laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 26 Mar 2019, 02:41



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 14 Paź 2016, 17:21
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Przestrzegam przed kupnem ubezpieczenia. Zostałem namówiony przez pracownika sklepu do dokupienia ubezpieczenia do tabletu. Bo to delikatne, może się uszkodzić a ubezpieczenie załatwi sprawę w przypadku nieszczęścia. I tak też się stało, zbita szyba i odmowa naprawy. Tablet nie został uszkodzony celowo, po prostu przewrócił się gdy stał na nóżce.
Mogłem powiedzieć, że spadł na niego pył kosmiczny.
Uzyskanie naprawy jest równie nieprawdopodobne jak ten pył kosmiczny.


Pią 14 Paź 2016, 18:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 15 Paź 2016, 00:18
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
A ja kupiłem iP7plus oraz dokupiłem do niego ubezpieczenie w kwocie około 1500zł
Wczoraj otrzymałem polisę, ale jak czytam opisy to widzę, że o kant tyłka obić taką polisę.
Skorzystam z przysługującego mi prawa odmowy i zrezygnuję.
Jak widać na ubezpieczeniu najlepiej wychodzi właściciel ubezpieczalni.
A za 10% tej kwoty dokupię mocną osłonkę
Dzięki za info wszystkim.

Jest tylu poszkodowanych, a wystarczy po zakupie wejść do internetu i poczytać na temat danej firmy.
Jestem wielkim przeciwnikiem jakichkolwiek ubezpieczeń, ale ze względu na kwotę ubezpieczenia postanowiłem poszukać info o tej firmie i jak zobaczyłem w polisie jest napisane

".....
Okres ubezpieczenia: od 2016-10-12 do 2020-10-11
Okres odpowiedzialności w zakresie Awarii: BRAK OCHRONY
Okres odpowiedzialności w zakresie Przypadkowego uszkodzenia oraz Kradzieży z włamaniem lub Rabunku: od 2016-10-12 do 2020-10-11......"

To zastanowiło mnie kto będzie tutaj wykonywał diagnozy czy to była AWARIA czy Przypadkowe uszkodzenie?
I ta treść nakierowała mnie na poszukiwania i ostateczną rezygnację z takiego ubezpieczenia.

Pozdrawiam


Sob 15 Paź 2016, 00:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Paź 2016, 11:45
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Też, mam problem z firmą Ucare. Sprawa zgłoszona 12.09, telefon odebrany przez kuriera 14.09, do dnia dzisiejszego sprawa nie jest rozwiązana. Pani na infolinii nic nie wie, napisałem na reklamacje@ucare.pl zero reakcji.
Chyba sprawę oddam do Rzecznika Praw Konsumenta.


Pon 24 Paź 2016, 11:54
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
PawelWo napisał(a):
Też, mam problem z firmą Ucare. Sprawa zgłoszona 12.09, telefon odebrany przez kuriera 14.09, do dnia dzisiejszego sprawa nie jest rozwiązana. Pani na infolinii nic nie wie, napisałem na reklamacje@ucare.pl zero reakcji.
Chyba sprawę oddam do Rzecznika Praw Konsumenta.


Witam,

jeżeli poda Pan numer szkody sprawdzimy jaki jest status zgłoszenia.
Maksymalny czas na odpowiedź na reklamację wynosi 30 dni.

Z poważaniem
Digital Care


Śro 26 Paź 2016, 10:13
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Wrz 2016, 09:42
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
PawelWo napisał(a):
Też, mam problem z firmą Ucare. Sprawa zgłoszona 12.09, telefon odebrany przez kuriera 14.09, do dnia dzisiejszego sprawa nie jest rozwiązana. Pani na infolinii nic nie wie, napisałem na reklamacje@ucare.pl zero reakcji.
Chyba sprawę oddam do Rzecznika Praw Konsumenta.


Witam,

jeżeli poda Pan numer szkody sprawdzimy jaki jest status zgłoszenia.
Maksymalny czas na odpowiedź na reklamację wynosi 30 dni.

Z poważaniem
Digital Care



No to chyba ktoś u Państwa nie umie liczyć, bo ja na odpowiedź czekałem ponad 40 dni. Ale to Państwa sprawa jak Państwo traktują klientów. <3


Wto 01 Lis 2016, 21:16
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 04 Lis 2016, 20:17
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam szkoda nr CLM160919-1877 uszkodzony wyswietlacz w telefonie klienta biznesowego. Szkoda uznana 19.09.2016 r. Kurier przybywa po kilku dniach po telefon. Po 1,5 miesiąca po wielu telefonach kurier przynosi telefon ( opłata 59 zł) w takim samym stanie jak w dniu wysyłki. Firma chyba sobie robi Jaja !!! Pytam się po co nasza firma płaci za ubezpieczenie telefonu + opłaty dla kuriera ??? Chcecie być poważną firmą? To tak prosiłbym się zachowywać. Reklamacja oficjalna na maila wysłana. Telefon Htc wzięty był w salonie Orange w Suwałkach u bardzo dobrej znajomej ( P. kierownik jednego z salonu) - czekam z niecierpliwoscią na rozpatrzenie mojej reklamacji naprawy i wyłudzania pieniążków. Jesli uCare okaże się oszustem i złodziejem(choć mam wielką nadzieję że te słowa cofnę i przeproszę firmę uCare) to na pewno dużo ludzi usłyszy o oszukanej przez ucare firmie z Suwałk.

