laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pon 24 Cze 2019, 23:56



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Lip 2016, 09:48
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare to złodziejstwo w biały dzień.Najpierw konsultantka ładnie zachęca do wyciągnięcia nie małej kasy na polisę,a jak już zapłacisz to mają Cię głęboko gdzieś
Nigdy więcej Ucare nigdy!!!!!!
Uważajcie na tą firmę to oszuści!!!!!!


Pią 29 Lip 2016, 10:25
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Lip 2016, 09:48
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare to oszuści nie polecam nikomu poważnemu.Przestrzegam wszystkich:NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA PSEUDO UBEZPIECZENIE.Nigdy więcej Ucare!!!!!!!!!!!


Pią 29 Lip 2016, 14:13
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 04 Sie 2016, 18:53
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kolejny oszukany przez x-kom.pl i ucare. Przy zakupie sprzedawca zapewniał mnie że w ubezpieczenie działa zawsze, niezależnie co się stanie. Stwierdziłem że skoro jest to tablet który będę nosił ze sobą w plecaku na uczelnię i do pracy to może i przyda mi się taka ochrona. Tablet został uszkodzony w transporcie. Szkodę zgłosiłem i po tygodniu dostałem informację że szkoda nie została uznana. Tablet zgięty jak rogal ale wg. ucare nie zadziałała żadna siła zewnętrzna. :evil:


Czw 04 Sie 2016, 19:00
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 10 Sie 2016, 11:34
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ja też nigdy więcej nie kupię w X-COM. Kupują tableta Pan w sklepie intensywnie namawiał mnie na wykupienie polisy. Oczywiście po uszkodzeniu LCD ucare nie uznaje reklamacji. Wielka banda oszustów. Nie polecam. największy żal mam x-com, sprzedawca zapewniał mnie o bezproblemowej naprawie w przypadku uszkodzenia!!!
Piotr


Śro 10 Sie 2016, 11:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 15 Sie 2016, 14:40
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam wszystkich.
Ja też mam ubezpieczenie wykupione w uCARE na tablet. Samo zgłoszenie uszkodzenia urządzenia przebiegło dos szybko jak i odbiór tabletu bo na drugi dzień od zgłoszenia ale to wszystko co można by powiedzieć o tej ubezpieczalni. Temat wygląda tak iż 01.08.2016 zgłosiłem uszkodzenia tabletu syna już na drugi dzień był kurier. Jednak do dziś nie mam konkretnej informacji co się dzieje z moim tabletem. Pomimo kilku tel., które wykonałem cały czas to samo mam czeka na odpowiedź serwisu. Tablet rzekomo dotarł do serwisu w niedzielę 7.08.2016 czyli od 2.08.2016 czyli 5 dni minęło zanim został dostarczony i zastanawia mnie tyko jak to możliwe że w niedzielę bo podobno serwis jest czyny od poniedziałku do piątku. Przysługuje mi sprzęt zastępczy jeśli naprawa przedłuży się powyżej 10 dni. Dziś jest 15.08.2016 a ja nadal nie mam ani naprawionego sprzętu ani sprzętu zastępczego. Wszystko jest dobrze dopóki nic się nie dzieje ale jeśli coś się wydarzy to jednak każdy zostaje sam sobie. I wychodzi na to ze szkoda nerwów i nie warto wykupować ubezpieczenia. Podobno rozmowy są nagrywane prosiłem niejednokrotnie aby podano mi nr do serwisu jednak nie ma takiej możliwości.


