laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 20 Mar 2019, 15:05



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 09 Wrz 2016, 09:08
Posty: 1
Post Firma dno
Uszkodzony komputer znajduje się już poza domem 19dni roboczych (7 dni ucare ma w umowie). Zgłaszałam dwukrotnie, że potrzebuję komputera zastępczego, serwis miał się ze mną skontaktować w ciągu 48h i oczywiście cisza. Na stronie oraz w systemie nie ma informacji dotyczącej statusu naprawy i panie przez telefon też nie są w stanie udzielić żadnej informacji. Ostatni raz zakupiłam sprzęt w X-KOM. Zmieńcie firmę ubezpieczeniową albo splajtujecie.


Pią 09 Wrz 2016, 09:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Wrz 2016, 21:11
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Dokładnie, zgłaszałem szkodę przez stronę internetową i ZERO odzewu. Z powodu ważnego wyjazdu za granicę poleciłem mojej mamie by skontaktowała się z biurem i dowiedziała się skąd ten długi czas oczekiwania. Po powrocie do kraju okazało się, że polisa którą sam podpisywałem jest teraz na moją mamę i nie mogę uzyskać żadnych informacji na infolinii. Problemem jest podanie informacji, lecz zmiana osoby w umowie już nie. Wysłałem maila ze skanem umowy, PDF z przyjęciem mojego zgłoszenia i czekam... Na infolinii polecili mi wysłanie maila, a na maile nikt nie odpisuje. Ogólnie jedna wielka porażka. Bez telefonu już jestem prawie miesiąc i sprawa się nie rusza do przodu. Chciałem u was kupić kolejny telefon ale niestety bardzo zależy mi na ubezpieczeniu.


Pią 09 Wrz 2016, 20:09
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 19 Wrz 2016, 12:41
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam.
Za pierwszym razem UCARE naprawiło urządzenie (telefon) - po upadku bez żadnych poślizgów, trwało to ok. 5-7 dni. Teraz to jakaś masakra. Od 5 września czekam i nic, cały czas jestem zbywany i w kółko jak mantrę powtarzają, że urządzenie jest w serwisie. Konsultanci są bardzo niesympatyczni. Mam kilka polis wykupionych do różnych urządzeń (wszystkie w X-KOM), ale teraz uważam, że to nie ma sensu, przynajmniej w tej firmie. Jestem bardzo zawiedziony podejściem Ucare do swoich Klientów.


Pon 19 Wrz 2016, 13:03
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 19 Wrz 2016, 14:03
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
W dniu 22 czerwca 2016 roku złożyłam zgłoszenie szkody laptopa po zalaniu. Zgłoszenie zostało przyjęte pozytywnie pod nr CLM160622-1277. W dniu 27 czerwca laptop został przekazany kurierowi. W dniu 29 czerwca 2016 roku laptop trafił do serwisu Regenersis Digital Care Sp. z o.o. Ponieważ nie miałam żadnej informacji odnośnie naprawy mojego urządzenia, po upływie miesiąca skontaktowałam się z ubezpieczycielem, który poinformował mnie o przewidywanym terminie naprawy tj. 5 sierpnia 2016 roku (informacja ta została do mnie wysłana na e-mail). W dniu 4 sierpnia 2016 roku złożyłam reklamację (Sygn. 1098/A/2016) odnośnie czasu naprawy urządzenia (tutaj niedotrzymanie terminy) , braku informacji od ubezpieczyciela (zgodnie z OWU ubezpieczyciel powinien się ze mną skontaktować w ciągu 7 dniu i poinformować mnie o przedłużonym terminie naprawy, podać nowy termin oraz podać przyczynę niemożliwości dotrzymania terminu naprawy). Dodatkowo zgodnie z OWU przysługiwało mi urządzenie zastępcze na czas naprawy – nie została mi ta opcja zaproponowana, a podczas rozmowy telefonicznej z doradcą Grzegorzem Czarneckim uzyskałam informację, że nie zawnioskowałam o urządzenia zastępcze. Nie jest to wyszczególnione w OWU oraz nie została poinformowana, że czas naprawy zostanie wydłużony. Moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie, a w treści powoływała się na OWU, którego ubezpieczyciel nie przestrzegał. Dodatkowo zostałam poinformowana przez Pana Grzegorza Czarneckiego o tym iż razem z naprawionym urządzeniem zostanie dostarczona mi dokładna specyfikacja naprawy urządzenia (w paczce nie było jej).