Pozdrawiam
Paweł Makarewicz
Suwałki


Pią 04 Lis 2016, 20:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 20 Kwi 2016, 11:58
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kasia napisał(a):
Witam. Czy ktoś z was korzystał z ubezpieczenia firmy uCARE http://www.ucare.pl/ i mógłby podzielić się swoją opinią na ten temat ?

y
W żadnym wypadku nie polecam ,naciągacze,oszuści .
A dlaczego?:
Kupiłem I phona 6 64gb-3400 zł drogi to pomyślałem ,że przydałoby się ubezpieczenie .Byłem głupi dałem sie nabrać na pseudo ubezpieczenie za 1000 zł! Pomyślalem skoro to 1000 zł to "nic "mi nie grozi".Szybko się przekonałem jaki jestem naiwny.

Na folderze reklamowym pisze "Specyfikacja pakietów-ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia i zalania obejmuje"
definicja zalania z umowy ubezp:
„Zalanie – bezpośrednie działanie wody lub innych cieczy na objęte ochroną
ubezpieczeniową Urządzenie, powodujące jego uszkodzenie wskutek:
1) wydostania się wody, pary lub innych cieczy w wyniku awarii instalacji: wodnej, kanalizacyjnej lub
centralnego ogrzewania, znajdującej się wewnątrz lokalu lub budynku mieszkalnego,
2) cofnięcia się wody lub ścieków z instalacji kanalizacyjnej, znajdującej się wewnątrz lokalu lub
budynku mieszkalnego lub poza nimi,
3) nieumyślnego zalania wodą lub inną cieczą przez Ubezpieczonego, Użytkownika Urządzenia lub
Osobę Trzecią,
4) zalania wodą pochodzącą z urządzeń domowych lub akwarium, znajdujących się wewnątrz lokalu
lub budynku mieszkalnego lub poza nimi,
5) nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów lub innych zaworów na instalacji znajdującej się
wewnątrz lokalu lub budynku mieszkalnego lub poza nimi;”.

Ponieważ na mojego iphona wylał sie plyn z butelki odmrazacza do szyb -dostalismy odpowiedz :

"Wyciek płynu z odmrażacza nie spełnia definicji zalania.
Zgodnie z powyższą definicją zdarzenie takie nie jest objęte ochroną ubezpieczeniową, a co za tym
idzie Ubezpieczyciel nie może przyjąć odpowiedzialności w powyższej szkodzie."

Niech każdy sobie przeczyta i przemyśli.Ja wiem jedno : Ucare to są oszuści i naciągacze,przez nich już nie kupuję w x-komie


Śro 09 Lis 2016, 21:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 12 Lis 2016, 11:26
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
witam
Potwierdzam wypowiedź olo_3 . Nie warto ubezpieczać sprzętu. Zalałem telefon, wpadł mi do wody. Zgłosiłem szkodę.
odpowiedź z ucare :

Cytuj:
Działając w imieniu i na rzecz TU EUROPA S. A. na podstawie art. 29 w związku z art. 28 ustawy
o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11 września 2015 r. Dział Likwidacji Szkód
Digital Care Sp. z o.o. informuje, iż po rozpatrzeniu Pana wniosku nie znajduje podstaw prawnych do
uznania roszczenia.
UZASADNIENIE
Decyzję wydano w oparciu o § 2 ust. 26 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia ,, ochrona eXtra”, dla
klientów sieci sprzedaży X – KOM, ustalonych uchwałą nr 08/05/15 z dnia 26.05.2015r. zgodnie
z którym „Zalanie – bezpośrednie działanie wody lub innych cieczy na objęte ochroną ubezpieczeniową
Urządzenie, powodujące jego uszkodzenie wskutek:
1) wydostania się wody, pary lub innych cieczy w wyniku awarii instalacji: wodnej, kanalizacyjnej lub
centralnego ogrzewania, znajdującej się wewnątrz lokalu lub budynku mieszkalnego,
2) cofnięcia się wody lub ścieków z instalacji kanalizacyjnej, znajdującej się wewnątrz lokalu lub
budynku mieszkalnego lub poza nimi,
3) nieumyślnego zalania wodą lub inną cieczą przez Ubezpieczonego, Użytkownika Urządzenia lub
Osobę Trzecią,
4) zalania wodą pochodzącą z urządzeń domowych lub akwarium, znajdujących się wewnątrz lokalu
lub budynku mieszkalnego lub poza nimi,
5) nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów lub innych zaworów na instalacji znajdującej się
wewnątrz lokalu lub budynku mieszkalnego lub poza nimi;”.
Odpowiedzialność Ubezpieczyciela istnieje pod warunkiem, iż szkoda powstała wskutek zdarzenia
spełniającego wyżej wymienione przesłanki. Z okoliczności przedstawionych podczas zgłoszenia
szkody wskazał Pan, że telefon wyślizgnął się z kieszeni i wpadł do wody. Zgodnie z powyższą definicją
zdarzenie takie nie jest objęte ochroną ubezpieczeniową, a co za tym idzie Ubezpieczyciel nie może
przyjąć odpowiedzialności w powyższej szkodzie.
Mając na uwadze powyższe, postanawiamy jak na wstępie.