Pon 15 Sie 2016, 15:09
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
jast75 napisał(a):
Witam wszystkich.
Ja też mam ubezpieczenie wykupione w uCARE na tablet. Samo zgłoszenie uszkodzenia urządzenia przebiegło dos szybko jak i odbiór tabletu bo na drugi dzień od zgłoszenia ale to wszystko co można by powiedzieć o tej ubezpieczalni. Temat wygląda tak iż 01.08.2016 zgłosiłem uszkodzenia tabletu syna już na drugi dzień był kurier. Jednak do dziś nie mam konkretnej informacji co się dzieje z moim tabletem. Pomimo kilku tel., które wykonałem cały czas to samo mam czeka na odpowiedź serwisu. Tablet rzekomo dotarł do serwisu w niedzielę 7.08.2016 czyli od 2.08.2016 czyli 5 dni minęło zanim został dostarczony i zastanawia mnie tyko jak to możliwe że w niedzielę bo podobno serwis jest czyny od poniedziałku do piątku. Przysługuje mi sprzęt zastępczy jeśli naprawa przedłuży się powyżej 10 dni. Dziś jest 15.08.2016 a ja nadal nie mam ani naprawionego sprzętu ani sprzętu zastępczego. Wszystko jest dobrze dopóki nic się nie dzieje ale jeśli coś się wydarzy to jednak każdy zostaje sam sobie. I wychodzi na to ze szkoda nerwów i nie warto wykupować ubezpieczenia. Podobno rozmowy są nagrywane prosiłem niejednokrotnie aby podano mi nr do serwisu jednak nie ma takiej możliwości.



Szanowny Panie,

proszę o podanie numeru szkody, postaramy się zweryfikować z czego wynika opóźnienie.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Wto 23 Sie 2016, 11:21
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 04 Sie 2016, 18:53
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Odpowiedź po reklamacji decyzji oczywiście taka sama, mają mnie gdzieś. Pieniądze wywalone w błoto, urządzenie do kosza.


Wto 23 Sie 2016, 14:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 23 Sie 2016, 20:28
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,
W ramach przeciwwagi napiszę, że mimo pewnych niedociągnięć (o których za chwilę) jestem zadowolony ze sposobu załatwienia mojej sprawy - telefon (Lumia 830) z rozbitym ekranem (zostałem potrącony na chodniku przez kogoś kto biegł na autobus) wysłany do Regenersis 12.08, do nich dotarł 16.08, a odebrałem go dziś z wymienionymi częściami: wyświetlaczem i ramką.

Odnośnie niedociągnięć:
- brak możliwości umówienia terminu odbioru uszkodzonego sprzętu
- bardzo enigmatyczne i niespójne informacje w dziale "Status naprawy" (cały czas wisi tam informacja "Twoje urządzenie jest w serwisie")
- brak odpowiedzi na dwa wysłane przeze mnie maile z pytaniami


Wto 23 Sie 2016, 20:41
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 29 Sie 2016, 22:19
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam wszystkich. Ja mam bardzo przykre doświadczenie z tym ubezpieczeniem. Mojego smartfona zabrano miesiąc i dwa tygodnie temu. Do tej pory nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy i w jaki sposób zakończy się ta sprawa. Od dwóch tygodni informują mnie że ktoś zadzwoni do mnie w ciągu 48 godzin i nic. Nie wiem czy w związku z tym mogę żądać nowego sprzętu czy gotówki. Może ktoś wie.?


Pon 29 Sie 2016, 22:43
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
welder3 napisał(a):
Witam wszystkich. Ja mam bardzo przykre doświadczenie z tym ubezpieczeniem. Mojego smartfona zabrano miesiąc i dwa tygodnie temu. Do tej pory nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy i w jaki sposób zakończy się ta sprawa. Od dwóch tygodni informują mnie że ktoś zadzwoni do mnie w ciągu 48 godzin i nic. Nie wiem czy w związku z tym mogę żądać nowego sprzętu czy gotówki. Może ktoś wie.?



Szanowny Panie,

proszę o podanie numeru szkody, postaramy się zweryfikować z czego wynika opóźnienie.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 31 Sie 2016, 12:09
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 29 Sie 2016, 22:19
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Już dzwoniłem kilka razy na infolinię U care i informowany mnie że powinienem zadzwonić do likwidatora szkody a oni mówią że problem z częściami i nie potrafią powiedzieć kiedy będzie naprawione.Naprawdę jestem zawiedziony tym ubezpieczeniem. Mojego numer szkody toCLM160718-1042. Proszę mi powiedzieć czy mogę w tym przypadku żądać wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy?


