forum.X-KOM.PL
http://forum.x-kom.pl/

Ubezpieczenie firma uCARE
http://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=6088
Strona 5 z 34

Autor:  m651 [ Nie 12 Paź 2014, 20:07 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

mija 4 dzień ,, .. po interwencji X-KOM care zadzwoniło ale jest problem coś z moim numerem polisy się nie zgadza , szkoda przyjęta , wysyłam skan umowy , czekam ;)
ciąg dalszy w poniedziałek ( dzień 7 )

Autor:  Ucare [ Pon 13 Paź 2014, 18:42 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

m651 napisał(a):
mija 4 dzień ,, .. po interwencji X-KOM care zadzwoniło ale jest problem coś z moim numerem polisy się nie zgadza , szkoda przyjęta , wysyłam skan umowy , czekam ;)
ciąg dalszy w poniedziałek ( dzień 7 )


Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,

Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o. o.
szkoda@ucare.pl

Autor:  m651 [ Wto 14 Paź 2014, 18:39 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

dzień 8 wczoraj dowiedziałem się że trwa weryfikacja i ktoś się skontaktuje ....... brak słów... więcej już tu nie będę pisał bo i po co odpowiedz CARE w stylu cytuje "Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,
jakie jeszcze mam dane podać? nr polisy znają nr pesel znają nr fona znają qrwa co jeszcze ?
NIE POLECAM !!!!! a sympatycznych Panów z X-kom proszę nie wciskajcie ludziom tej kiszki bo nie warto.

Bez poważania
nie musicie już odpowiadać na tego posta ( proszę usunąć mnie z tego forum )

nr szkody CLM141009-0460
Mariusz Pokryszka

Autor:  wikom9 [ Pon 20 Paź 2014, 22:16 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

6 września wysłałem zgłoszenie reklamacyjne na wskazany przez dyspozytora adres reklamacje@ucare.pl. Reklamacja dotyczyła przedłużającej się naprawy. Do dzisiaj nie dostałem żadnej odpowiedzi pomimo, że ok. 2 tyg. temu dzwoniłem z ponagleniem na infolinię. Takie traktowania klientów jest skandaliczne. Ta firma to jedno wielkie oszustwo. Wysłałem już pewnie ok. 10 maili na infolinia@ucare.pl żadnej odpowiedzi. Na telefonicznej infolinii nikt nic nie wie. O co tu chodzi?

Autor:  Ucare [ Śro 22 Paź 2014, 12:41 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

m651 napisał(a):
dzień 8 wczoraj dowiedziałem się że trwa weryfikacja i ktoś się skontaktuje ....... brak słów... więcej już tu nie będę pisał bo i po co odpowiedz CARE w stylu cytuje "Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,
jakie jeszcze mam dane podać? nr polisy znają nr pesel znają nr fona znają qrwa co jeszcze ?
NIE POLECAM !!!!! a sympatycznych Panów z X-kom proszę nie wciskajcie ludziom tej kiszki bo nie warto.

Bez poważania
nie musicie już odpowiadać na tego posta ( proszę usunąć mnie z tego forum )

nr szkody CLM141009-0460
Mariusz Pokryszka


Szanowny Panie,
po samych wpisach na forum nie byliśmy w stanie odnaleźć Pana szkody.
Sprawa została przeanalizowana a jako główną przyczynę opóźnień ustalono problemy z odnalezieniem polisy.
Po wyjaśnieniu powyższej kwestii likwidator nawiązał kontakt z Panem, został zamówiony kurier, następnie został poinformowany Pan o przedłużającej się naprawie.
Likwidator obsługujący szkodę będzie monitorował sprawę na etapie serwisowym i informował o ewentualnych opóźnieniach.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care

Autor:  wat [ Pią 24 Paź 2014, 01:00 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ucare napisał(a):
Sprawa została przeanalizowana a jako główną przyczynę opóźnień ustalono problemy z odnalezieniem polisy.


To znaczy klient zgubił swoją polisę, czy wy zgubiliście polisę? Ale bałagan.

Autor:  Dareth [ Śro 29 Paź 2014, 07:55 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Czy można w jakiś sposób śledzić status naprawy bez dzwonienia i czekania kilkunastu minut na infolinii? Na stronie uCare wpisuje "numer pakietu aktywacyjnego" (domyślam się, ze chodzi o 9 cyfrowy numer karty?) i wyskakuje mi informacja o nieprawidłowych danych.