Prośba do x-kom o wyjaśnienie o co dokładnie chodzi bo :
Cytuj:
Odpowiedzialność Ubezpieczyciela istnieje pod warunkiem, iż szkoda powstała wskutek zdarzenia spełniającego wyżej wymienione przesłanki.

wg. mnie ja zrobiłem wszystko ok. :
Cytuj:
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia przyczyna musi być nagła nieprzewidziana oraz musi wystąpić czynnik zewnętrzny. W Pana przypadku cytuję "Telefon wyślizgnął się z kieszeni i wpadł do wody" nie został wskazany czynnik zewnętrzny.
Takimi czynnikami zewnętrznymi mogą być np. potknięcie się, poślizgnięcie.
W przedstawionym przypadku ubezpieczyciel uważa, iż telefon został źle zabezpieczony a co za tym idzie ze względu na brak znamion przypadkowości odrzucił Pana roszczenie.
Przysługuje Panu możliwość odwołania się od decyzji ubezpieczyciela oraz uzupełnienia okoliczności zdarzenia jeżeli takowe miały miejsce.


Reasumując uczciwi dajcie sobie spokój, szkoda kasy i nerw. Nie wiem jak się ma sprawa z przedłużeniem gwarancji na awarie sprzętowe może tu warto, ale niech inni się wypowiedzą.
Pozostali : kłamcie i oszukujcie ile wlezie, bo uczciwie raczej nic nie załatwicie.

Mam propozycję do admina. Proszę o zrobienie sondy na tym forum ile osób kupiło, ile skorzystało z ubezpieczenia oraz ile zostało pozytywnie załatwionych. Ewentualnie coś w tym tonie. Naocznie sprawdźmy poziom zadowolenia klientów z tej "usługi"

Pozdrawiam wszystkich i zdrowia życzę :|


Sob 12 Lis 2016, 11:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 17 Lis 2016, 00:19
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Zacznę od tego, że kupiłam w x-komie smartfona w maju br. Niestety w wyniku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności (zostałam trącona przez przechodnia i upadł mi telefon na chodnik, gdzie szkło zostało stłuczone). Zgłosiłam szkodę do uCare dwa tygodnie temu. Dostałam potwierdzenie o pozytywnej weryfikacji oraz informację, że kurier odbierze urządzenie. Niestety kolejne dni mijają a kuriera ani widu ani słychu. Do tej pory doszło jeszcze więcej pęknięć. Czy mam czekać pół roku, aby szanowne uCare wysłało kuriera czy sama mam sobie naprawić tego smartfona? Dzwoniąc na infolinię mam dość przepraszania, że sprawa "zostanie załatwiona". To zupełnie jakby na siłę zamykano mi usta. Długo zastanawiałam się nad ubezpieczeniem urządzenia i szczerze mówiąc nigdy uCare. Może do Świąt Wielkanocnych doczekam się naprawy. :) A co najważniejsze odbioru uszkodzonego urządzenia przez kuriera. Dodam, że od tamtej pory nie podjęto ze mną żadnej próby kontaktu. Tak traktujecie klientów?


Czw 17 Lis 2016, 00:25
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
AnnaP napisał(a):
Zacznę od tego, że kupiłam w x-komie smartfona w maju br. Niestety w wyniku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności (zostałam trącona przez przechodnia i upadł mi telefon na chodnik, gdzie szkło zostało stłuczone). Zgłosiłam szkodę do uCare dwa tygodnie temu. Dostałam potwierdzenie o pozytywnej weryfikacji oraz informację, że kurier odbierze urządzenie. Niestety kolejne dni mijają a kuriera ani widu ani słychu. Do tej pory doszło jeszcze więcej pęknięć. Czy mam czekać pół roku, aby szanowne uCare wysłało kuriera czy sama mam sobie naprawić tego smartfona? Dzwoniąc na infolinię mam dość przepraszania, że sprawa "zostanie załatwiona". To zupełnie jakby na siłę zamykano mi usta. Długo zastanawiałam się nad ubezpieczeniem urządzenia i szczerze mówiąc nigdy uCare. Może do Świąt Wielkanocnych doczekam się naprawy. :) A co najważniejsze odbioru uszkodzonego urządzenia przez kuriera. Dodam, że od tamtej pory nie podjęto ze mną żadnej próby kontaktu. Tak traktujecie klientów?


