|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Serwis gwarancyjny Transcend
Autor |
Wiadomość |
Leitlav
nowicjusz
Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06 Posty: 3
|
Serwis gwarancyjny Transcend
Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie Państwo odsyłają sprzęt marki transcend w celu naprawy gwarancyjnej oraz jeśli posiadacie przybliżoną wiedzę - jaki jest czas realizacji takiego zlecenia od czasu wysyłki ?
Pozdrawiam
|
Pon 22 Wrz 2014, 10:11 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Leitlav, sprzęt odsyłamy do naszych dostawców na terenie Polski, jednak każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie, a czas potrzebny na zamknięcie zgłoszenia zależy od jego stopnia skomplikowania, produktu oraz sposobu zgłoszenia. Niestety nie mamy możliwości określenia dokładnego czasu realizacji bez dokładnego zapoznania się ze zgłoszeniem reklamacyjnym, dlatego prosimy o przesłanie Twojego numeru reklamacji lub numeru RMA - postaramy się pomóc najszybciej jak to możliwe.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 26 Wrz 2014, 10:55 |
|
|
Leitlav
nowicjusz
Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06 Posty: 3
|
Re: Serwis gwarancyjny Transcend
X-KOM.PL napisał(a): prosimy o przesłanie Twojego numeru reklamacji lub numeru RMA - postaramy się pomóc najszybciej jak to możliwe. Numer rma to: RMA/11354/14 Bardzo bym prosił o jakieś informacje. Aktualnie mija 16 dni od wysłania przez Państwa urządzenia do serwisu.
|
Pią 26 Wrz 2014, 12:04 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Leitlav, przepraszamy za czas oczekiwania na odpowiedź. Właśnie otrzymaliśmy informację, że Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Wkrótce otrzymasz od nas dalsze instrukcje postępowania.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 01 Paź 2014, 13:44 |
|
|
Leitlav
nowicjusz
Rejestracja: Pon 22 Wrz 2014, 10:06 Posty: 3
|
Re: Serwis gwarancyjny Transcend
Witam,
widzę, że serwis rozpatrzył pozytywnie zgłoszenie gwarancyjne i zdecydował się na wymianę sprzętu na nowy. Dnia 01-10-2014, status zmienił się na "wydanie zlecenia" /sposób wydania "wysyłka"
Kiedy w takiej sytuacji mogę się spodziewać wysyłki towaru ?
@edit Pytanie już nieaktualne Właśnie się dowiedziałem, że paczka do mnie dotarła.
Dziękuję za błyskawiczną wysyłkę.
|
Czw 02 Paź 2014, 08:09 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 66 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|