forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=8437
Strona 2 z 2

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 25 Cze 2015, 10:49 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

niezadowolony2, przepraszamy za wcześniejszy brak odpowiedzi. Pragniemy zaznaczyć, że bardzo przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji oraz przedłużającego się w czasie procesu reklamacyjnego. Z uwagi na powtarzające się usterki, podjęliśmy decyzję o wymianie sprzętu. Serdecznie dziękujemy za okazane zaufanie oraz zrozumienie.

Autor:  niezadowolony2 [ Śro 08 Lip 2015, 10:56 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Wybaczone;)
Teraz mam od Was Asusa i śmiga jak trzeba. Parametry podobne, ale za to firma konkretna. Poza tym tamten model był ewidentnie wadliwy. Gostkowie z Waszego serwisu to jakieś nieporozumienie, uparcie twierdzili, że wszystko jest o.k. Ale za to Pan Arkadiusz G z salonu w Port Łódź to konkret Gość. Warto było dopłacić by móc cieszyć się z działającego wreszcie kompa. :lol:

Autor:  vlodeck [ Sob 08 Sie 2015, 16:26 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Posiadam słuchawki Creative Tactic 3D Alpha od kilku miesięcy, gdy je kupowałem nie powiedziano mi, że ich słabym punktem jest miejsce styku pałąka z słuchawką.
Właśnie w tym miejscu przy lewej słuchawce pękł pałąk, na domiar złego potencjometr przy regulacji głośności trzeszczy, a mikrofon który jest na miękkim drucie wyrobił się.
Oczywiście zgłosiłem usterkę do serwisu, który to serwis stwierdził że jest to uszkodzenie mechaniczne, co za tym idzie nie naprawią pęknięcia, potencjometra czy mikrofonu.
Reasumując słuchawki należy zakładać na głowę nie dotykając ich, mikrofon jest na miękkim drucie tylko po co skoro nie można go ruszać bo się złamie (pęknięty mikrofon-opinia serwisu), a potencjometru nie naprawią bo słuchawki są pęknięte. Chciałbym spotkać się z tym rzeczoznawcą który wydał taką opinię by mi to wyjaśnił. Myślę że gdyby ta sama sytuacja spotkała pracownika serwisu to naprawa byłaby wykonana w ramach gwarancji. Ciekaw jestem od czego to zależy że jednym naprawiają takie usterki a drugim nie.
Nie polecam sklepu i jego serwisu oraz słuchawek Creative Tactic 3D Alpha, ja na pewno już nie skorzystam ze usług X-KOM.PL. Swoja drogą to z takim podejściem serwisu to rzeczy które kupujemy w X-KOM.PL są jednorazowe.
Dziś jadę odebrać NIENAPRAWIONE słuchawki z salonu w Łodzi, nie pozostaje mi nic innego jak schować je do piwnicy bo pęknięte na nic mi się nie przydadzą, kupię jakieś inne w markecie za 30 zł i nie będę żałował jak się zepsują. Creative niby taka dobra firma a robią jednorazowy sprzęt, po prostu chińszczyzna nawet porządnego serwisu nie mają. Napisałem też opinię na stronie towaru który zakupiłem ciekawe czy ją zamieszczą.

Autor:  vlodeck [ Czw 13 Sie 2015, 12:12 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Sklep ma gdzieś klientów, zero odzewu. Mojego komentarza na stronie produktu też nie zamieścili, dziękują za opinię produktu której nie zamieścili(foto). Do dupy z takim sklepem...

Image

Autor:  tralek [ Pią 14 Sie 2015, 14:13 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Chcesz tanie słuchawki z mikrofonem w dodatku dość porządnie wykonane to kup sobie marki NATEC, pieniądze małe a jakość prima. Nic lepszego w tym przedziale cenowym nie widziałem. Sam mam kilka par w domu.

