|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Autor |
Wiadomość |
Adam1989
nowicjusz
Rejestracja: Wto 25 Lis 2014, 19:56 Posty: 3
|
3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Witam kupiłem w sklepie x-kom 3 laptopy, jeden przez internet i dwa w salonie w Katowicach. Co do obsługi w salonie jestem bardzo zadowolony. Obsługa pomocna i zorientowana w temacie. Po raz czwarty wybrałem się do sklepu po komputer i jak zwykle pan świetnie mi doradził i komputer działał świetnie, dopóki nie uległ awarii. Komputer był już 2 razy w serwisie i po każdej naprawie dzieje się dokładnie to samo (przerywają wszystkie urządzenia podpięte do portów USB). Raz została wymieniona płyta główna, teraz zasilacz na mocniejszy (dodam że teraz dodatkowo załącza się sam kiedy mu się podoba i dokładnie tak samo się wyłącza). Kierownik sklepu bo osobiście mu głosiłem awarię obiecał że przy odbiorze będę mógł sprawdzić komputer w salonie przy obsłudze, co oczywiście okazało się niemożliwe w dniu odbioru.
Dodam że 2x po niecałe 4 tygodnie firma kuleje przez brak komputera
Architekt
|
Wto 25 Lis 2014, 20:16 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7680
|
Re: 3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Adam1989, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy jednak nadzieję, że problem udało się trwale rozwiązać. Dziękujemy za zaufanie i oczywiście zapraszamy ponownie.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 26 Lis 2014, 12:41 |
|
|
Adam1989
nowicjusz
Rejestracja: Wto 25 Lis 2014, 19:56 Posty: 3
|
Re: 3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Mnie też przykro, dzisiaj dowiedziałem się że jako firmie nie należy się wymiana na nowy, lub zwrot pieniędzy. Czyli przez 2 lata komputer będzie w serwisie a co potem ?
|
Śro 26 Lis 2014, 15:50 |
|
|
pankam
nowicjusz
Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20 Posty: 14 Miejscowość: Poznań
|
Re: 3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Niekoniecznie, jest jeszcze rękojmia za wady (art. 556 kc i następne). Sam mam zakupiony komputer na firmę, który w ciągu miesiąca od zakupu jest już 2 raz w serwisie.
|
Śro 26 Lis 2014, 16:20 |
|
|
Adam1989
nowicjusz
Rejestracja: Wto 25 Lis 2014, 19:56 Posty: 3
|
Re: 3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Dzięki za informacje, już czytam
|
Śro 26 Lis 2014, 17:02 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7680
|
Re: 3xTak, 1 zdecydowane nie :/
Adam1989, z informacji jakie uzyskaliśmy w naszym Dziale Wsparcia Technicznego wynika następująca historia serwisowa:
KA/12003/14 - Pierwsza reklamacja zestawu. Wymiana zasilacza oraz płyty głównej - usterki nie stwierdzono (wymiana profilaktyczna). KA/14717/14 - Druga reklamacja zestawu. Zasilacz został wymieniony z SilentiumPC 650W na Chieftec 750W CTG-750C BOX. Komputer został dokładnie sprawdzony. Działał poprawnie, tak samo jak w momencie przyjęcia zgłoszenia. Wymiana komponentów w tym przypadków również była profilaktyczna. Chcieliśmy w ten sposób wyeliminować ewentualne usterki, które mogły nie ujawnić w czasie naszych testów. KA/18733/14 - Trzecia reklamacja zestawu. Aktualnie oczekujemy na przyjęcie Twojego zestawu w naszym centralnym Serwisie oraz diagnozę. O stanie realizacji będziesz informowany na bieżąco przez nasz system reklamacje.x-kom.pl.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 28 Lis 2014, 15:47 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|