laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 22 Lut 2019, 13:01



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych. 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 17 Kwi 2015, 13:19
Posty: 1
Post NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Witam.

Chciałbym opisać „firmę” X-KOM oraz jej działania albo ich brak - ich „Sklep”, „Serwis” oraz „Infolinię” z którą nie chcę mieć już nic wspólnego.
Chciałbym ostrzec i pozwolić uniknąć innym ludziom nerwów, straconego czasu oraz pieniędzy.

2 grudnia 2014r
. kupiłem tablet nVidia Shield 32gb LTE – bardzo fajny sprzęt, działał bez zarzutów przez niecałe 14 tygodni. Po tym czasie zaczął gubić zasięg Internetu, przez około tydzień sprawdzałem z użyciem kart innych operatorów łączność z Internetem.

Kiedy już byłem pewien że wina nie leży po stronie operatora, oddałem tablet na gwarancję do „sklepu” X-KOM Kupiec Poznański dnia 13 marca 2015r.
Tablet użytkowałem 101 dni w momencie oddania go na naprawę gwarancyjną. Podczas zgłoszenia usterki usłyszałem, że naprawa może potrwać nawet 4 tygodnie ale to rzadkość i raczej otrzymam go dużo szybciej.
17 marca tablet został przyjęty w „serwisie” X-KOM, kiedy okazało się, że jednak nie potrafią go naprawić wysłano go do kolejnego serwisu.
Cierpliwie czekałem do 7 kwietnia (3 tygodnie od przyjęcia w serwisie) i zadzwoniłem na „infolinię” X-KOM i dowiedziałem się, że… X-KOM nie wie co się dzieje z tabletem, na jakim jest etapie naprawy i kiedy będzie możliwy odbiór, ponieważ serwis zewnętrzny zajmuje się naprawą więc mam czekać i będę na bieżąco informowany smsowo i mailowo o zmianach w zleceniu naprawy.

Poczekałem 6 dni – 13 kwietnia (miesiąc bez tabletu) zadzwoniłem na „infolinię” X-KOM i dowiedziałem się, że tabletu nie idzie naprawić i nawet dziś powinienem dostać informację od X-KOM Kupiec Poznański o możliwości odbioru nowego tabletu. Warto zauważyć, że nie poinformowano mnie o zmianie w zleceniu naprawy. Dopiero po moim telefonie na „infolinię” X-KOM na stronie http://reklamacje.x-kom.pl/ wprowadzono wpis o zleceniu wymiany na nowy.
Może gdybym nie dzwonił i nie dopytywał to jeszcze by leżał gdzieś w kartonie w szanownym „serwisie” X-KOM…

Ale to jeszcze nie koniec, przecież minęło dopiero 31 dni od oddania tabletu.

Dzień później – 14 kwietnia zadzwoniłem na „infolinię” X-KOM, kiedy już była moja kolej i po przedstawieniu sytuacji miły pan zapewnił, że zaraz oddzwoni i przekaże mi czy już mogę odebrać mój tablet. Nie zadzwonił już, do dziś nie zadzwonił ale to przecież nie ważne... Tego samego dnia (jakieś 3h po zapewnieniu pana z „infolinii” X-KOM że oddzwoni) udałem się do X-KOM Kupiec Poznański w celu odbioru tabletu – przecież miał być już wczoraj a zlecenie wymiany na nowy widnieje na stronie więc pewnie już dotarł.
Miły pan w Kupcu Poznańskim wytłumaczył mi, że muszę WYRAZIĆ ZGODĘ NA WYMIANĘ - super, że chociaż on mnie o tym poinformował!
Dobrze, że poszedłem do Kupca bo pewnie do dziś czekali by za moją zgodą! Kiedy już wyraziłem zgodę usłyszałem, że tablet jest w Warszawie więc w piątek (17 kwietnia) będzie już na 100% w Kupcu Poznańskim a miły pan pracownik dołoży wszelkich starań i wpisze do zgłoszenia, że ma być wysłane priorytetowo (jakie spotkało mnie szczęście-cudownie) oraz, że będę o wszystkim informowany smsowo i mailowo. Jako że znów nie dostałem żadnego maila i smsa, dnia 17 kwietnia (tak, dziś) zadzwoniłem na „infolinię” X-KOM i wtedy kolejny pan miły pracownik, który jakże rozumie moją sytuację powiedział, że… niestety tabletu X-KOM nie posiada i najwcześniej 22 kwietnia będę mógł go odebrać i dołożą wszelkich starań żeby tak było oraz oczywiście będę informowany smsowo i mailowo o zmianach w zleceniu.
Dnia 22 kwietnia MOŻE odbiorę tablet i wtedy minie 40 dni od kiedy został oddany na gwarancję. Jako że sprawa jest jeszcze nie rozwiązana mogę się łudzić że to będzie tylko 40 dni bo nie zdziwię się jak znów coś się wydarzy.
Dla X-KOM dodaję numer zgłoszenia - PO/07999/15, bo zapewne chcielibyście poinformować mnie że dołożycie wszelkich starań oraz że przepraszacie… znów.

