Problem z gwarancją LENOVO
Witam. Mam pewien problem. Dokonałem zakupu laptopa lenovo w sklepie X-kom. W czerwcu pojawił się z nim problem tzn. było widać ewidentne unoszenie się klawiatury wraz z obudową przy otwieraniu matrycy. Było to na tyle dziwne (bo w żadnym laptopie czegoś takiego nie zauważyłem), że postanowiłem oddać go to serwisu LENOVO gdzie został naprawiony i powstała usterka została usunięta. Po odbiorze z naprawy po tygodniu znów pojawił się ten problem (unoszenie się obudowy wraz z klawiatura podczas otwierania matrycy). Postanowiłem oddać laptop ponownie tym razem reklamację z tytułu rękojmi, niestety tym razem wewnętrzny serwis sklepu X-KOM stwierdził, że przedstawiane przeze mnie uszkodzenie nie występuje i moje żądania są bezzasadne. W celu potwierdzenia wysłali laptop do serwisu zewnętrznego LENOVO, który stwierdził że wszystko z laptopem jest w porządku pomimo iż za 1 razem został naprawiony. Poniżej przesyłam link do filmu na YouTube dotyczący usterki, który nagrałem po 1 serwisie czyli przed wysyłką drugi raz gdzie została odrzucona. Laptop jest do odebrania w sklepie ale przecież wadliwego nie odbiorę. Z serwisem Lenovo nawiązałem już kontakt i sprawa jest rozpatrywana aczkolwiek coś zostało pominięte i mało rzetelnie sprawdzone gdyż filmik pokazuje ewidentnie usterkę, która wystąpiła już po raz drugi w tak krótkim odstępie czasu.
https://www.youtube.com/watch?v=huZu7l47_tk