Witam,

proszę Panią o podanie numeru szkody, zweryfikujemy dlaczego kurier nie odebrał jeszcze urządzenia i poinformujemy Panią.

Pozdrawiam
Digital Care


Czw 17 Lis 2016, 10:01
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 17 Lis 2016, 00:19
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
AnnaP napisał(a):
Zacznę od tego, że kupiłam w x-komie smartfona w maju br. Niestety w wyniku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności (zostałam trącona przez przechodnia i upadł mi telefon na chodnik, gdzie szkło zostało stłuczone). Zgłosiłam szkodę do uCare dwa tygodnie temu. Dostałam potwierdzenie o pozytywnej weryfikacji oraz informację, że kurier odbierze urządzenie. Niestety kolejne dni mijają a kuriera ani widu ani słychu. Do tej pory doszło jeszcze więcej pęknięć. Czy mam czekać pół roku, aby szanowne uCare wysłało kuriera czy sama mam sobie naprawić tego smartfona? Dzwoniąc na infolinię mam dość przepraszania, że sprawa "zostanie załatwiona". To zupełnie jakby na siłę zamykano mi usta. Długo zastanawiałam się nad ubezpieczeniem urządzenia i szczerze mówiąc nigdy uCare. Może do Świąt Wielkanocnych doczekam się naprawy. :) A co najważniejsze odbioru uszkodzonego urządzenia przez kuriera. Dodam, że od tamtej pory nie podjęto ze mną żadnej próby kontaktu. Tak traktujecie klientów?


Witam,

proszę Panią o podanie numeru szkody, zweryfikujemy dlaczego kurier nie odebrał jeszcze urządzenia i poinformujemy Panią.

Pozdrawiam
Digital Care


CLM161108-2343


Czw 17 Lis 2016, 15:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 22 Cze 2016, 20:29
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
CLM160609-0067 szkoda na laptopie z dnia 9 czerwca 2016, dziś 17 listopada 2016 r. Po 5 miesiącach laptop w dalszym ciągu jest warzywem. Czekam na reakcję ze strony UCare.. pozdrawiam ubezpieczonych nadmienię tylko że w moim przypadku chodzi o samoistną awarię urządzenia - żadne upadki, trącenia, zalania i inne "podejrzane" zdarzenia losowe


Czw 17 Lis 2016, 17:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 17 Lis 2016, 00:19
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Skoro "trącenie" jest podejrzanym zdarzeniem losowym to chyba nie zapytam co według Pana jest "normalnym" i nie "podejrzanym" zdarzeniem losowym. Śpiesząc się czy to na uczelnię czy do pracy czasami jest taki tłok, że ktoś przypadkowo popchnie drugiego człowieka, telefon wypadnie i już jest po sprawie. To są zdarzenia, nad którymi nie jest w sposób zapanować. Właśnie od takich przypadków jest ubezpieczenie, bo wróżką nie jestem i nie jestem w stanie przewidzieć kiedy taka sytuacja nastąpi. Nie wyjmowanie telefonu w takich miejscach czasami nie jest możliwe zwłaszcza wtedy, kiedy dzwoni do Ciebie pracodawca i nie nie w sposób nie odebrać tego telefonu.


Pią 18 Lis 2016, 17:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 22 Cze 2016, 20:29
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
używając sformułowania "podejrzane" chciałem zwrócić uwagę na sposób myślenia ubezpieczyciela, skoro ja mam od pięciu miesięcy problem z usunięciem szkody w ramach samoistnej awarii urządzenia to nawet nie chcę strzelać, ile może trwać usuwanie szkody w przypadku zdarzenia innego losowego, którego losowość może podważyć ubezpieczyciel. Na moje ostatnie pismo do Digital Care otrzymałem krótką informację zwrotną, że zostało zakwalifikowane jako reklamacja. Jeśli dobrze policzę, to jest to moja czwarta zarejestrowana reklamacja w ramach jednej pierwotnej szkody z 9 czerwca br.


Sob 19 Lis 2016, 00:45
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 17 Lis 2016, 00:19
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Brawo dla uCare za reakację po prawie 3 tygodniach.. Dostałam wiadomość, że urządzenie odbierze dziś kurier. Mam nadzieję, że skończy się to happy endem. :)


Wto 22 Lis 2016, 11:34
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.