Re: GoClever - tragiczny serwis
No to jest po prostu jakaś komedia!
Pierwsza naprawa - nie stwierdzono usterki, "proszę nagrać film"...
Film nagrałem, widać, że tablet się zrestartował po próbie jego wybudzenia, MIMO to serwis odpowiedział, że nie stwierdzono usterki! Straciłem kolejne 10 dni.
Dzisiaj tablet przyszedł i mimo interwencji X-KOM nic znowu nie zostało zrobione! Nagrałem filmy, traciłem czas, drukowałem zrzuty ekranu i NIC.
Najlepsza jest odpowiedź infolinii, na moje pytanie co zostało w tablecie zrobione (przed tym jak kurier go dostarczył) "Do urządzenie zostanie załączony raport serwisowy, wskazujący jaka naprawa została przeprowadzona." Wiedzieli, że bym nie odebrał
Aż ręce opadają. Chyba muszę do nich pojechać i ten tablet komuś na głowie rozbić to może z ubezpieczenia naprawią... Chciałem być OK w stosunku do firmy ale widać jaka jest mentalność Polskiego dostawcy Chińskich plastikowych zabawek... Czas nagłośnić sprawę.
Tak czy siak, dziękuję za interwencję x-kom, szkoda, że nie pomogła.
Restartowanie po wygaszeniu ekranu -
https://www.youtube.com/watch?v=bNYcX9ZC_34Tablet szuka zasięgu przez prawie 2 minuty -
https://www.youtube.com/watch?v=h_PZOMnr4KE