EDIT
o godzinie 15:30 zadzwoniono do mnie z przeprosinami oraz zapewnieniem że jutro (sobota 18 kwietnia) tablet będzie do odbioru w punkcie X-KOM, czekam teraz na zakończenie dobre bądź złe


Ostatnio edytowany przez KamilB, Pią 17 Kwi 2015, 16:15, edytowano w sumie 1 raz



Pią 17 Kwi 2015, 13:28
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5879
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
KamilB, przekazaliśmy sprawę Twojej reklamacji do Działu kontroli jakości obsługi Klienta. Niebawem skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

_________________
Image


Pią 17 Kwi 2015, 14:42
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Kwi 2015, 18:12
Posty: 3
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Witam, podpinam się pod założyciela tematu bo szkoda zakładać identyczny temat użytkownika powyżej.

Stacjonarkę zakupiłem w listopadzie 2014 roku w 13 kwietnia oddałem ją na serwis przy oddawaniu sprzętu na serwis dostałem że sprzęt na serwisie jest trzymany około 2 tygodni jak by coś miało się przedłużyć to na pewno serwis będzie się kontaktował. Płyta główna jest teoretycznie w serwisie producenta 16 kwietnia status realizacji został zmieniony Wysłane do serwisu zewnętrznego. Do tej pory nie został zmieniony a minęło właśnie bagatela 35 dni. Kontaktowałem się z serwisem kilka razy nie potrafił określić daty oddania sprzętu. Po ingerencji tutaj na forum poprzez prywatną wiadomość 5.05 dostałem informacja że płyta będzie u nich w przyszłym tygodniu i niezwłocznie zostanę poinformowany o tym fakcie. Minęło 35 dni od oddania sprzętu a ja faktycznie nie mogę określić kiedy odzyskam swój sprzęt.

NIE POLECAM TEGO SERWISU Lepiej dać 100-200zł więcej za sprzęt niż potem marnować czas i nerwy.
Mój numer zlecenia CZ/11208/15


Pon 18 Maj 2015, 10:20
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5879
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
oorafalekoo, Twoja reklamacja została przyjęta w dniu 13.04.2015 oraz przekazana do zewnętrznego serwisu producenta w dniu 16.04.2015. Aktualnie czekamy na diagnozę i powrót urządzenia. O gotowości do odbioru reklamacji poinformujemy Cię niezwłocznie. Zachęcamy także do korzystania z systemu reklamacje.x-kom.pl, gdzie możesz na bieżąco śledzić status Twojego zgłoszenia.

_________________
Image


Pon 18 Maj 2015, 15:52
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Kwi 2015, 18:12
Posty: 3
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Stała śpiewka nie macie pojęcia co się dzieje z sprzętem, Status nie zmieniony od miesiąca. Potrafie to sprawdzać wiem co macie napisane na stronie zero satysfakcje macie klientów w [ocenzurowano] zakupili to niech się bujają z serwisem 2 miesiące. Taka jest prawda i niech czytelnicy waszego forum to wiedzą.


Pon 18 Maj 2015, 21:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5879
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
oorafalekoo, aktualnie weryfikujemy stan Twojej reklamacji. Wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną, gdy uzyskamy dane na ten temat od zewnętrznego serwisu producenta. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości.

Edit: Twoja płyta główna powróciła dziś z zewnętrznego serwisu producenta. Aktualnie oczekujemy jeszcze na powrót karty graficznej. Spodziewamy się, że do końca bieżącego tygodnia Twój sprzęt będzie gotowy do odbioru w salonie. Powiadomimy Cię o tym fakcie, gdy tylko reklamacja dotrze do naszego oddziału. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis@x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 34 377 00 30.

