forum.X-KOM.PL
http://forum.x-kom.pl/

Brak powiadomień o zamówieniu
http://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=8748
Strona 1 z 1

Autor:  STALKERqwe [ Czw 25 Cze 2015, 22:38 ]
Temat postu:  Brak powiadomień o zamówieniu

Dzisiaj złożyłem zmówienie gdzieś ok 14:00(numer zamówienia - 901506251412). Niestety nie otrzymałem ani automatycznego potwierdzenia zamówienia, ani powiadomienia o zmianie statusu. Prawdopodobnie do pomyślnego zrealizowania zamówienia wystarczy mi to co jest na stronie w zakładce "twoje zamówienia", ale chciałbym się dowiedzieć czemu jest problem z przesyłaniem powiadomień. W spamie nic nie ma, wysłałem maila z podobnym zapytaniem z innego adresu i oczywiście nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wiem że ktoś z x-komu regularnie przegląda forum więc jest to chyba ostatnia możliwość kontaktu(dzwonić nie mam zamiaru, tym bardziej że kontakt telefoniczny ze sklepem internetowym potrafi kosztować majątek klienta) i prosiłbym o wyjaśnienie tego problemu.

Autor:  Arwern [ Pią 26 Cze 2015, 15:14 ]
Temat postu:  Re: Brak powiadomień o zamówieniu

Mam ten sam problem. W zakładce "Twoje zamówienia" ma status "w trakcie realizacji". Na maila nie przyszło żadne powiadomienie.

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 29 Cze 2015, 09:48 ]
Temat postu:  Re: Brak powiadomień o zamówieniu

STALKERqwe, kolejne powiadomienia o stanie realizacji zamówienia zostały przesłane na Twój adres dokładnie 2015-06-25 o 13:51:43 oraz 2015-06-25 o 14:27:05 i 2015-06-26 o 09:28:14. Jeśli nie otrzymałeś naszych wiadomości i nie odnalazłeś ich także w folderze ze spamem, prosimy o informację.

Arwern, prosimy o podanie Twojego numeru zamówienia. Zweryfikujemy tę sytuację.

Autor:  Drumknott [ Czw 23 Lip 2015, 15:00 ]
Temat postu:  Re: Brak powiadomień o zamówieniu

Nie wiem czy dobrze rozumiem działanie mechanizmu powiadomień ale według mnie działa to u Was tak:

Po złożonym zamówieniu, by doszło powiadomienie do klienta, musi je zatwierdzić pracownik. Dopiero wówczas wysyłany jest e-mail z danymi zamówienia.

Jeśli tak to działa to uważam, że działa to niepoprawnie, klient nie wie co się dzieje czy jego zamówienie wsysło, czy email zaginął itd., mechanizm ten jest nielogiczny. Brakuje jednego dodatkowego komunikatu, statusu, zaraz po złożonym zamówieniu, najlepiej w formie emaila, na przykład:

"Dziękujemy za złożone zamówienie, obecnie ma ono status oczekującego do zatwierdzenia. Po zatwierdzeniu otrzymasz od nas e-mail wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności
" itd. itp.

Dlaczego o tym piszę. Zakupy w sieci robię nie od dziś i przyznam, że sam nie wiedziałem co się dzieje, złożyłem zamówienie, a e-maila brak, przyzwyczajenia zrobiły swoje i zacząłem szukać dlaczego nie mam e-maila odnośnie złożonego zamówienia, zwłaszcza, że komunikat po zakupie sugeruje, że takowy e-mail powinienem od razu otrzymać. Zawsze, w każdym sklepie internetowym otrzymuję potwierdzenie złożonego zamówienia stąd pojawia się zaniepokojenie, zwłaszcza gdy czas nagli.

Sugeruję udoskonalenie systemu zamówień 8)


Poruszę jeszcze jedną kwestię.

Czy rozważaliście wprowadzenie systemu szybkich płatności? Co jak co na obecne czasy szybkie płatności są standardem. Wiem, że wiąże się to z prowizją ale kurcze, z jednej strony macie informację na stronie, że jeśli do określonej godziny złoży się zamówienie to dojdzie ona na drugi dzień, a po chwili zimny kubeł na głowę bo w sytuacji przelewu bankowego, zanim przelew do was dojdzie to minie doba.
Czyli w zasadzie przesyłka dojdzie dwa dni później po zaksięgowaniu wpłaty.
A tak, gdyby były szybkie płatności jako opcja z tą prowizją parę złotych to wiele osób by na to poszła. Pewnie prowizja wyniosłaby mniej niż opcja kuriera za pobraniem. Nie wiem ile bierze takie PayU.

Zawsze kupowałem u konkurencji, ale stwierdziłem, że spróbuję u Was, zwłaszcza po bardzo przyjemnym doświadczeniu gdy kupowałem 3 miesiące temu z Waszych aukcji Allegro telefon na prezent.
Pozytywnie zaskoczył mnie solidny sposób zapakowania, kontakt z zapytaniem czy wszystko w porządku, choć nie był konieczny :)
Ale serwis wymaga sporo udoskonaleń by nadążyć za pewnymi trendami w handlu internetowym. Forum też jest rzadkością w sklepach internetowych gdzie można podyskutować na temat problemów, niejasności, czy ewentualnych udoskonaleń.

To takie moje luźne przemyślenia związane z wczorajszym zamówieniem :wink:

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 30 Lip 2015, 13:54 ]
Temat postu:  Re: Brak powiadomień o zamówieniu

Drumknott, wszystkie komentarze są dla nas bardzo cenne, dlatego serdecznie dziękujemy za Twoje uwagi dotyczące powiadomień. Przesłaliśmy je do zespołu, który opiekuje się tą częścią naszego sklepu. W przyszłości z pewnością zostaną one uwzględnione i przyczynią się do ułatwienia procesu zakupu na naszej stronie www. :-)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/