laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 15 Wrz 2019, 21:57



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Pilna interwencja w sprawie reklamacji PO/23522/15 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 17 Lip 2013, 15:00
Posty: 4
Post Pilna interwencja w sprawie reklamacji PO/23522/15
Witam serdecznie,

Proszę o pilną interwencję w sprawie reklamacji PO/23522/15, gdyż po raz kolejny odsyłany jest do mnie sprzęt bez dogłębnego sprawdzenia problemu. Zgłosiłem usterkę w smartfonie Microsoft Lumia 535 Dual SIM który jest powszechnie znany w telefonach z tej serii i szeroko opisywany na forum Microsoftu: https://answers.microsoft.com/en-us/mobiledevices/forum/mdlumia-mdapps/gps-problem-in-lumia-535/5309950c-a619-403a-880b-3b1581c3fc3b

Tak jak opisywałem nawigacja samochodowa HERE Drive+ w telefonie nie działa: nie pokazuje prędkości poruszania się pojazdu oraz nie aktualizuje danych dotyczących położenia pojazdu (bez względu na to czy telefon komunikuje się z siecią GSM czy też nie w trakcie jazdy). Proszę wsiąść do samochodu, odpalić nawigację i przejechać krótki odcinek drogi i wszystko wtedy okaże się jasne. Usterka jest bardzo łatwa do zdiagnozowania.

A Dział Wspracia Technicznego i RMA zamiast zbadać sprawę i naprawić usterkę, przysyła mi opis działania systemu A-GPS, piszę o bezzasadności reklamacji i już chce odsyłać telefon do mnie telefon z powrotem. A nikt nawet telefonu nie wziął do rąk żeby sprawdzić o co chodzi.

Proszę o szybką interwencję w tej sprawie!


Pon 10 Sie 2015, 10:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 17 Lip 2013, 15:00
Posty: 4
Post Re: Pilna interwencja w sprawie reklamacji PO/23522/15
I co wysłaliście mi z powrotem nie sprawny telefon, abym składał odwołanie do reklamacji czy jednak coś zrobicie w tej sprawie?


Wto 11 Sie 2015, 10:30
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5977
Post Re: Pilna interwencja w sprawie reklamacji PO/23522/15
Witamy serdecznie,

Z naszych informacji wynika, że Twoje urządzenie zostało wymienione na nowy egzemplarz 24.08. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie okazało się dla Ciebie satysfakcjonujące. W przypadku jakichkolwiek pytań oczywiście pozostajemy do dyspozycji. :-)

Pozdrawiamy.

_________________
Image


Wto 11 Sie 2015, 13:02
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.