_________________
Image


Wto 19 Maj 2015, 13:14
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Kwi 2015, 18:12
Posty: 3
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Brzmi jak ściema, w statusie zlecenia nie ma nic na temat karty graficznej. Akurat do końca tygodnia minie 40 dzień od oddania sprzętu na serwis. Poczekam do piątku i wtedy zacznę się kontaktować z serwisem który pewnie i tak oleje wiadomość.

Dostałem informacje na meila że sprzęt został odesłany salonu, czekam na informacje o gotowości odbioru


Śro 20 Maj 2015, 12:40
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5879
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
oorafalekoo, Twoja reklamacja została zakończona w dniu 20.05.2015 oraz wydana w naszym salonie 21.05.2015. Naprawa polegała na wymianie płyty głównej i naprawie karty karty graficznej w serwisie gwarancyjnym producenta, oraz na reinstalacji sterowników.

_________________
Image


Śro 27 Maj 2015, 10:15
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Maj 2015, 08:39
Posty: 8
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
21.10.2014 - ZAKUP nieszczęsnego Lenovo All in One C460
I REKLAMACJA - 19.11.2014 do 02.01.2015 (samoczynnie się wyłączył i nie da się uruchomić)
II REKLAMACJA - 05.01.2015 do 20.02.2015 (odebrany po naprawie nie działa - czarny wyświetlacz)
III REKLAMACJA - 09.04.2015 do dziś. To prawdziwy hit!
Dwie ostatnie złożyłem za niezgodność towaru z umową bo to szmelc, a nie komputer. Dwa razy wrócił do mnie nienaprawiony! Tym razem odmówiłem odebrania sprzętu ze sklepu żądając wymiany na nowy wolny od wad i za pośrednictwem Rzecznika Praw Konsumenta wnoszę pozew do Sądu.
Właściwie to ja nie mam tego komputera, bo co zdążę sobie go zagospodarować to znowu coś się dzieje i wszystko czyszczę aby oddać go do serwisu :crazy:
Oczywiście "spece" z serwisu nie potrafią przyznać się do błędu i straszą mnie, że jeśli nie odbiorę sprzętu to nałożą na mnie karę za przechowywanie go w magazynie. To, w jaki sposób bezczelnie tłumaczą swoje zaniedbania to prawdziwy skandal!!! Za kilka dni opiszę Wam szczegóły, jak to podłączali mi sprzęt w sklepie po III naprawie, a on dalej nie był sprawny i jaką piękną odpowiedź nasmarował mi pracownik X-KOM (o ile mnie nie wykasują) :evil:


