laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 19 Cze 2018, 00:43



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 05 Lip 2013, 09:43
Posty: 1
Post przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Pragnę przestrzec wszystkich przed zakupami w sklepie X-kom.pl. Ten sklep to totalna tragedia. Jeśli macie szczęście i towar jest sprawny – trafiliście los na loterii. Jednak wystarczy, że towar jest uszkodzony zaczynają się schody. Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach). Nie robiłem problemów i oddałem go do naprawy gwarancyjnej (chociaż musiałem pokonać na własny koszt odległość 180 km). Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!). Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy. Musiałem czekać długi okres czasu na jakikolwiek kontakt ze strony tego, tak zwanego, sklepu. Ale to dopiero początek tej historii. Ci ludzie są tak niekompetentni i bezczelni, że mimo przyjęcia sprzętu do naprawy serwisowej i długiego przebywania w serwisie, nagle zaczęli utrzymywać, że sprzęt wcale nie był uszkodzony (chociaż mam wielu świadków na to, że sprzęt nie działał). Najdziwniejsze jest to, że przyznali, że wykonywali naprawy, nadal utrzymywali, że wszystko jest OK i sprzęt był sprawny. Po kiego grzyba naprawiali sprawny sprzęt? Ci ludzi traktują klientów jak debili, którym można wcisnąć wszystko. W efekcie końcowym, mimo, że kupiłem sprzęt dwa miesiące temu, miałem go może dwa tygodnie. Dziś jest 04.07.2013r. a ja nadal nie mam go u siebie.. W dodatku zostałem narażony na znaczne koszty w związku z przejazdami. Po tym wszystkim kieruję sprawę do Federacji Konsumenta i będę dochodził swoich spraw sądownie. Przestrzegam jednak wszystkich przed zakupami w tym badziewiu, gdyż w razie jakichkolwiek problemów nie będziecie mieli jako klienci żadnych praw i będziecie traktowani jako zło konieczne. Sensowna obsługa w tym sklepie kończy się w momencie wepchnięcia towaru nic nie podejrzewającemu klientowi, później jest zwodzenie, oszukiwanie, bezczelne kłamstwa i „spychologia”. Większą pewność co do jakości i bezpieczeństwa zakupów będziecie mieli po budką z piwem, albo u ruskiej mafii, ale na pewno nie w tym sklepie. Odradzam stanowczo wszystkim jakikolwiek kontakt z tymi krętaczami. Kupujcie u konkurencji, nie będziecie narażeni na szarganie nerwów, zbędne koszty, a przede wszystkim będziecie mieli nowy sprzęt, który DZIAŁA.


Pią 05 Lip 2013, 09:49
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 743
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
1. Uszkodzony sprzęt trafić może się zawsze, bez względu na sklep.
2. Ślady użytkowania - nie skomentuje. Poza tym, skoro odbiór był osobisty, nie szło tego stwierdzić na miejscu (skoro było to tak widoczne i oczywiste) i odmówić zakupu tego konkretnego egzemplarza?
3. Większość sprzętu jest objęta gwarancją typu door to door więc nie wiem po co jeździć? Chyba, że ten nie miał.
4. Jeśli klient "ubzdura" sobie że sprzęt nie działa bo coś mu nie pasuje, to serwis taki sprzęt przyjmuje, testuje i jeśli uzna że działa odsyła do "niezadowolonego" klienta twierdząc że działał i działa (i nie musi nic naprawiać).
5. Uszkodzony sprzęt wracający z serwisu - niestety zdarza się i tak. Tyle, że za naprawy gwarancyjne odpowiada serwis producenta, a nie sklep, bo to tam trafia sprzęt.
6. Klient ma znacznie więcej praw niż kiedyś, tylko że znikomy odsetek potrafi z tego korzystać.

Pozostaje życzyć pomyślnego załatwienia sprawy sądowej i w przyszłości trafiania tylko na nieuszkodzony sprzęt.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Pią 05 Lip 2013, 12:44
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5717
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie - w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową - problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: "Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)" Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu - taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: "Brak zarysowań, naklejone folie ochronne".

