forum.X-KOM.PL https://forum.x-kom.pl/ |
|
Rozliczenie drogą sprzedaży https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=36&t=2200 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Diplo [ Czw 03 Lut 2011, 13:05 ] |
Temat postu: | Rozliczenie drogą sprzedaży |
Witam wszystkich na forum Przejdźmy do sedna sprawy, zostałem poinformowany przez serwis Asusa o rozliczeniu drogą sprzedaży (dodam że urządzenie nie zostało zakupione w X-kom-ie) , moje pytanie jest następujące o co w tym chodzi , czego się mogę spodziewać. Urządzeniem tym jest Asus P320. Mam nadzieję że to odpowiednie miejsce na ten temat, jeżeli nie proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Za kłopot przepraszam. Pozdrawiam |
Autor: | KamilP [ Pon 21 Lut 2011, 19:09 ] |
Temat postu: | |
Serwis producenta najprawdopodobniej uznał, że Pana urządzenie jest już nienaprawialne. Tym samym serwis może wysłać do sprzedawcy informację o wymianie sprzętu na nowy (jeśli model nadal znajduje się w sprzedaży) lub propozycję zakupu innego sprzętu z ewentualną dopłatą jeśli nowy sprzęt będzie droższy od kupionego pierwotnie. Oczywiście rozliczenia drogą zakupu musi Pan dokonać w miejscu gdzie kupił Pan pierwszy produkt. |
Autor: | renegat59 [ Pią 11 Mar 2011, 02:07 ] |
Temat postu: | Re: Rozliczenie drogą sprzedaży |
Chciałbym zapytać ile takie rozliczenie powinno trwać.. Numer NLA otrzymałem od Asusa 18.01. Dnia 11.02 nastąpiło rozliczenie z dystrybutorem. Od dnia 15.02 kontaktuje się ze sklepem i niestety nikt nie jest w stanie udzielić mi żadnej rzetelnej informacji odnośnie mojego rozliczenia. Podobno rozliczenie trwa do 30 dni, pytanie kiedy te 30 dni zacząć liczyć. Jeśli w momencie wystawienia numeru NLA, to x-kom spóźnia się już miesiąc. W ogóle, przykro mi stwierdzić, ale obsługa klienta zarówno w firmie i serwisie ASUSa, jak i sklepie x-kom jest żenująca.. |
Autor: | KamilP [ Pią 11 Mar 2011, 12:16 ] |
Temat postu: | Re: Rozliczenie drogą sprzedaży |
Rozliczenie takie trwa do 30 dni roboczych. W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy potwierdzoną informację od dystrybutora o wymianie Pana notebooka na nowszy model o lepszych parametrach. Nasz dział techniczny już skontaktował się z Panem w tej sprawie poprzez e-mail. Za wynikłe niedogodności przepraszamy, ale opóźnienie nie zawsze zależne jest od naszej firmy. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |