laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 26 Kwi 2024, 18:54



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Problem Acer VX5-591G reklamacja 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03
Posty: 4
Post Problem Acer VX5-591G reklamacja
Witam,

Mam problem z laptopem firmy Acer model VX5-591G który polega na "losowym" mruganiu matrycy oraz białym ekranem z paskami. Ekran czasami mruga sam, a czasami tylko przy poruszaniu matryca. Oddałem laptopa na reklamacje. Po jakimś czasie dostałem informacje od X-Kom ze reklamacja została odrzucana ponieważ laptop jest sprawny jedyne co wykonał to aktualizacja sterownika. Przed oddaniem do sklepu przywracałem system do ustawień fabrycznych, instalowałem najnowsze sterowniki ze strony producenta Acer, aktualizowałem BIOS. Problem nadal występował Uważam, że serwis nie dokładnie przetestował mój komputer. Zaraz po odebraniu zdecydowałem sie zanieść go do okolicznego serwisu w celu wystawienia ekspertyzy, ponieważ jest to dosyć uciążliwe gry komputer działa dwa dni a na trzeci zaczyna wariować. Serwis jednoznacznie stwierdził że usterka występuje i otrzymałem ekspertyzę z dokładnym opisem usterki. Dodatkowo nagrałem płytę z zdjęciami i filmikami jak się zachowuje laptop podczas opisanej usterki. Z tymi "dowodami" wczoraj tzn 20.08.2018r. ponownie wybrałem się do sklepu X-KOM w celu ponownego zareklamowania laptopa. Jestem ciekaw jak tym razem serwis X-kom zareaguje.


Jak sie okazuje w sieci jest sporo na temat mrugającego ekranu w tym modelu

https://community.acer.com/en/discussio ... -solutions
https://community.acer.com/en/discussio ... een-issues
https://community.acer.com/en/discussio ... r-vx5-591g

To są tematy tylko z oficjalnej strony Acer.
Czy to jest jakaś wada fabryczna przy tym modelu?



ponizej linki do filmików które nagrałem podczas występowania usterki(filmiki załączyłem również na płycie do drugiej reklamacji):
https://www.youtube.com/watch?v=XrOyChgaFKo
https://www.youtube.com/watch?v=62ekcn2rFGQ


Ostatnio edytowany przez Rolisam, Wto 21 Sie 2018, 19:53, edytowano w sumie 1 raz



Wto 21 Sie 2018, 11:42
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 8676
Miejscowość: Opole
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Problem wygląda z taśmą od matrycy, nie rozumiem tylko jednego czemu nie wyślesz laptop do serwisu zewnętrznego Acer?

_________________
Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnie
Jestem również na Facebook <klik>
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Wto 21 Sie 2018, 16:58
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03
Posty: 4
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Zależało mi oddać laptopa z tytułu rękojmi, a nie na gwarancję. Serwis któremu zleciłem ekspertyzę nie był wstanie jednoznacznie stwierdzić co jest uszkodzone z racji tego ze nie zgodziłem się na ingerencje w laptopa(utrata rękojmi/gwarancji). Zależało mi jedynie na opinii, ze laptop jest wadliwy. Pan serwisant sugerował uszkodzenie taśmy(tak jak sugerujesz) lub uszkodzoną elektronikę matrycy. Mam nadzieje, że tym razem X-kom rzetelniej sprawdzi mój sprzęt.


Wto 21 Sie 2018, 20:24
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 8676
Miejscowość: Opole
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Nie rozumiem po co z tytułu rękojmi? Czekaj, mając sprzęt na gwarancji oddałeś do serwisu nie oficjalnego?
Całkowicie nie rozumiem podejścia, sam sobie robisz pod górkę.

_________________
Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnie
Jestem również na Facebook <klik>
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Śro 22 Sie 2018, 19:11
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03
Posty: 4
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Gajwer myślę, że to nie jest temat na dyskusje z jakiego tytułu został zarekomendowany notebook. Zachęcam do zapoznania się w różnicy miedzy rękojmią a gwarancją. Ekspertyza była wykonana w niezależnym serwisie w celu stwierdzenia usterki, której X-KOM nie potrafi bądź nie che wykryć. Teraz po ponownym zareklamowaniu laptopa z tymi załącznikami mam nadzieje, że zostanie rozpatrzona pozytywnie.


Śro 22 Sie 2018, 20:12
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Czw 22 Mar 2018, 15:02
Posty: 491
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Jeżeli usterka została zgłoszona przed upływem okresu gwarancyjnego liczonego 24-mcy od daty zakupu, oraz jeżeli przyczyną usterki nie są sterowniki, to serwis powinien zająć się naprawą laptopa. Na Acera VX5-591G są dwa lata gwarancji. Reklamowałeś laptop w okresie gwarancji i reklamacja została odrzucona. Teraz gwarancja się skończyła i chcesz oddać laptop na rękojmę, bo w innym serwisie stwierdzili, że przyczyną usterki nie są sterowniki, tylko prawdopodobnie taśma matrycy. Dobrze rozumiem.


Śro 22 Sie 2018, 20:55
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 21 Sie 2018, 11:03
Posty: 4
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
Laptop zakupiony został pod koniec stycznia tego roku, także jest i na gwarancji i na rękojmi sklepu.


Czw 23 Sie 2018, 08:15
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Czw 22 Mar 2018, 15:02
Posty: 491
Post Re: Problem Acer VX5-591G reklamacja
To w takim razie po wcześniejszym skontaktowaniu się z serwisem w celu opisania zainstniałej sytuacji wraz z przesłaniem w załączniku dokumentów dotyczących sprawy oddał bym laptop do serwisu na naprawę w ramach gwarancji.


Czw 23 Sie 2018, 12:31
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 86 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.