Śro 31 Sie 2016, 18:35
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
welder3 napisał(a):
Już dzwoniłem kilka razy na infolinię U care i informowany mnie że powinienem zadzwonić do likwidatora szkody a oni mówią że problem z częściami i nie potrafią powiedzieć kiedy będzie naprawione.Naprawdę jestem zawiedziony tym ubezpieczeniem. Mojego numer szkody toCLM160718-1042. Proszę mi powiedzieć czy mogę w tym przypadku żądać wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy?



Szanowny Panie,

Ogólne Warunki Ubezpieczenia nie przewidują wymiany urządzenia na nowe w przypadku gdy istnieje konieczność oczekiwania na części zamienne. Likwidator wyjaśnia sprawę z serwisem i poinformuje Pana w jaki sposób zakończymy likwidację szkody.
Serdecznie przepraszamy za opóźnienia, postaramy się aby postępowanie zakończyło się jak najszybciej.

Z poważaniem

Centrum Pomocy


Czw 01 Wrz 2016, 11:10
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 22 Cze 2016, 20:29
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam ponownie,

CLM160609-0067
niestety również ja mam niedobre doświadczenie z ubezpieczycielem Digital Care. 6 czerwca padł mi laptop, zgłosiłem szkodę, którą zarejestrowano dopiero 9 czerwca po mojej tel. interwencji. Laptop został wysłany do serwisu, odesłano go z nowym dyskiem, nie usunięto przyczyny awarii. Potem pierwsza reklamacja i strata czasu, następnie po odrzuceniu mojej reklamacji z uzasadnieniem, że laptop rzeczywiście jest niesprawny, druga reklamacja tym razem już po konsultacjach z X-Kom punkt w Szczecinie i wysłanie formularza reklamacji plus wszystkie niezbędne załączniki do TU Europa Wrocław. Kierownik sklepu X-Kom Szczecin pilotował sprawę, sprawę również pilotował dział ubezpieczeń X-Kom. Chodziło o to, aby dochować procedury reklamacji. Ponieważ serwis ubezpieczyciela tj. Digital Care z Tomaszowa Mazowieckiego (Zyga Komp) w moim przypadku dwukrotnie nie zdiagnozował przyczyny usterki, na własny koszt zleciłem nieinwazyjną diagnostykę w niezależnym serwisie w Szczecinie. Okazało się, że przyczyną awarii laptopa jest uszkodzenie układu graficznego VGA: ATI 216-0846000, uszkodzony układ niedostępny, brak płyty głównej na wymianę. Mając pewność, jaka jest przyczyna awarii, zareklamowałem drugi raz zgłoszenie CLM160609-0067 wskazując na przyczynę awarii (laptop warzywo). Moja druga reklamacja i wsparcie z X-Kom punkt w Szczecinie okazały się stratą czasu. Po odczekaniu regulaminowych 30 dni od zgłoszenia reklamacji (totalna olewka ze strony Digital Care) na moją interwencję w X-Kom, dział ubezpieczeń zwrócił się z zapytaniem co się dzieje. W tym przypadku ubezpieczyciel mając komplet dokumentów w tym opinię niezależnego serwisu totalnie mnie olał i nawet nie napisał o fakcie wydłużenia terminu rozpatrywania mojej reklamacji. Po interwencji X-Kom 22.08.2016 otrzymałem odpowiedź z Digital Care, która wyglądała jak napisana na prędce na kolanie. Oczywiście odrzucenie reklamacji tym razem z uzasadnieniem, że niezależny serwis mógł uszkodzić laptopa. Śmiech na sali. Objawy awarii nie zostały usunięte od dnia jej wystąpienia tj. 06.06.2016, wpierw Digital Care uzasadniało to błędem systemu operacyjnego a potem ingerencją obcego serwisu. Powtarzam, serwis w Szczecinie dokonał sprawdzenia stanu laptopa przy specjalistycznym oprogramowaniu w sposób nieinwazyjny. Nie otrzymałem od Digital Care żadnych