Laptop został teoretycznie naprawiony. W biurze pracuję na laptopie podłączonym do sieci elektrycznej, więc nie zauważyłam od razu jego usterki. Dopiero w momencie odłączenia włączonego laptopa do sieci okazało się, że laptop od razu przestaje działać – wyświetla się paskowany ekran (załączone zdjęcia). Nie mieści mi się w głowie w jaki sposób firma naprawiająca zweryfikowała poprawność działania mojego laptopa, bo gdybym nie odłączyła go od kabla zasilającego to równie dobrze mogłam się dowiedzieć o usterce po upływie gwarancji na naprawę. W dniu 5 września 2016 roku około godziny 12.00 skontaktowałam się z doradcą w celu zgłoszenia reklamacji naprawionego laptopa (wcześniej zostałam poinformowana przez ubezpieczyciela o tym iż laptop po naprawi zostaje objęty 2 miesięczną gwarancją). Pani Małgorzata Kamrad poleciała mi zgłosić tą reklamację przez wniosek kontaktowy na stronie http://www.ucare.pl, co też uczyniłam. Do dzisiaj nie dostałam żadnej informacji o przyjęciu mojego zgłoszenia. Dodatkowo Pani Małgorzata Kamrad po moej interwencji w dniu 5 września podesłała mi w dniu 9 września 2016 roku raport naprawy z którego nie wynika jakiego rodzaju części zostały zastosowane i jak jest ich specyfikacja techniczna (zostało tylko ogólnie wymienione co zostało wymienione. Ponieważ jestem przez firmę naprawiającą niepoważnie traktowana (brak specyfikacji, wydłużony czas naprawy bez podania przyczyn, usterka przypadkowo wykryta) nie mam na ten moment zaufania, że naprawa zostanie zakończona pozytywnie.

Moje telefony do ubezpieczyciela kończą się niczym, każdy kolejna rozmowa to kolejna osoba, która mówi mi, że mam czekać. Mijają już 3 miesiące jak mój laptop nie działa. Jest to urządzenie niezbędne do mojej pracy. Nie po to nabywałam dodatkowe ubezpieczenie aby w awaryjnej sytuacji nie mieć nic.
Szczerze to nie mam już siły na zaistniałą sytuację, jestem tak bezradna, że przychodzi mi już tylko zgłosić całą tą sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.


Pon 19 Wrz 2016, 15:09
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowna Pani,

informację o źle działającym sprzęcie po wykonanej naprawie otrzymaliśmy wczoraj, przez miesiąc od odbioru urządzenia nie kontaktowała się Pani z nami.
Jak dzisiaj została Pani poinformowana kurier jutro odbierze urządzenie i przekaże do serwisu celem wykonania diagnozy wskazywanych uszkodzeń. Pracownik działu reklamacji będzie informował Panią o zakończeniu procesu reklamacji.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 21 Wrz 2016, 15:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Widzę że nie jestem jedyny :) W pewien sposób jest to miłe.

Ubezpieczyłem laptopa - również za namową sprzedawcy salonu X-Kom (Pozdrawiam pracowników X-Komu, oni są naprawdę profesjonalni i do tej sieci wrócę na pewno :) ) - w firmie uCare. Pech chciał że przy wysiadaniu z pociągu ktoś w tłumie mnie przypadkowo pchnął i uderzyłem torbą w filar na peronie. Szkoda zgłoszona. Likwidator przysłał decyzję...z której wynika że celowo sam uderzyłem torbą o filar, bo uCare nie uznało tego za "przypadkowe zdarzenie". A skoro w mniemaniu firmy uCare nie było to przypadkowe, wychodzi na to że zrobiłem to celowo C: Niesamowite jest to że firma może wziąć pieniądze za ubezpieczenie sprzętu a potem powiedzieć że w ich mniemaniu to nie było przypadkowe i odmawiają likwidacji szkody.

