet jest w naprawie (to raczej nie są 14dni prawda?) 29.04-30.04 dzwonie informacyjnie jak wygląda sytuacja dostałem wiadomość ze przesyłkę powinienem odebrać w poprzedni poniedziałek-wtorek a za chwilę będzie następny poniedziałek. Jakie ja mam prawa? Chce poprostu mojego tableta. X-kom traci klientów indywidualnych przez takie rzeczy.


bushido, czy mógłbyś przesłać do nas w wiadomości prywatnej szczegóły Twojej reklamacji? Postaramy się pomóc i wyjaśnić sprawę.

_________________
Image


Pon 12 Maj 2014, 12:39
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 23 Sty 2012, 16:57
Posty: 4
Post Ubezpieczenie w UCARE
Witam,
28 kwietnia 2014 r. poprzez allegro zakupiłem w x-kom.pl telefon Sony Xperia Z2. Mogę powiedzieć, że x-kom.pl jest dla mnie zaufanym sklepem - wiele rzeczy już tam kupiłem i nigdy się nie zawiodłem.
Zaraz po zakupie zadzwoniono do mnie z x-kom.pl w celu namówienia mnie na dodatkowe ubezpieczenie przed przypadkowym uszkodzeniem lub kradzieżą - zgodziłem się - wystawiono mi termin płatności za to ubezpieczenie do 8 maja i tak też zrobiłem - zapłaciłem ponad 400zł. Namówiono mnie, bo często klientom uszkadza się przypadkiem sprzęt - uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją producenta, a to ubezpieczenie właśnie do tego celu służy, poza tym czas naprawy lub wymiany na nowy sprzęt to tylko gwarantowane 48h - zgodziłem się.

Pech chciał, że w ubiegły czwartek wieczorem tj. 15 maja 2014 r. wchodząc do domu telefon wyślizgnął mi się z dłoni i upadł na posadzkę -mam spore dłonie, ale ten telefon jednak nie leży pewnie w ręku zapewne ze względu na swoje rozmiary i kształt.

Upadek zakończył się pęknięciem (tzw. pajęczynka) szkła wyświetlacza - matryca się nie rozlała - przynajmniej na tamtą chwilę.
Ekran zaczął wariować, wykrywać dotyk którego nie było, na mój nie reagując zupełnie. Telefon podpiąłem pod laptop, zgrałem wszystkie niezbędne dane, przywróciłem ustawienia fabryczne oprogramowaniem dostarczonym przez Sony i telefon wyłączyłem i tak jest do dziś - leży spakowany w pudełku.

Z racji tego, że incydent miał miejsce wieczorem w czwartek - infolinia Ucare była już nie czynna, to zadzwoniłem na drugi dzień czyli 16 maja zaraz po godzinie 8:00. Pani z infolinii przyjęła zgłoszenie, spisała raport, pobrała wszelkie dane i poinformowała, że w ciągu 2-3 dni roboczych ktoś z firmy się odezwie do mnie i że zakładany czas 48h to tylko czas na naprawę lub wymianę sprzętu, a nie czas na ich reakcję.

Dziś jest 20 maja, mija więc 3 dzień roboczy od momentu zgłoszenia. Z racji tego, że nikt się ze mną nie kontaktuje z Ucare postanawiam tam zadzwonić i dowiedzieć się co się dzieje. Telefon odbiera miła, uprzejma pani i informuje mnie, że nie maja żadnego zgłoszenia ode mnie. Sprawdzono przez nazwę sklepu x-kom.pl, przez moje nazwisko oraz model telefonu - nie udało się znaleźć mojego zgłoszenia i poproszono o kontakt w dniu jutrzejszym. Lekko się zezłościłem, pani wyczuwając moje poddenerwowanie poszukała jeszcze raz zgłoszenia - przypomniałem jej, że przecież rozmowy są nagrywane więc można chyba łatwo to sprawdzić. Powtórzyłem, że zgłaszałem szkodę w piątek 16 maja zaraz po godzinie 8:00. Niestety nie udało się i tym razem odnaleźć mojego zgłoszenia. Pani zaproponowała, że może ode mnie przyjąć zgłoszenie raz jeszcze - więc znowu podałem wszystkie dane, opis sytuacji itd. mimo, że przecież jest to już tam gdzieś nagrane - na koniec dowiedziałem się, że muszę czekać kolejne 2-3 dni na kontakt z ich strony, ale że pani dołoży wszelkich starań, aby było to szybciej.

Chciałem zapytać co radzicie mi zrobić?
Miało być wszystko super szybko i bezproblemowo, a okazuje się, że jestem bez telefonu już 5 dzień i nie zanosi się, żeby miało się to zakończyć w tym tygodniu. Zgłaszam szkodę, okazuje się, że nie ma mojego zgłoszenia mimo, że rozmowy są nagrywane - paranoja!