_________________
Image


Pią 12 Lip 2013, 13:58
Profil WWW
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 761
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Haha jak ja lubię takie posty na forach. Pojawia się nowy Użytkownik, pisze jeden post, w którym pięknie opisuje jaką to mu krzywdę wyrządził sklep i znika. :D
ni-ck dzięki Tobie to już pewnie nikt u nich nic nie kupi i szlag trafił to 140 tysięcy pozytywnych komentarzy na allegro. A tak nawiasem to ładnie już mają tych komentarzy, jak kiedyś sprawdzałem to było 60 tysięcy, a teraz dwa razy więcej. :)
A tak poważnie to coś mi się tu nie zgadza.
Twierdzisz, że kupiłeś w sklepie używany i zepsuty sprzęt. Dziwne, że w ogóle zgodziłeś się taki odebrać, czyżbyś nie oglądał go przed odbiorem? Dodatkowo z tego co mi wiadomo to jak kupisz w xkomie uszkodzony sprzęt to w przeciągu 10 dni nie wysyłają na gwarancję tylko wymieniają na nowy. Wspominali już o tym w kilku watkach.
Jeżeli to jest laptop to nie wiem jak mogłeś wpaść na tak genialny pomysł żeby jechać 180 km żeby oddać go na gwarancję. Trzeba było skorzystać z gwarancji d2d i nie musiałbyś nawet wychodzić z domu żeby go reklamować. Ale tak to jest jak się nie czyta warunków gwarancji. "Kto czyta, nie błądzi"
A to zdanie mnie zniszczyło:
ni-ck napisał(a):
Kupujcie u konkurencji, nie będziecie narażeni na szarganie nerwów, zbędne koszty, a przede wszystkim będziecie mieli nowy sprzęt, który DZIAŁA.

Ciekawe skąd ta pewność, że u konkurencji kupisz taki, który będzie działać, może jesteś wróżką?
Z drugiej strony jestem ciekawy co na to xkom.

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Pią 12 Lip 2013, 14:00
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 29 Lip 2013, 19:25
Posty: 2
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Każdy sprzedawca może popełnić błąd. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Najważniejsze jest wyjaśnienie wszystkiego i rozwiązanie problemowych kwestii. Forumowicz napisał 1 post i zniknął nie kontynuując tematu. Dziwne jest to dla mnie...


Pon 29 Lip 2013, 19:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Wrz 2014, 06:45
Posty: 3
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Witam

To i ja coś od siebie dorzucę. Faktem jest, że "Dział Wsparcia Technicznego" jest w tej firmie dość zajęty. Niestety mam nieprzyjemność przekonać się na własnej skórze. Na tyle zajęty, że nie ma czasu odpisać na prostego maila. Mało tego, jest aż tak zapracowany, że zapomina od czego jest. Skutek jest taki, że trzeba spędzić trochę więcej czasu niż "trochę", żeby się do nich dodzwonić. Normalny dział serwisu/wsparcia technicznego nie funkcjonuje w ten sposób.

Z tego też powodu, mój pierwszy zakup, nie najtańszych rzeczy - w tym sklepie - będzie ostatnim.


Absolutnie nie pozdrawiam.

Nie do końca zadowolony klient.


Czw 25 Wrz 2014, 13:52
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5717
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Sarmik, prosimy o odrobinę cierpliwości. Weryfikacja reklamacji może potrwać do 3 dni roboczych. Niezwłocznie po diagnozie otrzymasz od nas informację zwrotną. Jeśli usterki się potwierdzą, Twój komputer zostanie najprawdopodobniej wymieniony na nowy.

_________________
Image


Czw 25 Wrz 2014, 15:53
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Wrz 2014, 06:45
Posty: 3
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Witaj Administratorze :)

Żeby uprzedzić/wyjaśnić wszelkie moje zapędy:

- w żadnym wypadku nie chodzi o niecierpliwość - a o to co i w jaki sposób zostało uzgodnione przez telefon z waszym serwisem. Jeśli będzie taka potrzeba przytoczę kilka najważniejszych punktów rozmowy telefonicznej. Na przyszłość odradzam składania obietnic, których serwis nie jest w stanie spełnić.

Jeśli mam być szczery - pierwszy raz w życiu spotkałem się z tak żenującą obsługa serwisową/wsparcia technicznego. Godzina czasu na telefonie? Brak odpowiedzi na maila (myślę, że gdyby odpowiedź na maila przyszła, kontakt telefoniczny byłby zbędny)? Przy tak dużej i tak dobrze działającej firmie w mojej opinii nie ma prawa bytu.

Żeby nie było, że nie wiem o czym mówię - kilka lat byłem odpowiedzialny (stanowisko kierownicze) za serwis u jednego z dystrybutorów sprzętu komputerowego. Wiem jak wyglądają procedury serwisowe i w pełni pewne rzeczy rozumiem.

Z wyrazami szacunku


Czw 25 Wrz 2014, 16:44
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7698
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Wysyłka kurierska 15zł "byłem zmuszony ponownie jechać 180 km" ? Ale już samo załatwianie na własną rękę to jakieś wariactwo.

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków PAŹDZIERNIK 2017 ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Czw 25 Wrz 2014, 17:04
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Sty 2015, 04:18
Posty: 1
Post Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Najważniejsze jest wyjaśnienie wszystkiego i rozwiązanie problemowych kwestii. Forumowicz napisał 1 post i zniknął nie kontynuując tematu. Dziwne jest to dla mnie...>???

_________________
Get free demos for ccna certified exam and mcts exam with ccna study material pdf - pass-4sure guaranteed success. Our best quality prepares you well before appearing in the final exams ofsecurity+ practice test


Czw 08 Sty 2015, 06:45
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.