Podsumowując, kolejny sprzęt kupię w X-Komie na pewno i polecam salony tej sieci z całego serca. Ale wygląda na to że w kwestii ubezpieczenia trzeba szukać innej firmy. Chętnie usłyszę co przedstawiciele tej firmy mają na swoją obronę w tej sprawie :)


Pią 23 Wrz 2016, 09:48
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Panie,

nie podał Pan numeru szkody- nie możemy zatem zweryfikować jakie informację przekazał Pan podczas rejestracji szkody oraz jaka była podstawa wydania decyzji odmownej.
W przypadku gdy nie zgadza się Pan z decyzją zawsze istnieje możliwość złożenia odwołania zgodnie z informacją podaną w decyzji.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Pon 26 Wrz 2016, 11:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
Szanowny Panie,

nie podał Pan numeru szkody- nie możemy zatem zweryfikować jakie informację przekazał Pan podczas rejestracji szkody oraz jaka była podstawa wydania decyzji odmownej.
W przypadku gdy nie zgadza się Pan z decyzją zawsze istnieje możliwość złożenia odwołania zgodnie z informacją podaną w decyzji.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Wysłałem wiadomość przez państwa stronę internetową z oznaczeniem reklamacji i wszystkimi informacjami. Zrobiłem to prawie tydzień temu - wciąż jestem ignorowany :) Skoro są Państwo na tyle profesjonalni żeby najpierw wziąć pieniądze a potem stwierdzić że to co się stało nie podlega pod usługę za którą zapłaciłem, to czas wziąć przykład z innych użytkowników forum i skierować sprawę na drogę prawną. Bo innego wyjścia nie widzę, skoro najpierw uchylają się Państwo od wykonania usługi za którą de facto zapłaciłem przy kupnie sprzętu a potem ignorujecie wiadomości wysyłane za pośrednictwem Państwa własnej strony przez którą miałem wysłać taką wiadomość :)


Śro 28 Wrz 2016, 16:44
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Panie,

niestety ale nie mogę teraz sprawdzić bez podania przez Pana dodatkowych danych jaki jest etap rozpatrywania złożonego odwołania.
Proszę jednak pamiętać, że maksymalny czas na odpowiedź to 30 dni. W tym terminie otrzyma Pan informację zwrotną

Z poważaniem
Digital Care


Czw 29 Wrz 2016, 12:57
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
Szanowny Panie,

niestety ale nie mogę teraz sprawdzić bez podania przez Pana dodatkowych danych jaki jest etap rozpatrywania złożonego odwołania.
Proszę jednak pamiętać, że maksymalny czas na odpowiedź to 30 dni. W tym terminie otrzyma Pan informację zwrotną

Z poważaniem
Digital Care


Czyt. do 30 dni powiemy Panu że nie obchodzi nas to że wykupił Pan u nas ubezpieczenie i nie mamy ochoty naprawiać ubezpieczonego urządzenia. Zainkasowaliśmy pieniądze i tyle w naszym temacie. Tak to na razie wygląda, patrząc na to co przeczytałem w tym temacie. Nie mają Państwo najlepszej opinii wśród swoich klientów i to nie pierwszy przypadek kiedy zamiast zrobić to za co klienci zapłacili, wykręcają się Państwo mówiąc że to nie przypadkowa szkoda. Internet jest pełen historii wraz z dokumentacją która pokazuje takie przypadki. Nie liczę na to że zmienią Państwo zdanie, bo czego się spodziewać po firmie z taką reputacją jak Państwa, ale choćby dlatego że bez powodu odrzucili Państwo moje zgłoszenie sugerując że sam uszkodziłem sobie komputer nie planuje kończyć tej sprawy w ten sposób. Jeżeli jest coś czego nie znoszę w takich sytuacjach, to traktowanie klienta jak śmiecia po tym jak otrzymało się od niego pieniądze.