Autor:  Ucare [ Śro 29 Paź 2014, 14:15 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Szanowny Panie,
przepraszamy za niedogodności, prosimy o podanie nr szkody, postaramy się udzielić Panu jak najszybciej informacji dotyczących statusu Pana sprawy.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o. o.

Autor:  aga_u [ Śro 29 Paź 2014, 15:37 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

NIE POLECAM!!! UCARE TO OSZUŚCI I PARTACZE!!!Kupując laptopa ubezpieczyłam go w Ucare za namową sprzedawcy. Nieszczęśliwie tak się stało, że zalałam go coca-colą. Zgłosiłam to oczywiście do Ucare, zgłoszenie rozpatrzono pozytywnie i czekałam na kuriera... Czekałam ponad tydzień. Zgodnie z umową Ucare ma na to 48h. Samo 'naprawianie' trwało 3 tygodnie (w umowie 5dni), po czym laptop wrócił do mnie z klejącą się klawiaturą. Więc wysłałam go ponownie. Naprawa trwała około miesiąca. Laptopa dostałam już z działającą klawiaturą, jednak z porysowaną obudową. Zgłosiłam to do Ucare, wysłałam znowu sprzęt, czekałam na niego 5 tygodni, podczas których usilnie mi wmawiano, że przedłużająca się naprawa jest spowodowana 'czekaniem na części', a laptop wrócił do mnie w takim samym stanie w jakim go wysłałam. Ucare twierdzi, że laptopa, do którego nie miałam dostępu przez trzy miesiące musiałam uszkodzić sama. Chyba telepatycznie... Moje ubezpieczenie kosztowało mnie ponad tysiąc złotych. Za te pieniądze wymieniłabym klawiaturę parę razy. W umowie jest także paragraf mówiący o tym, że w przypadku przedłużającej się naprawy należy mi się sprzęt zastępczy. Upominałam się o niego wielokrotnie, oczywiście bez żadnych rezultatów. Dodam jeszcze, że sprzęt kupiłam na firmę i jego brak uniemożliwia mi pracę zawodową. Myślałam, że ubezpieczając się będę mieć odpowiednie zabezpieczenie, że w razie jakiejkolwiek awarii laptop będzie szybko naprawiony. A Ucare to po prostu oszuści! Nie reagują na telefony, skargi, zażalenia. Nie jestem w stanie wyegzekwować swoich praw od firmy Ucare, a oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązywanie się z warunków umowy. Zaistniałą sytuację zgłosiłam bezpośrednio do sprzedawcy, czyli X-kom jednak oni nie byli mi w stanie w jakikolwiek sposób pomóc.

Autor:  Ucare [ Pon 03 Lis 2014, 13:45 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Szanowna Pani,
nie mając pełnego obrazu sprawy nie sposób odnieść się do zasadności Pani zarzutów.
Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu przedmiotowej sprawy dlatego też prosimy o podanie nr szkody.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care

Autor:  aga_u [ Pon 03 Lis 2014, 21:30 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ciekawe że interesujecie się swoimi klientami dopiero jak wam wystawiają negatywną opinię... CLM140731/0014

Autor:  Dareth [ Śro 05 Lis 2014, 09:26 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Widać, że uCare jednak poważnie do sprawy nie podchodzi, ludzie się skarżą na kiepską obsługę i zero poprawy. Już chyba lepiej kupować u konkurencji bo tam ubezpieczyciele przynajmniej wyrabia się z terminami...

Tablet zalany 18.10
Szkoda zgłoszona (e-mail) 18.10
Kurier odebrał tablet 22.10

Raz zadzwoniła konsultantka w piątek 31.10 i powiedziała, że tablet będzie gotowy w poniedziałek (03.11) i zadzwoni uzgodnić datę wysyłki tabletu, od tego czasu ZERO kontaktu. CLM1410xx-0721

Zapis §13 pkt 8 regulaminu ubezpieczenia uCare został złamany (brak kontaktu i wyjaśnienia powodu przedłużającej się naprawy, naprawa trwa dłużej niż 7 dni), z takim podejściem do klienta lepiej zgłosić się do UOKIK niż walczyć z x-kom które milczy w tym wątku...

