Niesprawne pamięci RAM, warunki wymiany na nowe/sprawne
Witam X-Kom
Mam pewien problem i mam nadzieję, że trochę rozjaśnicie mi w tej materii:
Dnia 29 kwietnia 2015 roku zakupiłem u państwa produkt Pamięć DDR3 G.SKILL
16GB 2400MHz TridentX CL10 (2x8192) kod producenta : F3-2400C10D-16GTX. Po pracy w czwartek zainstalowałem oba moduły na płycie głównej (MSI z77 GD65, kompatybilna z pamięciami o czym można przeczytać na stronie obu producentów). Po zainstalowaniu pamięci zgodnie z instrukcją i próbie włączenia komputera wyświetlił mi się komunikat o błędzie na płycie głównej, że inicjalizacja pamięci jest niemożliwa a sam komputer wpadł w pętle ciągłych restartów. Po wyjęciu obu pamięci i włożeniu starych wszystko działało jak należy więc postanowiłem spróbować wkładać je pojedynczo i okazało się, że jeden z modułów po prostu jest niesprawny. Chciałbym skorzystać z prawa do wymiany na nowy bądź wolny od wad produkt (gdyż naprawa takiego modułu tak naprawdę przerosła by koszty) w tą sobotę (2.05.2015) w salonie w Bydgoszczy (aktualnie strona wyświetla, że macie państwo taki w salonie). Pragnę dodać, że nie zależy mi na naprawie gwarancyjnej bo ona z reguły trwa a mi są one potrzebne w trybie natychmiastowym.
Chciałbym także zapytać czy oprócz paragonu i pamięci potrzebuję jeszcze jakiegoś dokumentu? Bo po przeczytaniu paru tematów na forach okazuję się, że jako jedni z nielicznych rozwiązujecie takie przypadki bardzo szybko poprzez wymianę "od razu".
z niecierpliwością czekam na wiadomość!
pozdrawiam,
Łukasz Świderski