Pią 30 Wrz 2016, 14:34
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
Szanowny Panie,

niestety ale nie mogę teraz sprawdzić bez podania przez Pana dodatkowych danych jaki jest etap rozpatrywania złożonego odwołania.
Proszę jednak pamiętać, że maksymalny czas na odpowiedź to 30 dni. W tym terminie otrzyma Pan informację zwrotną

Z poważaniem
Digital Care


3 tygodnie mijają, wciąż jestem ignorowany. Zgodnie z tym co tu Państwo napisali poczekam cierpliwie jeszcze tydzień i 2 dni żeby minęło równo 30 dni odkąd napisałem do Państwa. Nie wierzę że są Państwo słowni i odpiszą mi, bo wiem że firmy takie jak Państwa "nie lubią" jak ktoś się ich "czepia" i upomina się o swoje, więc na złość i na przekór będą mnie Państwo ignorować. Poczekam cierpliwie, bo wiem że warto. To będzie tylko kolejna rzecz którą można dołożyć jako dowód tego że są Państwo nie warci polecenia czy korzystania z Państwa "usług".

Życzę miłego dnia :)


Nie 09 Paź 2016, 14:32
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 29 Wrz 2016, 00:39
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam wszystkich,

specjalnie założyłem konto, żeby móc opisać swoje przygody z uCare ale od początku.