Autor:  FxJ [ Pią 14 Sie 2015, 15:07 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Albo Superlux HD681 EVO MKII + mic

Autor:  vlodeck [ Pią 14 Sie 2015, 21:26 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Dzięki. Słuchawki wyglądają na masywne nie to co ten jednorazowy badziew Sound Blaster Tactic3D Alpha. Zapewne zdecyduje się na jakieś słuchawki to na pewno nie kupie w X-KOM.PL

Autor:  Rzelu [ Pią 16 Paź 2015, 12:25 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Krótka historia posiadacza tabletu

23/04/2015 zakup tabletu Colorovi CityTab Supreme 10"

Wspaniały sprzęt.

Niestety po kilku tygodniach system zaczął pokazywać błąd połączenia USB.
Podejrzewałem błąd systemu, szukałem sterowników, w końcu poszedłem szukać pomocy w sklepie.
Sympatyczny Pan Sprzedawca przeprowadził diagnostykę i rozpoznał uszkodzenie gniazda micro-USB.
Ciężko mi było rozstawać się ze sprzętem potrzebnym do pracy, ale skoro naprawa miała potrwać 3 do 4 tygodni...
Cierpliwość jest cnotą...

18/08/2015 przekazałem tablet do naprawy gwarancyjnej.

24/08/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego

i zapadła cisza

po ok. tygodniu zadzwoniła do mnie Miła Pani, informując mnie że serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne gniazda i naprawa będzie płatna - jedyne 165 zł.
Dobrze że nie jestem takim dyletantem żeby uszkodzić gniazdo np. chemicznie...ale cóż robić. Trzeba poćwiczyć wtykanie wtyczki...
Zgadzam się na naprawę.


cisza

po tygodniu wykonuję telefon do serwisu X-COM - tablet jest nadal w naprawie.
Cierpliwość jest cnotą...

Leci wrzesień, piękna jesień...
po tygodniu wykonuję kolejny telefon do serwisu X-COM - Miła Pani mnie rozumie, ale tablet jest nadal w naprawie, w serwisie zewnętrznym.

Wreszcie na początku października JEST SUKCES - tablet został naprawiony i wkrótce będzie do odebrania.

07/10/2015 odbieram tablet w sklepie X-COM wraz z fakturą za naprawę z firmy FIXIT S.A. za
1. naprawa portu USB (hm, sądziłem że uszkodzone gniazdko się wymienia)
2. reinstalacja oprogramowania systemowego (czyli straciłem wszystkie zainstalowane aplikacje i ustawienia)

Po 4 dniach użytkowania system ponownie zaczął pokazywać błąd połączenia USB...

I co, mam zaczynać od początku?

zlecenie gwarancyjne o numerze SZ/25581/15

Autor:  gupik111 [ Czw 22 Paź 2015, 19:42 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM

dziś byłem w salonie w Białymstoku z zamiarem kupna laptopa i drukarki na które dostałem dofinansowanie z PFRON,u , w salonie jeden z pracowników mi powiedział że nie ma możliwości zrealizowania sprzedaży bo oddział firmowy w Białymstoku nie ma podpisanej umowy z PFRON,em na realizację takich dofinansowań , z przykrością informuję że zamówienie zostanie zrealizowane bez żadnych problemów przez jeden z salonów firmy "Komputronik" także w Białymstoku.

ps . wcześniej pisałem malle do centrali tej firmy i osoby odpowiadające zapewniały że bez problemu zrealizują moje zamówienie , więc z tego co widać w tych sklepach są albo niekompetentni ludzie albo g.... wiedzący kierownik , jesli tak jest naprawdę to wy straciliście klienta a ja dodatkowe 100 zł , bo kupiłem trochę innego laptopa niż zakładałem a oni tego co ja chciałem nie mieli juz na stanie.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 26 Lis 2015, 16:09 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

vlodeck


Na wstępie chcielibyśmy przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Twoje komentarze wraz z linkiem do Forum zostały wystawione. Pojawiają się one z pewnym opóźnieniem jednak nie mamy na celu ukrywania opinii. Przykro nam, że reklamacja nie została uwzględniona jednak decyzję podjął serwis producenta, gdzie słuchawki zostały skierowane.

