laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 22:40



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Canon EOS 350D 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis 2007, 20:24
Posty: 53
Miejscowość: Blachownia
Post Canon EOS 350D
Zaczeła mnie interesować fotografia i wlasnie mam zamiar kupic sobie Aparat Lustrzanke i czy polecilibyście mi Canona EOS 350D odrazu mowie ze jestem dopiero amatorem i nie chce za duzo wydawac na aparat

_________________
...When everything goes wrong....remember that it could be still worse!!...


Wto 19 Lut 2008, 20:13
Profil
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 06 Wrz 2006, 14:49
Posty: 431
Miejscowość: Czestochowa
Post 
EOS z serii 3x0 uchodziły za jedne z najbardziej awaryjnych. Nie wiem jaką kwotą dysponujesz na aparat, ale jeżeli chcesz wybra coś niedrogiego o rozsądnych parameteach zastanów się nad Sony Alpha A100, a jeżeli możesz nieco dołoży to A200. Jeżeli szukasz taniego lustra to polecam Nikona D40(x) miałem okazje się tym pobawic i uważam, że za +-1700 zł nie ma lepszego sprzętu. EOS 3x0D sobie odpuśc... Stare i wysłużone konstrukcje.

_________________
Asus K50IJ-SX046C

Intel Core i5 750 @4GHz 1,37v WaterCooled :: Asus P7P55D-E Pro :: 4GB Kingston HyperX @2GHz 8-9-8-25 1.65v :: 2 x Seagate 250GB @Raid 0 :: WD Caviar 1TB 1001FALS :: Samsung SH-203P :: Corsair CMPSU-850HXEU 850W :: Dell U2410 24" Wide Screen

przemyslaw.ladra@x-kom.pl

Masz problem natury technicznej? Skontaktuj się z nami!
e-mail. serwis@x-kom.pl
tel. 34 310 30 30

Masz pytanie dotyczące naszej oferty? Skontaktuj się z nami!
e-mail. x-kom@x-kom.pl
tel. 34 324 11 67
tel. 34 324 11 97


Image


Śro 20 Lut 2008, 22:50
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Wrz 2007, 21:23