laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 21 Cze 2018, 01:15



Odpowiedz  [ 491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Kwi 2017, 22:07
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ja niestety zostałam naciagnieta na zakup ubezpieczenia uCare podczas zakupow w X-kom. Zakupy robiłam z dwojka małych dzieci i sprzedawca, który mnie obslugiwal zwracając uwagę na to, iż mam dzieci, polecil mi zakup ubezpieczenia, bo wiadomo, ze dzieci mogą sprzet uszkodzić... Ba nawet sobie zartowalismy, ze moje dziecko może wrzucić telefon do toalety itd.... Dokladnie takiego ubezpieczenia poszukiwałam.
Niestety kiedy doszło do usterki oczywiście okazało się, iż ubezpieczenie nie obejmuje uszkodzen dokonanych przez czlonkow rodziny!!! Sprzedawca tym samym mnie oszukal bo dobrze wiedział, ze ubezpieczenie wykupuje na wypadek szkod dokonanych przez moje dzieci. Nie poinformowal mnie o tym i zapewnil, ze jest to polisa dopasowana do moich potrzeb.
Oczywiście moja wina bo nie przeczytałam warunków, tylko zaufałam sprzedawcy w sklepie. Nie polecam!!!


Pon 24 Kwi 2017, 22:29
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5719
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@karla_red Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru zamówienia lub polisy zamówienia, przyjrzymy się Twojej sprawię i postaramy się pomóc.

_________________
Image


Śro 26 Kwi 2017, 11:53
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 27 Kwi 2017, 16:19
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ja również bardzo chętnie podzielę się swoją historią z firmą @Ucare
Dnia 21/21/2015 Zakupiłem w sieci Xkom telefon Asus Zenfone 2. Oczywiście z polisą "przypadkowe uszkodzenie lub kradzież".
W połowie roku 2016 telefon uległ szkodzie całkowitej w związku z czym otrzymałem (jeżeli mnie pamięć nie myli) voucher na kwotę pierwotnej wartości telefonu i zakupiłem ponownie to samo urządzenie i ponownie nabyłem NOWĄ polisę w takim samym pakiecie.
Pech chciał że telefon trafił ponownie do serwisu z uszkodzonym digitizerem na początku września 2016 (CLM160826-0299). Mimo uszkodzenia telefonu udało mi się wykonać kopię zapasową i przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Po około 10 dniach urządzenie wróciło do mnie w pełni sprawne (bez raportu naprawy).

Ciekawa historia zaczyna się jednak teraz. Telefon ponownie uległ uszkodzeniu i obecnie przebywa w jednym z bydgoskich serwisów. Zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie i już następnego dnia urządzenie odebrał kurier (CLM170418-1215). Zakładając że naprawa pójdzie w miarę sprawnie nie prosiłem o urządzenie zastępcze. 9 dnia od czasu przyjęcia zgłoszenia skontaktowałem się z infolinią Ucare aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa naprawy mojego urządzenia. Konsultantka bardzo mnie zdziwiła informując że naprawa jest wstrzymana ze względu na niezgodność numeru IMEI na umowie ubezpieczeniowej oraz numeru IMEI na urządzeniu. Ze względu na to że urządzenie oraz oryginalne pudełko znajdują się obecnie we wcześniej wspomnianym serwisie, skontaktowałem się z serwisem w celu udostępnienia dokumentacji fotograficznej urządzenia oraz pudełka w celu weryfikacji numerów IMEI na umowie, urządzeniu i pudełku (telefon dual sim więc posiada dwa numery IMEI). Uzyskałem informację, że z taką prośbą może wystąpić jedynie ubezpieczyciel. Ponowny kontakt z infolinią Ucare z prośbą o udostępnienie tych informacji zakończył się dwukrotnie rozłączeniem przez konsultantów. Za trzecim razem udało się jedynie wspólnie z innym konsultantem uzyskać raport poprzedniej naprawy aby wyjaśnić, czy mogła mieć ona wpływ na zmianę numerów seryjnych. Raport przesłany został dnia 28.04.2017. Telefon posiada jeszcze numer seryjny ale nie jestem w stanie stwierdzić czy on został również zmieniony ponieważ fizycznie po prostu nie posiadam ani urządzenia, ani pudełka.
Dziś mamy 9.05.2017 i sprawa dalej jest w toku. Kontakt z Ucare jest bardzo utrudniony. Na odpowiedzi na w formie elektronicznej raczej nie ma co liczyć. Mało prawdopodobna jest również informacja telefoniczna ze strony Ucare jeśli coś się nie zgadza albo gdy potrzebne są dodatkowe informacje w celu podjęcia naprawy.
Obecnie czekam na rozwój sprawy. Raczej niemożliwym jest, aby podczas poprzedniej naprawy telefon został podmieniony (jest to dosyć rzadko spotykany model). Myślę że dużo wyjaśniłby zdjęcia telefonu z numerami IMEI, numerem seryjnym oraz pudełka oraz porównanie ich z danymi systemów sprzedażowych Xkom-u ale skoro Ucare wybrało taki sposób rozwiązania sprawy to z ciekawością poczekam na rozwój sytuacji.

