forum.X-KOM.PL
http://forum.x-kom.pl/

Niezadowolony klient.
http://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=9112
Strona 1 z 1

Autor:  SKODEX [ Śro 26 Sie 2015, 15:45 ]
Temat postu:  Niezadowolony klient.

Witam.
Chciałbym zgłosić skargę, oraz wyjaśnić jednocześnie sytuacje. Niestety zamówiłem u was laptopa. Jednak podejście do klienta jest zatrważające. Chciałbym wiedzieć czy jest to niekompetencja pracowników z którymi przyszło mi rozmawiać, czy tak wygląda podejście do klienta. A może przestrzec innych.

Mianowicie w sobotę rozmawiałem z jednym z waszych sprzedawców, który obiecał sprawdzenie oferty oraz kontakt w poniedziałek ok. godziny 13. Ten Pan nie posiadał niestety wiedzy o sprzedawanym laptopie, a oferował mi jedynie informacje, które mogłem przeczytać na waszej stronie. Z faktu, że umiem czytać, te informacje już posiadałem, chciałem dopytać się o zupełnie inne rzeczy.
W poniedziałek, sam musiałem zadzwonić na infolinie, bo do 17 nikt nie miał zamiaru tego zrobić. Kolejny sprzedawca, już całe szczęście kompetentny, również obiecał sprawdzić i oddzwonić w wtorek. Pan ten dotrzymał słowa, wyjaśnił wszystko co mnie nurtowało, i ponownie zadzwonił (zgodnie z moją prośbą) potwierdzić zamówienie, które miało być wysłane tego samego dnia - na ironie prosiłem o potwierdzenie, czy laptop będzie wysłany (wtorek) oraz czy dojdzie dziś (środa), ten Pan potwierdził, zamówienie zostało złożone o godzinie 15.28.
Dziś (środa) o godzinie 11 dostaje maila, że paczka została przygotowana i nr listu, a o 13 dzwoni do mnie Pani spytać czy potwierdzam zamówienie (przypominam, iż laptop miał być u mnie wg. zapewnień 2-go sprzedawcy). Po moim oburzeniu, co do zaistniałej sytuacji, wspomniana Pani obiecała sprawę wyjaśnić i zaraz oddzwonić - jest 15.40, a telefon milczy. Myślę, że polityka nieoddzwaniania, nie informowania, może klient zapomni, przystaje raczej na ZUS a nie na sprzedawców internetowych.

Co mnie oburzyło? Brak szacunku dla klienta - skoro sprzedawca obiecuje oddzwonić, to myślę, że nie wymagam wiele oczekując telefonu, nie mówię już o punktualności ale całkowity brak to za dużo. Kolejna rzecz, nie wywiązanie się z umowy, towar miał być już wysłany wczoraj, nikt nie raczył zadzwonić i powiedzieć o tym, że zmieniła sie sytuacja, cóż przecież mogłem mieć swoje plany a oczekuje paczki, która nie została nawet nadana. O ostatniej Pani nawet nie wspomnę.
Dzwoniąc do Państwa, oczekiwałem poziomu obsługi jaka przystała na tak dużą sieć. Niestety otrzymałem poziom zwykłego marketu w "po PRL" mieścinie. Po tym co zaszło, pewny jestem, że nie wymienię sprzętu z mojej firmy u was. Tak więc na raz straciliście 10 klientów, gdyż tyle komputerów na koniec roku muszę kupić. Zyska wasza konkurencja, która proponuje i tak podobne ceny.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 27 Sie 2015, 09:15 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient.

SKODEX, dziękujemy za sygnał. Prosimy o podanie numeru Twojego zamówienia. Zweryfikujemy tę sytuację i wrócimy z odpowiedzią.

Autor:  SKODEX [ Czw 27 Sie 2015, 10:21 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient.

Wspomniany 2-gi sprzedawca pokazał po raz kolejny wysoki poziom obsługi klienta, i uratował te zamówienie. Zadzwonił do mnie, wytłumaczył sprawę, tak jak powinno się to odbyć. Do niego jak wspominałem nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Po prostu jest profesjonalistą.
Niesmak co prawda pozostanie, ale dzięki tamtemu Panu odbiorę paczkę i dokończymy tę transakcje (11508250797).

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 28 Sie 2015, 14:43 ]
Temat postu:  Re: Niezadowolony klient.

SKODEX, dziękujemy - zweryfikowaliśmy zgłoszenie i pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby nie powtórzyła się ona w przyszłości. Jednocześnie mamy nadzieję, że jesteś usatysfakcjonowany naszym późniejszym kontaktem oraz rozwiązaniem problemu. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/