Rozliczenie drogą sprzedaży - ASUS
Witam serdecznie.
Proszę Państwa, wysyłałem 6 razy laptopa do serwisu firmy ASUS z tą samą usterką, która nie została zneutralizowana. Dzisiaj otrzymałem wiadomość, iż laptopa nie da się naprawić i podjęto decyzję o rozliczeniu drogą sprzedaży. Laptopa kupowałem w sklepie LCI w Biłgoraju (sprzedawca), lecz laptop był zamawiany od Państwa (dostawca).
Na razie dowiedziałem się tyle, iż dostanę laptopa (inny model) z podzespołami nie gorszymi, niż te w uszkodzonym laptopie. Dowiedziałem się bezpośrednio w sklepie X-Kom w Krakowie, iż nowy laptop nie będzie tańszy niż 90% wartości starego (uszkodzonego) w dniu jego zakupu. Był to laptop Asus G73SW 3D (i7-2630QM, 8GB DDR3, GTX 460M 1,5GB, matowy LED 17,3", 1TB 7200RPM) i dałem za niego dokładnie 6 794 zł. Chciałbym potwierdzić te informacje.
Dodatkowo zapytałem, jakiego laptopa mógłbym dostać po tym rozliczeniu i dostałem dwie propozycje - optymalną, gdzie musiałbym dopłacić około 200 zł i minimalną, gdzie nie musiałbym nic dopłacać:
Optymalnie:
http://www.x-kom.pl/p/79033-notebook-laptop-17,3-asus-g75vw-t1142v-8-i7-3610qm-8gb-128750-7hp64-gtx670m.htmlMinimalne:
http://www.x-kom.pl/p/79009-notebook-laptop-17,3-asus-g75vw-t1142v-8-i7-3610qm-8gb-750-7hp64-gtx670m.htmlChciałbym potwierdzić prawdziwość tych informacji na Państwa oficjalnym forum.
Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam.
n00beat3R