Postaram się na bieżąco informować o statusie sprawy i chciałbym przestrzec każdego, aby przed oddaniem jakiegokolwiek urządzenia do serwisu jak i po jego ponownym zwrocie skontrolował numery seryjne, bo można się potem bardzo zdziwić.


Wto 09 Maj 2017, 13:53
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ adam0210- Szanowny Panie, poprosiliśmy już serwis o informację, porównamy oba numery IMEI z dokumentami i skontaktujemy się z Panem w tej sprawie.

Pozdrawiamy
Digital Care


Czw 11 Maj 2017, 15:02
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 27 Kwi 2017, 16:19
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@Ucare Sprawa dalej jest niewyjaśniona. Pojutrze mija termin zgodny z OWU na likwidację szkody. Owszem Ucare/TU Europa już wysłało do mnie odpowiednie pismo z informacją o braku możliwości likwidacji szkody we wspomnianym terminie, ale odnoszę wrażenie że niestety z Państwa strony brakuje chęci rozwiązania sprawy. Gdyby nie moje interwencje telefoniczne i mailowe to sprawa byłaby dalej w tym samym punkcie. Wysłałem do Państwa nawet informację z możliwymi krokami do podjęcia w celu rozwiania wszelkich wątpliwości dotyczących mojej sprawy i jestem bardzo ciekawy dalszych Państwa postępowań. Ja wyczerpałem wszelkie dostępne mi możliwości rozwiązania tej sprawy zatem wszystko w tym momencie zależy od Ucare/TU Europa.
1.Jeżeli przy poprzedniej naprawie został zmieniony numer IMEI (brak raportu naprawy, raport otrzymany po interwencji z półrocznym poślizgiem) to powinienem zostać o tym poinformowany przez serwis lub ubezpieczyciela aby były one zgodne bądź aktualne z numerem na umowie. Jeżeli taka sytuacja miała miejsce to radziłbym lepiej dobierać partnerów biznesowych likwidujących szkody. Nie mogłem zgłosić zmiany numerów IMEI bez raportu naprawy. Również nie mogę zgłosić zmiany numeru IMEI na podstawie raportu naprawy, który otrzymałem niedawno ponieważ nie ma tam takiej informacji.
2.Inną możliwością jest złe odczytanie numeru IMEI przez serwis realizujący likwidację szkody (telefon ma dwa numery IMEI). W tym przypadku wykazaliby się Państwo totalnym brakiem profesjonalizmu.
3.Istnieje również trzecia możliwość. Podjąłem próbę wyłudzenia odszkodowania wysyłając taki sam model telefonu z innymi numerami seryjnymi/IMEI. W takim przypadku prosiłbym Państwa o złożenie doniesienia do prokuratury na podstawie artykułu 298 KK. Adres zameldowania i inne potrzebne informacje posiadają Państwo na umowie ubezpieczeniowej. Dodam tylko, że numery IMEI/seryjne nie biorą się z kosmosu i być może z pomocą organów ścigania uda się w końcu rozwiązać tą sprawę.

Na kilkukrotne prośby o udostępnienie numerów seryjnych/IMEI w postaci fotografii urządzenia znajdującego się w tym momencie w serwisie brak reakcji ze strony Ucare/TU Europa. Aktualizacja postępu w wyżej wymienionej sprawie prawdopodobnie w tym tygodniu. Pismo do Państwa zostało przesłane i zgodnie z Państwa odpowiedzią mogę liczyć do piątku (19/05/2017) na konkrety. Czekam ...


Wto 16 Maj 2017, 16:26
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ adam0210,

Sprawa innego numeru IMEI jest w trakcie wyjaśniania, po uzyskaniu odpowiedzi skontaktuje się z Panem likwidator.

