kupno ze strony www,platne przy odbiorze, kurier nie dociera
witam mam taką sprawę.
zamówiłem pewien sprzęt przez waszą stronę, z przesyłką kurierską i płatnością przy odbiorze.
po 2 dniach dostałem informację, że sprzęt został wysłany, następnie kurier nie mógł mi go doręczyć, ponieważ ja byłem w domu dostępny dopiero po 16 (chyba normalne, że ludzie pracują i/lub uczą się we wcześniejszych godzinach). Z resztą na stronie jest napisane, że kurier dostarcza przesyłki do godziny 19!
Następnego dnia dzwoni kurier, więc mówię, że poczekam do 12, bo zależy mi na tej przesyłce, a on "że nie wie czy da radę" - no nic. czekałem do 13, nie przyszedł, wracam do domu, a tu na "śledzenie przesyłki" jest napisane, że o 12.30 nikogo nie zastano (szkoda, że o 12.40 przyjąłem listonosza z listami poleconymi
)
jutro jest sobota, więc przesyłka także nie dojdzie. W poniedziałek kurier też pewnie nie pojawi się w godzinach wolnych od pracy dla większości ludzi.
no nic, kupię sobie ten "sprzęt" w stacjonarnym (innym niż wasz) sklepie. nie mam nic do waszego sklepu, kupowałem kiedyś nagrywarkę (ponad 2 lata temu) i nadal świetnie się spisuje, ale trochę mnie zażenowała ta przesyłka.
Nie podaję nr. przeysłki, ani nazwy sprzętu, ponieważ nie chcę, żebyście kogokolwiek za to obwiniali. Rozumiem, że kurier to też człowiek i może chce wcześniej wrócić do domu, ale trzeba zrozumieć, że zdecydowana większość ludzi ma jakieś obowiązki w godzinach 8-16 w dni powszednie. Napisałem w zasadzie tylko w celu otrzymania odpowiedzi na pytanie:
czy mam wysyłać pismo o zwrocie sprzętu (to które umożliwia zwrot zakupów do 10 dni, odstąpienie od umowy, czy jakoś tak to się nazywa), czy po prostu "umowa" nei została zrealizowana i mam nic nie robić, a sprzęt wróci po prostu do was?