dokumentów potwierdzających ich wersję, że serwis Zyga Komp w Tomaszowie Mazowieckim nie zidentyfikował przyczyny awarii. Uważam, że ubezpieczyciel uchyla się od odpowiedzialności ubezpieczeniowej wynikającej jasno z OWU. Jest to moje pierwsze zgłoszenie i doświadczenie z ubezpieczalnią. Czuję się oszukany i będąc pewnym swoich racji wystąpię na drogę sądową przeciwko Digital Care walcząc o swoje prawa. Pomoc i zainteresowanie ze strony X-Kom punkt Szczecin okazały się bezskuteczne, to rozczarowało mnie tym bardziej, ponieważ kierownik sklepu zna dokładnie moją sytuację. Kupując ubezpieczenie za namową pracownika X-Kom wybrałem najdroższy wariant licząc na pomoc w razie problemów z laptopem. tak jak napisałem powyżej, od awarii mijają trzy miesiące, ja czuję się oszukany, ubezpieczyciel uchyla się od odpowiedzialności ubezpieczeniowej wynikającej z OWU a sprawa trafi do sądu. Tym bardziej jestem zaskoczony bezczelnością Digital Care, podczas gdy ja wraz z reklamacją wysyłam dokumenty potwierdzające moje roszczenia oni w odrzuceniu mojego wniosku nie załączają żadnych kontrdokumentów wskazujących na ich rację. Dodam że laptopa podczas reklamacji nawet nikt nie chciał oglądać celem zdiagnozowania i potwierdzenia przyczyny awarii. Totalna przepychanka i granie na czas. X-Kom nie posiada własnego niezależnego serwisu w celu pomocy w rozstrzygnięciu takiego sporu jak mój i właściwie zachęca mnie do odpuszczenia reklamacji - tutaj muszę dopowiedzieć, że jestem totalnie rozczarowany, ponieważ wierzyłem w to, że sprzedając masowo ubezpieczenia UCare mają jakiś wpływ na to, jak traktuje się klientów tej sieci w przypadku stwierdzenia kłopotów. Tak jak pisałem wcześniej, mój problem to to, że serwis Digital Care w Tomaszowie Mazowieckim niby nie stwierdził problemów z laptopem (polityka ubezpieczalni) i odesłał mi niesprawny laptop. Digital Care ufa swojemu serwisowi, jednak w przypadku podważania wykonanej diagnostyki i odesłania nienaprawionego! laptopa musi być jakiś drugi niezależny serwis, który zweryfikuje ustalenia tego pierwszego. Wystarczy zrobić testy na laptopie i wszystko jasne, nikt nie czaruje i nie naciąga ubezpieczyciela. Jeśli ubezpieczyciel sonduje, na ile mam energii by walczyć o swoje prawa, proszę bardzo, nie odpuszczę.


Pon 05 Wrz 2016, 18:42
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Panie,

decyzja została wydana w oparciu o opinię serwisu, który dokonywał diagnozy i naprawy urządzenia.
Złożył Pan odwołanie od wydanej decyzji- po zapoznaniu się ze sprawą pracownik udzieli Panu wyjaśnień.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Wto 06 Wrz 2016, 10:41
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 27 Cze 2015, 17:30
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni Państwo,
w dniu dzisiejszym ponownie dzwoniłem na infolinię Ucare w celu uzyskania informacji na temat mojej szkody. Sprzęt nadal znajduje się w serwisie. W piątek wylatuje na delegacje i zostaję bez sprzętu do pracy.

Proszę o interwencję w sprawie sprzętu zastępczego o który prosiłem w poniedziałek (5.09.2016) aby dotarł do mnie najpóźniej w piątek rano.

Ew. proszę o numer telefonu do likwidatora który jest odpowiedzialny za moją sprawę i miał się ze mną skontaktować.
Sprawa jest dla mnie bardzo pilna.

Pozostałe informacje wysłałem na PW.


Śro 07 Wrz 2016, 14:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.