laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 25 Sie 2019, 05:38



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwarancji 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Wrz 2015, 09:04
Posty: 4
Post Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwarancji
Witam serdecznie,
Swego czasu (ok. 2 lat temu) kupowałem w X-KOM laptopa marki Asus. Podczas zakupu zdecydowałem się na oferowane przedłużenie gwarancji za 160 zł przez firmę Mondial Assistance na kolejne 2 lata. Gdy posiadałem jeszcze gwarancję PRODUCENTA, nie było żadnych problemów z naprawą laptopa - wymiana płyty głównej, układ chłodzenia czy dysku (pomimo że system instalowałem sam, ponieważ uczelnia udostępnia Windows 7 dla studentów za darmo). Ostatnio skończyła mi się gwarancja producenta, a że dalej mam ubezpieczonego laptopa przez w/w firmę to postanowiłem oddać go na gwarancję.. Tu zaczęły się problemy... Dzisiaj otrzymałem informację od Mondial Assistance, że nie uznają mi gwarancji ponieważ niewłaściwie konserwowałem układ chłodzenia oraz mam niewłaściwie zainstalowany system :?: . Moje pytanie jest takie.. jak mam konserwować i czyścić układ chłodzenia? Moim zdaniem nie powinienem "otwierać" laptopa i tam ingerować skoro jest on nadal na gwarancji.. Wydaje mi się, że to ubezpieczanie sprzętu na kolejne lata w X-KOM to nabijanie ludzi na kasę.. Nie wiem, może się mylę ale ja tak to widzę.. Proszę o wypowiedź pracownika z X-KOM o podpowiedź czy dalej można się ubiegać o swoje prawa..

Na dzień dzisiejszy odradzam przedłużanie gwarancji przez firmę Mondial Assistance - strata pieniędzy..


Pon 07 Wrz 2015, 09:27
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5972
Post Re: Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwaran
kristofo90, prosimy o Twój numer polisy, numer zamówienia lub numer seryjny sprzętu. Zweryfikujemy tę sytuację i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

_________________
Image


Pią 11 Wrz 2015, 16:13
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Wrz 2015, 09:04
Posty: 4
Post Re: Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwaran
Witam Was,

Mój numer polisy: UP/BD/2013/04/00076
Numer sprawy: RP.764.881

W załączeniu przesyłam "ekspertyzę" sprzętu oraz moje odwołanie, które im wysłałem.
Od razu pragnę zaznaczyć, że oczywiści odwołanie nic nie dało.. dalej twierdzą "swoje"..

http://sendfile.pl/pokaz/493964---AMMl.html <- odwołanie
http://sendfile.pl/pokaz/493967---dPxv.html <- ekspertyza

Pozdrawiam.


Wto 15 Wrz 2015, 12:34
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5972
Post Re: Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwaran
kristofo90, dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się w przedmiotowej sprawie z firmą Mondial Assistance i otrzymaliśmy wyjaśnienie zgodnie z którym punkt naprawczy stwierdził, że przyczyną problemu jest uszkodzenie systemu operacyjnego oraz należy przeprowadzić czyszczenie i konserwację układu chłodzenia, natomiast zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 2 pkt. 11 OWU wszelkie szkody dotyczące oprogramowania ubezpieczonego urządzenia wyłączone są z zakresu ochrony ubezpieczeniowej. Ponadto z zakresu ochrony ubezpieczeniowej zgodnie z § 6 ust. pkt. 2 OWU wyłączone zostały koszty konserwacji ubezpieczonego urządzenia. W związku powyższym ubezpieczyciel nie ma możliwości przeprowadzenia naprawy zgłoszonego problemu.

Prosimy jednak o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30 oraz o powołanie się na tę sytuację. Nasz konsultant pomoże Ci w rozwiązaniu Twojej sprawy odpowie na wszystkie Twoje pytania.

_________________
Image


Czw 17 Wrz 2015, 16:02
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Wrz 2015, 09:04
Posty: 4
Post Re: Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwaran
Sprawa i tak z góry przegrana, a sądować się nie ma sensu z nimi..
Człowiek uczy się na błędach całe życie.
Teraz chociaż już wiem, że lepiej wydać te 160zł na lepsze podzespoły laptopa niż na przedłużenie "ubezpieczenia" ...

Pozdrawiam..


Śro 30 Wrz 2015, 14:45
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.