laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 26 Mar 2019, 23:15



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Serwis gwarancyjny Transcend 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06
Posty: 3
Post Serwis gwarancyjny Transcend
Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie Państwo odsyłają sprzęt marki transcend w celu naprawy gwarancyjnej oraz jeśli posiadacie przybliżoną wiedzę - jaki jest czas realizacji takiego zlecenia od czasu wysyłki ?

Pozdrawiam


Pon 22 Wrz 2014, 10:11
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Leitlav, sprzęt odsyłamy do naszych dostawców na terenie Polski, jednak każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie, a czas potrzebny na zamknięcie zgłoszenia zależy od jego stopnia skomplikowania, produktu oraz sposobu zgłoszenia. Niestety nie mamy możliwości określenia dokładnego czasu realizacji bez dokładnego zapoznania się ze zgłoszeniem reklamacyjnym, dlatego prosimy o przesłanie Twojego numeru reklamacji lub numeru RMA - postaramy się pomóc najszybciej jak to możliwe.

_________________
Image


Pią 26 Wrz 2014, 10:55
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06
Posty: 3
Post Re: Serwis gwarancyjny Transcend
X-KOM.PL napisał(a):
prosimy o przesłanie Twojego numeru reklamacji lub numeru RMA - postaramy się pomóc najszybciej jak to możliwe.

Numer rma to: RMA/11354/14
Bardzo bym prosił o jakieś informacje.
Aktualnie mija 16 dni od wysłania przez Państwa urządzenia do serwisu.


Pią 26 Wrz 2014, 12:04
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Leitlav, przepraszamy za czas oczekiwania na odpowiedź. Właśnie otrzymaliśmy informację, że Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Wkrótce otrzymasz od nas dalsze instrukcje postępowania.

_________________
Image


Śro 01 Paź 2014, 13:44
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06
Posty: 3
Post Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Witam,

widzę, że serwis rozpatrzył pozytywnie zgłoszenie gwarancyjne i zdecydował się na wymianę sprzętu na nowy.
Dnia 01-10-2014, status zmienił się na "wydanie zlecenia" /sposób wydania "wysyłka"

Kiedy w takiej sytuacji mogę się spodziewać wysyłki towaru ?

@edit
Pytanie już nieaktualne
Właśnie się dowiedziałem, że paczka do mnie dotarła.

Dziękuję za błyskawiczną wysyłkę.


Czw 02 Paź 2014, 08:09
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.