W przypadku pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Autor:  Rzelu [ Pią 27 Lis 2015, 14:27 ]
Temat postu:  Colorovo CityTab 10.1 3g - perypetie posiadacza

Krótka historia posiadacza tabletu

23/04/2015 zakup tabletu Colorovi CityTab Supreme 10"

Wspaniały sprzęt.

Niestety po kilku tygodniach system zaczął pokazywać błąd połączenia USB.
Podejrzewałem błąd systemu, szukałem sterowników, w końcu poszedłem szukać pomocy w sklepie.
Sympatyczny Pan Sprzedawca przeprowadził diagnostykę i rozpoznał uszkodzenie gniazda micro-USB.
Ciężko mi było rozstawać się ze sprzętem potrzebnym do pracy, ale skoro naprawa miała potrwać 3 do 4 tygodni...
Cierpliwość jest cnotą...

18/08/2015 przekazałem tablet do naprawy gwarancyjnej.

24/08/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego

i zapadła cisza

po ok. tygodniu zadzwoniła do mnie Miła Pani, informując mnie że serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne gniazda i naprawa będzie płatna - jedyne 165 zł.
Dobrze że nie jestem takim dyletantem żeby uszkodzić gniazdo np. chemicznie...ale cóż robić. Trzeba poćwiczyć wtykanie wtyczki...
Zgadzam się na naprawę.


cisza

po tygodniu wykonuję telefon do serwisu X-COM - tablet jest nadal w naprawie.
Cierpliwość jest cnotą...

Leci wrzesień, piękna jesień...
po tygodniu wykonuję kolejny telefon do serwisu X-COM - Miła Pani mnie rozumie, ale tablet jest nadal w naprawie, w serwisie zewnętrznym.

Wreszcie na początku października JEST SUKCES - tablet został naprawiony i wkrótce będzie do odebrania.

07/10/2015 odbieram tablet w sklepie X-COM wraz z fakturą za naprawę z firmy FIXIT S.A. za
1. naprawa portu USB (hm, sądziłem że uszkodzone gniazdko się wymienia)
2. reinstalacja oprogramowania systemowego (czyli straciłem wszystkie zainstalowane aplikacje i ustawienia)

Po 4 dniach użytkowania system ponownie zaczął pokazywać błąd połączenia USB...

I co, mam zaczynać od początku?

Tak, ponieważ bez działającego gniazda microUSB nie mam jak wprowadzać dokumentów, chyba że żonglując kartą SD.

20/10/2015 w salonie przekazuję tablet do ponownej naprawy tego co zostało podobno naprawione
26/10/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego

04/11/2015 zlecenie zmieniło status na Do wydania w salonie.
Ale tabletu nie odbieram gdyż...
omyłkowo został wysłany do salonu w innym mieście...
...przepraszamy i zapraszamy ponownie...
Tablet ponownie pojeździł po Polsce...
...i już 10 listopada mogłem go odebrać w salonie. Jak miło.
Nawet dostałem nowy kabelek-przejściówkę :)

Niestety w domu okazało się że co prawda gniazdo microUSB działa...
...ale za to nie działa modem 3G, tablet nie reaguje na kartę SIM

11 listopada jest święto, jak wiadomo. Flagę trzeba wywiesić.

A 12/11/2015 zanieść tablet z powrotem do salonu.
Szczęściem mam blisko.
15/11/2015 tablet jedzie do Centrali.

18/11/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego...
Deja vu

Jak to było? Cierpliwość jest cnotą...

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 27 Lis 2015, 14:46 ]
Temat postu:  Re: NIE POLECAM - o X-KOM oraz ich naprawach gwarancyjnych.

Rzelu, gupik111 Odpowiedzi przesłaliśmy w wiadomościach prywatnych.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/