Pią 29 Maj 2015, 09:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Maj 2015, 08:39
Posty: 8
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Witam ponownie. A więc zaczynam moją opowieść.
21 kwietnia udałem się do sklepu X-KOM w Łodzi aby odebrać sprzęt (jak twierdził Pan z serwisu) oddany w dniu do bezzasadnej 09.04.2015 r. do reklamacji. Szybko prawda? Tak, ale tym razem nic nie robili z komputerem oprócz podłączenia do innego i stwierdzenia, że jest o.k. przesłali mi nawet zdjęcia, że działa. Chodziło tu o awarię gniazda HDMI, które wysyłało błędny sygnał do telewizora i nie przesyłało obrazu. Mam odebrać? O.k. - odbieram.... W sklepie (przepraszam - w salonie X-KOM) poprosiłem sprzedawcę by sprawdził czy faktycznie jest wszystko w porządku z odbieranym Lenovo, bo serwis nie stwierdził usterki, a ja przed oddaniem kompa podłączałem go na 3 różnych przewodach do różnych odbiorników (wiele kombinacji) i nie działał. Pracownik firmy podłączył komputer z innym monitorem i nic. Hm, no to może kabel nie taki? - pomyślał. Ja już brecht bo wiem, że nie zadziała. Podłączył po innym kablu i też nic. Ja już mokry ale trzymam fason. Wyciągnął spod lady super-hiper-extra przewód HDMI i oznajmił, że na tym to już z pewnością pociągnie. Pomyślałem, ta - pociągnie :lol: Oczywiście rację miałem bo monitor nie zmienił koloru wyświetlacza z czarnego na żaden :roll: Pracownik nie poddaje się, przywlókł z zaplecza inny monitor. Funkiel nówka nie śmigana. rozpakował, podłącza i :jupi: ...... nie, oczywiście :ass: no to jedziemy kolejno wszystkie znane nam z wcześniejszych prób kabelki. Po niemal godzinie zmagań Pan sprzedawca poprosił kolegę o pomoc. Ten fachowo zabrał się do rzeczy. Myślę sobie, no... teraz to naprawdę obraz zrobi się sam nie wiem, może jeszcze bardziej czarny! pomyliłem się, bardziej czarny nie mógł się zrobić. Facet pokombinował coś w ustawieniach karty graficznej, podrapał się po głowie i oznajmił, że UWAGA - NIE DZIAŁA. Drugi, a właściwie ten pierwszy powtórzył za poprzednikiem te same magiczne słowa, które ja wypowiadałem już w dniu reklamacji i bezradnie wzruszyli ramionami. byli mili więc i ja byłem, oznajmiłem, że niesprawnego sprzętu nie odbieram i proszę o nieodsyłanie do serwisu bo będę domagał się wymiany na nowy wolny od wad lub zwrotu gotówki. Sprzedawca nie dawał za wygrane, zadzwonił do serwisanta, który odesłał im niesprawny sprzęt. ten powiadomił go telefonicznie, że czasami w transporcie kabelki się poruszą i raz działa, a raz nie (LUDZIE, JAKIE TO GŁUPIE) :crazy: Zapytałem, czy poświadczy mi, że sprzęt wrócił z serwisu niesprawny - odpowiedział, że tak. Tu nadmieniam, że po pierwszej reklamacji komputer też wrócił niesprawny, wtedy nawet ekranu startowego nie było. :D Zostawiłem złoma i wróciłem do domu by napisać stosowne pisemko. Kolejnego dnia znowu pokonałem drogę do Łodzi by uzyskać podpis na moim oświadczeniu, że sprzęt nie działał poprawnie po powrocie z serwisu oraz, że odmawiam odbioru sprzętu niezgodnego z umowa - miał działać przecież, a nie wciąż jeździć z serwisu do serwisu i wracać w takim samym albo gorszym stanie. Już mi go tak poobijali i podrapali, że aż włosy jeżą się na moim kosmatym łbie :evil: Nie był szczęśliwy i myślę, że nie podpisał by gdybym był tam sam, ale pojechałem z żoną, która ma przerażające ślepia i potrafi nimi tak spojrzeć, że człowiek wymięka. Następnie udałem się z tym kwitem do Rzecznika Praw Konsumenta po pomoc. Pani Rzecznik sporządziła pisemko, wysłała do X-KOM i też nic. Zapadła więc decyzja, że idziemy do Sądu. Nie będzie X-KOM pluł nam w twarz i dalej bisurmanił (zapożyczone z Roty) he, he :o Oni teraz straszą mnie, że jak nie odbiorę sprzętu w czasie 14 dni to mi koszty naliczą :twisted: Ciekawe, na jakiej podstawie? Wysłałem e-mail do autora tego postrachu w dniu 28 maja z zapytaniem jakim prawem tak mnie straszy i odpowiedzi nie otrzymałem do dzisiaj. Po południu jestem umówiony z prawnikiem i myślę, że tym razem nie zakończy się to tak jak chciałem wymianą na nowy, ale odszkodowaniem za poniesione szkody i straty. Tak sie nie robi drodzy Państwo, jeśli nie będziecie szanowali klientów i ich praw to się od Was odwrócą i nawet super ceny nie pomogą. Po wygranej sprawie Sądowej zaczynam kampanię antyreklamową dla firmy i uwierzcie mi, odczują to co ja poczułem gdy napisali mi, że pracownik salonu pomylił się dając monitor o zbyt dużej rozdzielczości i dla tego nie działał komp w X-KOM. W domu podłączałem do starego klocka TV czyli plazmy Samsunga, starego monitora z jednym z pierwszych HDMI oraz do lapcia Asus, który ma już 5 lat i rozdzielczość taką sobie. Uruchomię wszystkie zainteresowane media, a do programów Interwencja i Sprawa dla reportera Pani Jaworowicz już mam gotowca. Nie oszukacie już nikogo łobuzy, tym razem nie odpuszczę. Jeśli mnie nie wykasują to odezwę się jeszcze w sprawie w/w badziewia - pozdrawiam forumowiczów.


Pon 01 Cze 2015, 11:04
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 16 Mar 2015, 16:23
Posty: 6
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Niestety sprzedawanie sprzętu Lenovo to tykająca bomba zegarowa , serwis mają delikatnie mówiąc do bani. Wiem że mają sprzęt w dobrej cenie i wszystko jest dobrze do pierwszej awarii .Po kontakcie z ich serwisem nawet Mazowiecki dostał by amoku.


