|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Problem Acer VX5-591G reklamacja
Autor |
Wiadomość |
Rolisam
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03 Posty: 4
|
Problem Acer VX5-591G reklamacja
Witam, Mam problem z laptopem firmy Acer model VX5-591G który polega na "losowym" mruganiu matrycy oraz białym ekranem z paskami. Ekran czasami mruga sam, a czasami tylko przy poruszaniu matryca. Oddałem laptopa na reklamacje. Po jakimś czasie dostałem informacje od X-Kom ze reklamacja została odrzucana ponieważ laptop jest sprawny jedyne co wykonał to aktualizacja sterownika. Przed oddaniem do sklepu przywracałem system do ustawień fabrycznych, instalowałem najnowsze sterowniki ze strony producenta Acer, aktualizowałem BIOS. Problem nadal występował Uważam, że serwis nie dokładnie przetestował mój komputer. Zaraz po odebraniu zdecydowałem sie zanieść go do okolicznego serwisu w celu wystawienia ekspertyzy, ponieważ jest to dosyć uciążliwe gry komputer działa dwa dni a na trzeci zaczyna wariować. Serwis jednoznacznie stwierdził że usterka występuje i otrzymałem ekspertyzę z dokładnym opisem usterki. Dodatkowo nagrałem płytę z zdjęciami i filmikami jak się zachowuje laptop podczas opisanej usterki. Z tymi "dowodami" wczoraj tzn 20.08.2018r. ponownie wybrałem się do sklepu X-KOM w celu ponownego zareklamowania laptopa. Jestem ciekaw jak tym razem serwis X-kom zareaguje. Jak sie okazuje w sieci jest sporo na temat mrugającego ekranu w tym modelu https://community.acer.com/en/discussio ... -solutionshttps://community.acer.com/en/discussio ... een-issueshttps://community.acer.com/en/discussio ... r-vx5-591gTo są tematy tylko z oficjalnej strony Acer. Czy to jest jakaś wada fabryczna przy tym modelu? ponizej linki do filmików które nagrałem podczas występowania usterki(filmiki załączyłem również na płycie do drugiej reklamacji): https://www.youtube.com/watch?v=XrOyChgaFKohttps://www.youtube.com/watch?v=62ekcn2rFGQ
Ostatnio edytowany przez Rolisam, Wto 21 Sie 2018, 19:53, edytowano w sumie 1 raz
|
Wto 21 Sie 2018, 11:42 |
|
|
Gajwer
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08 Posty: 8676 Miejscowość: Opole
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Problem wygląda z taśmą od matrycy, nie rozumiem tylko jednego czemu nie wyślesz laptop do serwisu zewnętrznego Acer?
_________________Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnieJestem również na Facebook <klik>Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1
|
Wto 21 Sie 2018, 16:58 |
|
|
Rolisam
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03 Posty: 4
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Zależało mi oddać laptopa z tytułu rękojmi, a nie na gwarancję. Serwis któremu zleciłem ekspertyzę nie był wstanie jednoznacznie stwierdzić co jest uszkodzone z racji tego ze nie zgodziłem się na ingerencje w laptopa(utrata rękojmi/gwarancji). Zależało mi jedynie na opinii, ze laptop jest wadliwy. Pan serwisant sugerował uszkodzenie taśmy(tak jak sugerujesz) lub uszkodzoną elektronikę matrycy. Mam nadzieje, że tym razem X-kom rzetelniej sprawdzi mój sprzęt.
|
Wto 21 Sie 2018, 20:24 |
|
|
Gajwer
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08 Posty: 8676 Miejscowość: Opole
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Nie rozumiem po co z tytułu rękojmi? Czekaj, mając sprzęt na gwarancji oddałeś do serwisu nie oficjalnego? Całkowicie nie rozumiem podejścia, sam sobie robisz pod górkę.
_________________Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnieJestem również na Facebook <klik>Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1
|
Śro 22 Sie 2018, 19:11 |
|
|
Rolisam
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03 Posty: 4
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Gajwer myślę, że to nie jest temat na dyskusje z jakiego tytułu został zarekomendowany notebook. Zachęcam do zapoznania się w różnicy miedzy rękojmią a gwarancją. Ekspertyza była wykonana w niezależnym serwisie w celu stwierdzenia usterki, której X-KOM nie potrafi bądź nie che wykryć. Teraz po ponownym zareklamowaniu laptopa z tymi załącznikami mam nadzieje, że zostanie rozpatrzona pozytywnie.
|
Śro 22 Sie 2018, 20:12 |
|
|
Pabloesc
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Czw 22 Mar 2018, 15:02 Posty: 491
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Jeżeli usterka została zgłoszona przed upływem okresu gwarancyjnego liczonego 24-mcy od daty zakupu, oraz jeżeli przyczyną usterki nie są sterowniki, to serwis powinien zająć się naprawą laptopa. Na Acera VX5-591G są dwa lata gwarancji. Reklamowałeś laptop w okresie gwarancji i reklamacja została odrzucona. Teraz gwarancja się skończyła i chcesz oddać laptop na rękojmę, bo w innym serwisie stwierdzili, że przyczyną usterki nie są sterowniki, tylko prawdopodobnie taśma matrycy. Dobrze rozumiem.
|
Śro 22 Sie 2018, 20:55 |
|
|
Rolisam
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03 Posty: 4
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Laptop zakupiony został pod koniec stycznia tego roku, także jest i na gwarancji i na rękojmi sklepu.
|
Czw 23 Sie 2018, 08:15 |
|
|
Pabloesc
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Czw 22 Mar 2018, 15:02 Posty: 491
|
Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
To w takim razie po wcześniejszym skontaktowaniu się z serwisem w celu opisania zainstniałej sytuacji wraz z przesłaniem w załączniku dokumentów dotyczących sprawy oddał bym laptop do serwisu na naprawę w ramach gwarancji.
|
Czw 23 Sie 2018, 12:31 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 86 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|