Pozdrawiamy
Digital Care


Śro 17 Maj 2017, 11:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 27 Kwi 2017, 16:19
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Drogie @Ucare,

Dziękuję za zainteresowanie tą sprawą. Niestety nie ubezpieczyciel i likwidator nie dołożyli starań aby w pełni wyjaśnić zaistniałą sytuację. Z mojej strony jedynie mogę powiedzieć, że uzyskane przeze mnie na dzień dzisiejszy informacje i dowody w bardzo jasny sposób ukazują sprawę w jaki sposób podchodzą Państwo do realizowanych usług. W związku z tym, że sprawa jest nieprzyjemna, na ten moment nie będę udzielał informacji na ogólnodostępnym forum. Odwołanie od odmownej decyzji dotyczącej likwidacji szkody prześlę do Państwa jeszcze dziś. Rzecznik prasowy TU Europa również zostanie poinformowany.


Śro 17 Maj 2017, 18:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam

Czuje się trochę zawiedziony, oszukany może nie, bo w warunkach ubezpieczenia jest wszystko czarno na białym, ale przecież nikt o tym nie wspomni przy wybraniu "extra ochrony" na nowe urządzenie. Otóż sprawa jest taka, że w sierpniu ubiegłego roku zakupiłem s6 edge. Wszystko ok, długo nie musiałem czekać zadzwonił telefon w sprawie tego ubezpieczenia. Pomyślałem dlaczego nie, nie kosztował pięć złotych i w razie przypadkowych uszkodzeń, które muszą się wywoływać same (bo inaczej, decyzja w sprawie reklamacji jest odmowna, tak jak to się stało wczoraj gdy zgłosiłem szkodę telefonu) i zdecydowałem się zapłacić więcej. A gdy dwa dni temu zgłosiłem uszkodzenie telefonu, a dokładniej obudowy, która uszkodziła się gdy przypadkowo wyślizgnął mi się z ręki i upadł na chodnik to decyzja odmowna od telefonu na infolinię tejże firmy przyszła błyskawicznie. Także telefon kupiony, ubezpieczenie zapłacone, a reklamacji (chyba, że sam się uszkodzi) nie przyjmujemy.


Czw 18 Maj 2017, 13:43
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Widzę, że nawet tutaj nie ma co liczyć na zainteresowanie.


Wto 30 Maj 2017, 11:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Maj 2017, 23:57
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Również nie polecam oszustów z x-kom wciskających te ubezpieczenia. Sprzedawca podaje przykład "upadnie Panu telefon", ale ubezpieczyciel nie uznaje takiego upadku jako części ubezpieczenia. Sprzedawcy celowo wprowadzają w błąd, a obsługa klienta neguje reklamacje ubezpieczenia używając argumentów że nie nagrywają swoich sprzedawców i że ma się 30 dni na odstąpienie od umowy. Zapominają Państwo, że istnieją przepisy o nieuczciwej sprzedaży (misselling) i sprzedawca ma obowiązek dokładnie i prawdomównie informować o produkcie. Ciekawe co na całą sprawę powie UOKiK :)
Trochę mnie zawiódł ten sklep, ostatni raz u Państwa kupuje. Kto wie w czym innym mnie jeszcze oszukacie.


Śro 31 Maj 2017, 00:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Cóż, długo się do tego zbierałem, lecz sądzę, iż warto podzielić się swoimi doświadczeniami z firmą UCare.

Trzy lata temu zakupiłem w sieci X-Kom, którą do niedawna uznawałem za najsolidniejszą i najbardziej przyjazną klientowi firmę na naszym rynku, high-endowego laptopa (notebooka) firmy Asus (górny model ROG Gaming jeśli ktoś ma o tym pojęcie). Do niedawna komputer służył mi wiernie i bez narzekań. Niestety niedawno padł najpierw napęd optyczny, potem matryca zaczęła się dziwnie zachowywać (pulsowanie przy pewnym zakresie barw - nie uniemożliwia pracy - ale potwornie męczy wzrok). No ale nic to, zapłaciłem za ubiezpieczenie UCare które zaproponował i zachwalał sprzedawca przy odbiorze komputera, więc nie ma się czego obawiać. No i się zaczęło....