Pon 01 Cze 2015, 13:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Maj 2015, 08:39
Posty: 8
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Masz rację, ale skoro serwis Lenovo w Niemczech jest do bani, to chociaż serwis X-KOM mógł by się trochę postarać, a nie dwa razy oddają mi sprzęt z usterką i wmawiają, że jest o.k.


Pon 01 Cze 2015, 14:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 16 Mar 2015, 16:23
Posty: 6
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
Też miałem przygody z Lenovo , co prawda u konkurencji x koma ale historia była podobna trzy razy wysyłany laptop do serwisu i ani razu nie powrócił sprawny. Co prawda tamten sklep nie sprawiał trudności i nie wpierał mi że wszystko jest okej jak nie jest


Pon 01 Cze 2015, 14:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Maj 2015, 08:39
Posty: 8
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
No ja chyba mam pecha do takich "jajogłowych"! Mam nadzieje, że małymi kroczkami wywalczę sprawiedliwe rozwiązanie. Gdyby mnie normalnie traktowali, a nie jak nic niejarzącego debila to wiele bym mógł zrozumieć i odpuścić przełykając własne krzywdy. Wystarczyło powiedzieć słowo "przepraszam", nie naprawiłem bo jestem gapa, albo "sorki - przeoczyłem defekt", a nie straszyć mnie, że zapłacę za magazynowanie sprzętu i wmawiać, że jest o.k. Co za ludzie! To bufony przekonane o własnej nieomylności, bojące się przyznać do błędu. Robią z siebie wielkich fachowców, a sadzą byki jeden za drugim. Głupie tłumaczenie jest gorsze (moim skromnym zdaniem) niż nie wyjaśnianie wcale. Równie dobrze mogli by mi odmówić przyjęcia do reklamacji albo powiedzieć "pocałuj nas w :ass: ). Szkoda jęzora, teraz pogadam z nimi przez prawników. Przy takiej ilości kwitów jaką zebrałem to nawet bezmózgie Yeti rozpozna kto wali w kulki - ja czy serwisanci X-KOM. Szkoda tylko, że tak psują renomę firmy, to jak duchowni pedofile, lekarze łapówkarze czy policjanci złodzieje. Wystarczy kilka osób niewłaściwych na nieodpowiednim stanowisku, a cała firma (instytucja) ponosi moralne skutki zatrudniania takich człowieczków. Żal patrzeć, jak robią sobie kupę we własne gniazdo.


Pon 01 Cze 2015, 15:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Maj 2015, 08:39
Posty: 8
Post Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
No....... I znowu śmiechu było aż do bólu! Kolejny raz pojechałem po odbiór komputera. I tym razem poprosiłem o sprawdzenie niby to sprawnego gniazda (tak po raz kolejny zapewniali mnie super-fachowcy z serwisu). Tym razem uprzedziłem pracowników, że będę rejestrował cały proces podłączania komputera do innego monitora. Stało się tak jak przewidziałem, pracownik salonu X-kom jak jego poprzednik podłączył Lenovo do innego i - NIC :roll:
Do tego wysiadł mu ten podłączany monitor (chyba coś się spaliło od mojego jednak niesprawnego gniazda). Już po chwili majstrowali we dwóch przy moim niby sprawnym Lenovo - a ja rejestruje na video. Pracownik zrozumiał, że teraz to już pojadę po Nich na maxa i żarty się skończyły. Wykonał kilka telefonów i załatwił wymianę na inny. Dopłaciłem i następnego dnia miałem już wymieniony komputer na inny. Już nie chciałem ani Lenovo ani też All In One. Teraz mam Asusa i wierze, że moje problemy z X-kom już się skończyły. Wytargowałem 80 zł. zniżki na sprzęt i trzymam kciuki sam za siebie. Szkoda tylko, że musiałem kupić znowu w X-kom, ale trudno. Dobrze chociaż, że pracownik wykazał się rozsądkiem i ludzkim podejściem. Uff, koniec :lol:
A.... dzwonię do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej aby odwołać swe zawiadomienie o tym, jak to X-kom nieludzko traktuje niektórych klientów (mnie). Sądu też nie będzie, firma X-kom powinna podziękować Panu Arkadiuszowi G za to, bo załatwił wszystko polubownie i bez odszkodowań.


Pon 08 Cze 2015, 09:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.