Autor:  Ucare [ Śro 05 Lis 2014, 11:16 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

aga_u napisał(a):
NIE POLECAM!!! UCARE TO OSZUŚCI I PARTACZE!!!Kupując laptopa ubezpieczyłam go w Ucare za namową sprzedawcy. Nieszczęśliwie tak się stało, że zalałam go coca-colą. Zgłosiłam to oczywiście do Ucare, zgłoszenie rozpatrzono pozytywnie i czekałam na kuriera... Czekałam ponad tydzień. Zgodnie z umową Ucare ma na to 48h. Samo 'naprawianie' trwało 3 tygodnie (w umowie 5dni), po czym laptop wrócił do mnie z klejącą się klawiaturą. Więc wysłałam go ponownie. Naprawa trwała około miesiąca. Laptopa dostałam już z działającą klawiaturą, jednak z porysowaną obudową. Zgłosiłam to do Ucare, wysłałam znowu sprzęt, czekałam na niego 5 tygodni, podczas których usilnie mi wmawiano, że przedłużająca się naprawa jest spowodowana 'czekaniem na części', a laptop wrócił do mnie w takim samym stanie w jakim go wysłałam. Ucare twierdzi, że laptopa, do którego nie miałam dostępu przez trzy miesiące musiałam uszkodzić sama. Chyba telepatycznie... Moje ubezpieczenie kosztowało mnie ponad tysiąc złotych. Za te pieniądze wymieniłabym klawiaturę parę razy. W umowie jest także paragraf mówiący o tym, że w przypadku przedłużającej się naprawy należy mi się sprzęt zastępczy. Upominałam się o niego wielokrotnie, oczywiście bez żadnych rezultatów. Dodam jeszcze, że sprzęt kupiłam na firmę i jego brak uniemożliwia mi pracę zawodową. Myślałam, że ubezpieczając się będę mieć odpowiednie zabezpieczenie, że w razie jakiejkolwiek awarii laptop będzie szybko naprawiony. A Ucare to po prostu oszuści! Nie reagują na telefony, skargi, zażalenia. Nie jestem w stanie wyegzekwować swoich praw od firmy Ucare, a oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązywanie się z warunków umowy. Zaistniałą sytuację zgłosiłam bezpośrednio do sprzedawcy, czyli X-kom jednak oni nie byli mi w stanie w jakikolwiek sposób pomóc.


Szanowna Pani,
nie kwestionujemy zarzutów dotyczących opóźnień, rzeczywiście miały one miejsce za co serdecznie przepraszamy. Na nieprawidłowości nałożyło się wiele czynników m.in duże obłożenie serwisu.Uzyskaliśmy informację, że urządzenie zostało prawidłowo naprawione i serwis nie widzi podstaw do uznania Pani reklamacji. Wskazywane przez Panią w reklamacji uszkodzenia, są kwalifikowane jako powierzchowne ślady wynikające z użytkowania i nie mamy możliwości naprawienia ich w ramach ubezpieczenia.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań za jakość naszych usług była jak najwyższa.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care

Autor:  wat [ Śro 05 Lis 2014, 11:28 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

A mnie ciekawi, jak wygląda odpowiedź na zarzut odnośnie sprzętu zastępczego.

Autor:  aga_u [ Śro 05 Lis 2014, 12:20 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Mam głęboko obłożenie serwisu i inne czynniki, co to w ogóle ma znaczyć inne czynnik?! X-kom wciska wszystkim te wasze ubezpieczenia, a wam zależy tylko, żeby dostać pieniądze. A potem naprawicie, albo nie naprawicie, zniszczycie komuś sprzęt i nie bierzecie żadnej odpowiedzialności. Ile lat jesteście na rynku? Pięć tygodni czekałam na to, żebyście stwierdzili, że porysowanie przez was sprzętu nie podlega reklamacji! W tym czasie wmawialiście mi, że serwis czeka na części. Jak to jest możliwe, że bezkarnie niszczycie cudzy sprzęt, przerzucacie winę na mnie i nie chcecie go naprawić? Ja się oczywiście domyślam, bo mój laptop jest z górnej półki i wymiana obudowy nie byłaby tania. Ale po to właśnie go ubezpieczyłam. A sprzęt zastępczy to już w ogóle inna bajka. Cała przygoda z wami kosztowała mnie trzy miesiące bez komputera i stratę klientów! W moim przypadku jedynym sposobem na wyegzekwowanie moich praw jest wkroczenie na drogę sądową. Podsumowując jesteście naciągaczami, krętaczami, kompletnie nieprofesjonalną firmą i z takim podejściem długo nie przetrwacie. Życzę powodzenia w oszukiwaniu kolejnych ‘ubezpieczonych’.

Strona 5 z 34 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/