Miałem laptopa (hybryda asus), niestety przegrzewała się mocno i ekran szlag trafił (bateria spuchła, ekran pękł - prawdopodobnie, równie dobrze mógł kot skoczyć i uszkodzić, nie wiem bo sam nie widziałem kiedy i jak uszkodzenie powstało). Jest to na szczęście bez znaczenia dla historii. Mam ubezpieczenie od uCare, dzwonie, zgłaszam szkode, decyzja że uznają szybko bo tylko w 2 dni, potem kurier i ok. Konsultantka w X-KOM zapewniała mnie, że max 2 tyg będzie trwała naprawa, w umowie 30 dni więc już wiem, że sprzedawcy w X-KOM ściemniają żeby tylko to ubezpieczenie wcisnąć (ale tak jest wszędzie, nie mam do nich pretensji, sam robiłem w call center i wiem, że jak agent trochę nie podkoloryzuje prawdy to po prostu tego nie sprzeda, a najczęściej agent za odpowiednie wyniki sprzedażowe ma bonus/prowizję. Trzeba też wiedzieć iż X-KOM to nie uCare i mogą mieć co innego na szkoleniach/w papierach a co innego robi dostawca usługi). Ale ok, szkoda zgłoszona 29 LIPCA. Minął miesiąc - dzwonię do uCare. Powiedziano mi, że nie zaakceptowali kosztorysu z serwisu jeszcze (po miesiącu). Mówię więc, że jako klienta mnie to nie obchodzi bo ja mam 1. rozmowy ponagrywane, że dwa tygodnie (agent of uCare przez telefon też mi tak powiedział, że 2 tyg max). 2. papier który mówi 30 dni i ten czas właśnie minął. Po kolejnym miesiącu wydzwaniania i awanturowania się (i boże drogi, system uCare i ich organizacja powoduje, że ilekroć dzwonisz na 1sza linię to i tak nic się nie dowiesz, cokolwiek chcesz agent pierwszej linii musi to przekazać wyżej i oczywiście nie ma mowy o transferze do drugiej linii). Kiedy tylko zdobyłem już numer do drugiej linii (po ponad miesiącu) to już tylko z nimi rozmawiałem (bo przynajmniej mogli mi powiedzieć co się z moim komputerem dzieje). Temat w końcu ruszył, mówią, że naprawione i wysyłają sprzęt, który... kurier dał komuś, nie pamięta komu, nie wie i wogóle to przeprasza ale nie mógł adresu znaleźć, więc znowu telefon do uCare... kolejny miesiąc użerania się, w końcu nie ich wina tylko kuriera, tyle że właścicielem paczki (do póki ja jej do rąk nie dostanę) jest serwis, który dla uCare to to naprawiał a do mnie miał wysłać. Serwis się stawia, że nie zapłaci. A powinien i po wszystkim trzeba kurierowi (słynny już w internetach GLS) fakturę po prostu wystawić. Wielkie awanti, w końcu stanęło na tym, że u Care da mi voucher (na cenę komputera aktualnie w X-kom). Zapłaciłem rok temu 2200, oferują 1800. I teraz wybór, procesować się, że polecieli w kulki czy brać to to? Jestem stratny (bo tego samego sprzętu nie kupię, bo już wiem co się z nim może potencjalnie stać a sprzęt o zbliżonych parametrach nieco droższy + czekanie...) Nic to, dzwonię do prawnika: stanęło na 2 opcjach - 1. bierz co Ci dają i odpuść chłopie albo 2. olej ich i idź do sądu, wygrać wygrasz (bo złamanie warunków umowy) ale co się poużerasz z armią korpo-prawników to już Twoje. Kolejna myśl - sprzęt potrzebuje na cito bo zaraz zajęcia. Nic to, trudno, biorę co dają jak ten frajer bo mam nóż na gardle. Spoko, biorę voucher. Mam mail z potwierdzeniem, dzwonię do X-KOM, gdzie proszą mnie o numer NL czy tam NA czy tam jakiś inny (tego vouchera). oczywiście nie mam. Dzwonie do Ucare, nie nie podadzą mi, mam czekać na telefon z X-KOM. Minął dzień, minął drugi, minął weekend, poniedziałek... we wtorek dzwoni Pani z X-KOM i znowu mi wciska te 10 dni i uCare. Nosz kur... zapiał. No ale dobra, myślę sobie, działa to to żenująco słabo ale koniec końców mają obowiązek Ci coś tam oddać, więc biorę. Pani miła, załatwiła jeszcze jakąś zniżkę (bo tak, zdecydowałem się dopłacić i wziąć coś lepszego). No dobra.. zamówienie złożone i opłacone 4.10. Zaksięgowali prawdopodobnie około 5.10 i... brak przesyłki/numeru nadania/whatever bo... w X-kom system padł. No ok ale co mnie to znowu jako klienta obchodzi? Parę dni temu dostaję mail, że pieniądze za ubezpieczenie nie wpłynęły (wysłane automatycznie przez system bo księgowość chyba tego nie nabiła w systemie.. nie wiem... bez znaczenia, zadzwoniłem i Pani mi potwierdziła, że ubezpieczenie też jest opłacone i żebym się nie martwił, wysłała mi potwierdzenie mailem, jest ok). Kilka dni minęło, dzwonię do X-KOM bo czas nagli, Pan mnie przeprosił (bardzo pro obsługa) i zapewnił, że paczka będzie na cito wysłana. I faktycznie, tego samego dnia dostaję mail z numerem przewozowym. Od 10.10 status wysłanej paczki na stronie przewoźnika to przygotowana do nadania. Czyli albo nie aktualizują statusów albo nic się z nią nie dzieje.