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Sebastian


Wto 20 Maj 2014, 16:00
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5755
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
sheryll, skontaktowaliśmy się w Twojej sprawie z firmą uCare. Otrzymaliśmy odpowiedź, że firma nie pracuje w czasie weekendów, natomiast wczoraj po godz. 15:00 jej pracownicy podjęli kilka bezskutecznych prób kontaktu z Tobą. Z naszych informacji wynika także, że szkoda została zaakceptowana i pozostała kwestia uzgodnienia odbioru urządzenia przez kuriera.

_________________
Image


Śro 21 Maj 2014, 08:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 23 Sty 2012, 16:57
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ciekawe na czym polegały próby kontaktu - mam już powoli dość!
Jakie próby kontaktu? na infolinii dowiedziałem się, że nie ma mojego zgłoszenia i mogę złożyć ponowne.
Wiem, że w weekend nie pracują, ale piątek to chyba jeszcze nie weekend tym bardziej o 8:14 rano - wtedy zgłosiłem szkodę. Minął piątek, poniedziałek i dopiero we wtorek zadzwoniłem ponownie z zapytaniem co się dzieje - dlaczego to trwa tak długo? Wtedy dowiedziałem się, że nie ma w ogole w ich systemie mimo nagrywanych rozmów mojego zgłoszenia.

Ciąg dalszy sprawy...
20 maja pozwoliłem sobie poinformować firmę x-kom.pl, że mam problemy z ubezpieczycielem, którego usługi rekomendują i sprzedają - w odpowiedzi dostałem info, że ludzie z x-kom.pl dołożą wszelkich starań, aby sprawę załatwić/przyspieszyć.
Jeszcze tego samego dnia wieczorem (20tego maja) zadzwonił ktoś z zastrzeżonego numeru i poinformował, że roszczenia są uznane i że na drugi dzień tj. środa 21 maja pojawi się kurier po odbiór telefonu - mam spakować tylko telefon, bez żadnych akcesoriów typu słuchawki, ładowarka itp.
21 maja - pojawia się kurier dpd i zabiera telefon, który wcześniej obfotografowałem z każdej strony.
22 maja sprawdzam status doręczenia przesyłki - godzina 11:50 przesyłka doręczona - no to myślę uff udało się - teraz tylko 48h na naprawę i telefon powinien być u mnie najpóźniej we wtorek 27 maja.
Wieczorem 22 maja sprawdzam status naprawy na w-support.pl, ale żadnego info nie ma.
23 maja pojawia się informacja, że telefon trafił do serwisu i jest w trakcie naprawy. Zastanawia mnie tylko dodatkowy opis: ryski na obudowie, ślady użytkowania - wg mnie żadnych rysek nie było - zbił się tylko ekran.
Dzisiaj jest 26 maja - dzwonie do w-support.pl z zapytaniem o termin wysyłki telefonu, bo czeka mnie wyjazd i potrzebna jest mi nawigacja, a status naprawy na stronie nie zmienił się od piątku. Pani, która odebrała telefon poinformowała mnie, że telefon znajduje się w dziale technicznym i oczekuje na naprawę - czyli od czwartku nic z nim nie zrobiono - w umowie z ubezpieczycielem mam wpisane, że jest 48h na naprawę - nie wiem więc od kiedy oni to sobie liczą.
Zadzwoniłem chwilę po tym do Ucare i dowiedziałem się tylko tyle, że mogę pisać kolejną reklamację. Farsa!


Pon 26 Maj 2014, 19:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5755
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
sheryll, przepraszamy za brak kontaktu ze strony firmy Regenersis po dotarciu telefonu do serwisu i po stwierdzeniu że czas naprawy ulegnie wydłużeniu. Niestety nie znamy dokładnej przyczyny oczekiwania na naprawę - w większości przypadków to czas potrzebny na dostawę części potrzebnych do likwidacji szkody. Proszę pamiętać że zawsze istnieje możliwość otrzymania urządzenia zastępczego na czas wydłużającej się naprawy. Z informacji jakie uzyskaliśmy wynika jednak, że w najbliższy czwartek lub piątek powinieneś otrzymać naprawione urządzenie.

_________________
Image


Śro 28 Maj 2014, 15:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Cze 2014, 22:10
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Nie polecam laptopa wysłałem 2014-04-29 do chwili obecnej go nie mam. Wiele razy dzwoniłem na infolinie mówili mi że laptop będzie za kilka dni gdy minęły 2 tyg. od wysłania laptopa do ucare zadzwoniłem o urządzenie zastępcze miał się zemną ktoś skontaktować oczywiście cisza, a w umowie jest jasne zapisane jeśli naprawa przekroczy 7 dni konsultant sie skontaktuje , w moim przypadku nie został spełniony żaden z punktów umowy. Zadzwoniłem do x-kom i tam bardzo miła pani popchnęła sprawę do przodu laptopa mam otrzymać do końca tyg . Firma ucare za problemy podarowała mi bon na zakupy o wartości 100 zł co jak dla mnie nie jest współmierne do tego jak długo nie posiadam laptopa (36 dni)


Śro 04 Cze 2014, 22:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Cze 2014, 23:55
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
.......


Ostatnio edytowany przez mirqnia, Wto 04 Kwi 2017, 19:55, edytowano w sumie 1 raz



Czw 05 Cze 2014, 00:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 493 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.