Wysłałem zgłoszenie serwisowe zgodnie z wytycznymi UCare - już po niespełna tygodniu perypetii z firmą i kurierem (co ciekawe UCare podaje inne godziny pracy kurierów niż te ...o których wiedzą sami kurierzy, mam jednego stałego kuriera na moim obszarze więc była szansa wymienić informacje) wysłałem komputer do serwisu. Tu warto zauważyć, iż UCare w OWU (Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia - których nie otrzymałem od sprzedawcy, a samo UCare stwierdziło że nie może mi go wysłać, musiałem się zwracać dwukrotnie do spółki matki - TU Europa) deklaruje naprawę w 7 dni od dostarczenia urządzenia, w przeciwnym przypadku powinno się skontaktować z klientem i zaproponować urządzenie zastępcze. Oczywiście nic takiego nie nastąpiło, kiedy upomniałem się o informację o urządzeniu po 2 tygodniach - otrzymałem informację, że "właściwie ustawowo to mają 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia". Około 25 dnia otrzymałem, po kilkukrotnych zapytaniach i ponagleniach telefonicznych - informację, że nie byli w stanie naprawić urządzenia w terminie bo....nie mogli ustalić czy istotnie jest to urządzenie objęte polisą (żeby nie było - naklejka z numerem seryjnym jest doskonale widoczna i w dobrym stanie, więc dotąd nie wiem o co chodzi). Skracając ten epizod - dostałem komputer zaraz przed majówką, według załączonej dokumentacji spędził w serwisie 22 dni, wymieniono napęd i przesmarowano procesor nową pastą - to miało być przyczyną problemów z wyświetlaniem....


....cóż nie było. Owszem napęd działał, ale zaraz po powrocie z serwisu problemy z wyświetlaczem zdecydowanie się nasiliły i teraz pulsował nawet na pulpicie windowsa, co powodowało że po pół godziny oczy zaczynały łzawić (efekt można przyrównać do wypalającej się świetlówki jarzeniowej). Żeby wyeliminować problemy software'owe sformatowałem oba dyski w komputerze, postawiłem najpierw windowsa 7 na najnowszych dedykowanych sterownikach, potem to samo z windowsem 10. Nie pomogło. Zatem po majówce złożyłem reklamację. I znowu, tydzień - dwa na przyjęcie zgłoszenia, 2 tygodnie w serwisie (w międzyczasie pismo od UCare, że istotnie, usterka była, ale że występowała tylko czasem, to za pierwszym razem nie zauważyli). Komputer wrócił z początkiem czerwca z serwisu, w opisie stoi że matryca wymieniona, fajnie. W poczuciu dobrze spełnionego obowiązku pojechałem na urlop na łódkę.

No ale oczywiście na tym nie koniec, już przy pierwszych uruchomieniach matryca zaczęła świrować. Na ekranie biosu, na pulpicie, często w przeglądarce i aplikacjach raz na jakiś czas - kompletnie przestaje wyświetlać obraz. Ekran staje się biały i pokazuje tylko jakieś kolorowe pionowe paski. Zdarza się to coraz częściej i często zmusza do twardego resetu, bo w środku gry, pracy, czy oglądania filmu wywala biały ekran i czasem po kilkunastu sekundach zaczyna pracować normalnie, a czasem nie. Reklamacja od reklamacji, już mentalnie żegnam się z komputerem na kolejny miesiąc.....Jestem bezradny bo jeśli sam zajrzę do komputera albo zaniosę do znajomego serwisanta (np. napęd optyczny to robota na 2 minuty i wydatek niespełna 200 złotych) to stracę ochronę ubezpieczyciela z uwagi na samowolną ingerencję w urządzenie.

Pisząc to staram się być spokojny, ale myślę że większość osób może sobie wyobrazić jak niesamowicie irytująca, rozczarowująca i przede wszystkim kłopotliwa jest to sytuacja. To jedyny komputer w moim gospodarstwie domowym i nie mam aktualnie zamiennika. Przewiduje że UCare w związku z naprawami pozbawi mnie go na co najmniej kwartał, co przekłada się również na kilka zleceń z mojej branży z których musiałem zrezygnować albo je opóźnić - bo nie miałem podstawowego narzędzia pracy, a nie mam aż tyle zaskórniaków żeby kupić drugi komputer o zbliżonych parametrach, który poradzi sobie z oprogramowaniem.

Konkludując - szanowny sklepie. Nie planowałem kupować tego ubezpieczenia idąc po odbiór komputera. Wasz, wyjątkowo sympatyczny i robiący wrażenie kompetentnego, sprzedawca przez dobre 5 minut przekonywał mnie że grzechem byłoby nie ubezpieczyć komputera za ponad 7 tysięcy złotych i bardzo żałuję że dałem mu się przekonać na polisę za niespełna 1100 PLN. Wasz ubezpieczeniowy partner jest niesolidny, lekceważący wobec klienta i czuje się zupełnie bezkarnie nie wywiązując się z przedstawionych przez samego siebie OWU. Doprowadził do tego że osobiście, od niedawna serdecznie odradzam robienie zakupów w waszym sklepie, a tak się składa że hobbystycznie składam również komputery więc trochę zakupów dla siebie, znajomych i znajomych znajomych robię. Myślę że warto się pochylić nad zagadnieniem czy tantiemy które spływają do Was z racji tej współpracy są warte zrażania do siebie rzeszy, co bardziej świadomych swoich praw, klientów.