[[[Nie mniej szkoda zgłoszona 29.07, jesz 12.10 ja komputera nadal nie mam]]]

Reasumując:
- zapomnijcie o obiecanych 10 czy 14 dniach. Będziecie czekać około 30 dni jeżeli wam kurier paczki nie zgubi ;) (może dłużej).
- obsługa pierwszej linii dla istniejących spraw - żenada, brak możliwość sprawdzenia czegokolwiek w systemie, żadnych informacji, obiecany telefon od likwidatora był obiecany w godzinach kiedy ten nie pracuje.
- uCare nie ma wypracowanych procedur ze swoimi serwisami na wypadek sytuacji awaryjnych jak moja wspomniana zaginiona paczka
+ cena

Koniec końców na sprzęt zwłaszcza mobilny trzeba po prostu mieć jakąś formę zabezpieczenia ale uCare nie polecam. Są dużo lepsze ubezpieczalnie (3rd party) ale są niestety droższe niż w X-KOM.

I teraz zupełnie szczerze leci 3 miesiąc jak już czekam na komputer, TRZECI MIESIĄC!!!. W sobotę mam event wymagający komputera. Jeżeli do piątku nie będę go miał będę miał problem ale co to kogoś obchodzi? Jestem już na etapie rezygnacji z zakupu (ale cholewka naprawdę potrzebuje tego komputera, a jak zażądam zwrotu to jestem pewien że X-KOM mi za voucher zakupowy nie odda - no bo po co? Dlaczego oni mają tracić za mess up innych firm?).

Niemniej jestem bardzo ciekaw czy X-KOM jako sprzedawca spróbuje stałemu klientowi te doświadczenia jakoś zrekompensować


Śro 12 Paź 2016, 13:13
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
I tak dobrze że przyjęli roszczenia. Mi chamsko powiedzieli że sam zniszczyłem sobie komputer i nie uznają mi roszczeń.

Mija 30 dni jakie uCare ma na odpowiedź na odwołanie się od reklamacji. Wciąż nie dostałem odpowiedzi. Więc tak jak pisałem - uCare nie potrafi nawet dotrzymać własnego słowa i totalnie ignoruje swoich klientów. Pieniądze wezmą, ale na tym kończy się ich "współpraca" z klientami. Dobrze że widziałem że część osób na tym forum wstąpiła na drogę sądową z uCare - widać przynajmniej że są sposoby żeby dochodzić swojego i chyba czas najwyższy dołączyć do tej grupy, bo to co robi uCare jest po prostu śmieszne i żałosne.


Czw 13 Paź 2016, 13:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 29 Wrz 2016, 00:39
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam wszystkich,

moja sprawa w końcu znalazła swój szczęśliwy finał. Nowy komputer przyszedł, jest jednak pewne znaczące ale

szkoda zgłoszona 29.07, finał sprawy 13.10

Dziękuję


Czw 13 Paź 2016, 15:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Śmiechu warte.

Otóż otrzymałem odpowiedź - oczywiście uCare zignorował to co mi powiedział że mają 30 dni na odpowiedź i oczywiście odpowiedź przyszła po terminie, bo po co być słownym i po co dbać o klientów, skoro już dostali swoje pieniądze? W odpowiedzi okazało się że pomimo tego iż powiedziałem Pani która przyjmowała zlecenie że zostałem pchnięty przez kogoś w tłumie, ona zapisała że nikt i nic nie miało wpływu na to zdarzenie. Może to jest mój błąd, bo pytała czy opis zdarzenia jest dobry - aczkolwiek nie spodziewałem się że skoro wyraźnie powiedziałem jej co się stało, ona wpisze zupełnie co innego. Głupio i naiwnie sądziłem że najwidoczniej nie miało to znaczenia, skoro wyraźnie jej powiedziałem co się wydarzyło a ona tego nie zapisała. Teraz widzę że to po prostu szemrane szkolenia uCare dla ich pracowników pod tytułem "Jak sprawić żebyśmy nie musieli robić tego za co płacą nam klienci".

OSTRZEGAM WSZYSTKICH KTÓRZY ZGŁASZAJĄ DO UCARE REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA O SZKODACH - ICH PRACOWNICY CELOWO ZMIENIĄ OPIS ZDARZENIA ŻEBY WYMIGAĆ SIĘ OD UZNANIA ROSZCZEŃ! UWAŻAJCIE!


Pią 14 Paź 2016, 10:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.