|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
Brak wysyłki zamówionego towaru.
Autor |
Wiadomość |
canin
nowicjusz
Rejestracja: Śro 08 Paź 2014, 16:23 Posty: 2
|
Re: Brak wysyłki zamówionego towaru.
Ale żeby trwało to tyle dni? Zamówienie nie jest jakieś skomplikowane! Proszę, zmieńcie podejście do klienta, bo jak są problemy i opóźnienia to warto o nich informować. Wszystko rozumiem, że może czegoś brakować, ale zupełny brak kontaktu powoduje, że klient się denerwuje i później będzie głosił nieprzychylne opinie sklepowi. I nie odsyłajcie mnie do waszej skrzynki mailowej, bo w taki sposób już próbowałem się kontaktować, a nie posiadam wiele czasu na to, aby wisieć na infolinii i czekać na wolnego konsultanta. Gdybym nie napisał tutaj na forum, zupełnie bym nie wiedział czy w ogóle zajęliście się moim zamówieniem.
|
Czw 09 Paź 2014, 19:39 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Brak wysyłki zamówionego towaru.
canin, bardzo przepraszamy za opóźnienie. Twoje zamówienie jest już kompletne i powinno jeszcze dziś zostać wysłane, a informację o statusie oraz numerze listu przewozowego otrzymasz na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 14 Paź 2014, 12:39 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|