Co do użytkowników tego forum - brak w słowniku ludzi kulturalnych słów, którymi dostatecznie obrazowo mógłbym opisać ogrom mojego rozgoryczenia wynikający ze współpracy z firmą UCare. Zaistniałe usterki naprawiłbym sam bądź z pomocą znajomego serwisanta, za połowę kwoty polisy, w tydzień lub dwa (zakładając że matrycę trzeba byłoby sprowadzać). A tak wiszę na nierzetelnym ubezpieczycielu, nie wiem czy za trzecim podejściem raczą naprawić komputer jak trzeba i ile im to zajmie, bez możliwości choćby samodzielnego wyczyszczenia komputera - bo ryzykuję zarzut samowolnej naprawy, anulującej ubezpieczenie, co równoznaczne jest wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Zakup tej polisy był jednym z najgorszych moich konsumenckich wyborów w życiu. Apeluję, nie powtarzajcie mojego błędu.

Z poważaniem,

AS

PS: Zapomniałem dodać, iż laptop wrócił z pierwszej reklamacji z niedokręconą śrubką lub dwiema, i grzechocze przy każdym poruszeniu, w tej sprawie również napisałem maila do UCare na początku czerwca, właśnie mi odpisali (po 20 dniach)....że im przykro i postarają się żeby serwis na przyszłość nie robił. Nie chcę być złośliwy więc nie skomentuję.


Czw 22 Cze 2017, 12:48
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 23 Cze 2017, 10:54
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witajcie,
jestem kolejną oszukaną. Dowiedziałam się właśnie na infolinii uCare, że działanie telefonu na wodę i wody na telefonu to zupełnie co innego. Mam wrażenie operowania tu na innym poziomie abstrakcji. Słowa ubezpieczycieli zupełnie nie pokrywają się ze słowami pośredników sprzedających produkt w sklepie.
To było moje kolejne urządzenie z X-kom, każde zawsze ubezpieczałam. Zmieniam i jedną firmę i drugą.


Pią 23 Cze 2017, 10:59
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 26 Cze 2017, 12:00
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Właśnie otrzymałem decyzje odmowną niestety złamanie słuchawek (aurvana live! 2) podczas zakładania to nie przypadkowe uszkodzenie, jak 99% dałem się nabić w butelkę, żenujące jest to, że wydając tysiące złotych w moim przypadku koło 10k naciągają cię na "ubezpieczenie" za 50 zł i tracą klienta. Na bank nie kupie już więcej nic w x-komi. Więcej się nie dam nabrać - kolejny sposób na dymanie ludzi.


Pon 26 Cze 2017, 12:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 29 Cze 2017, 14:52
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ciągle tablet w serwisie mimo że od zawiadomienia ubezpieczyciela minęło już 10 dni. Zgłoszenie CLM170619-0999. Mam nadzieję że może firma x-kom która pośredniczyła w ubezpieczeniu pomoże swojemu klientowi(czyli mojej osobie) który do tej pory robił w niej systematycznie nie małe zakupy. Bo na razie na infolinii ucare nic nie mogę się konkretnego dowiedzieć


Czw 29 Cze 2017, 14:59
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
mike6314 napisał(a):
Ciągle tablet w serwisie mimo że od zawiadomienia ubezpieczyciela minęło już 10 dni. Zgłoszenie CLM170619-0999. Mam nadzieję że może firma x-kom która pośredniczyła w ubezpieczeniu pomoże swojemu klientowi(czyli mojej osobie) który do tej pory robił w niej systematycznie nie małe zakupy. Bo na razie na infolinii ucare nic nie mogę się konkretnego dowiedzieć


Im to jest nie na rękę więc...mnie, jak i kilku innym osobom wypowiadającym się w tym temacie nie pomogli. Nawet jeśli nie udałoby się pomóc to fajnie by było o odrobinę zainteresowania tym tematem z ich strony. Bo z tego co widzę to firmowy profil x-kom odwiedza to forum codziennie.


Pią 30 Cze 2017, 09:53
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 491 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.