laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 16 Kwi 2024, 15:24



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
 Laptop nie uruchamia się 
Autor Wiadomość
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post Laptop nie uruchamia się
Witam
Dziś pojawił się dziwny problem z moim laptopem. Otóż po próbie włączenia przez ok 4sek. migają kontrolki Num/Caps oraz wskaźnik e-mail :shock: , dysk zachowuje się jakby kilka razy chciał zastartować po czym nie dzieje się nic. Próbowałem odłączyć zasilanie, wyjąć baterię jednak nic to nie pomaga, laptop ciągle nie może się uruchomić. Zaznaczam że wcześniej nie miałem z laptopem żadnych problemów. Co najdziwniejsze lapek uruchomił się jeszcze dziś rano normalnie, jak zawsze ;] ; po kilkunastu min pracy zahibernowałem go, po 1,5godz. przerwie gdy chciałem go uruchomić pojawił się w.w problem.
Ktoś ma jakieś przeczucie co się stało?? (lapek taki jak w podpisie)

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Wto 04 Lis 2008, 13:14
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip 2005, 10:11
Posty: 828
Miejscowość: CZ-WA
Post 
U mnie padla podobno plyta przy takich objawach, wymienili mi na inny model :mrgreen:

_________________
>>> i5 3570K * ASRock Z77 EX6 * G.Skill 2x4GB 2133MHz <<<
>>> MSI GTX560Ti HAWK * SB X-Fi Fatal1ty Gamer Pro <<<
>>> WD1001 * WD640 * Corsair HX520W <<<
>>> LG L227WT >>>


Wto 04 Lis 2008, 18:55
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post 
sądząc po tym co wyszperałem na forach może to być właśnie płyta (RAM sprawdzałem i też nie działa nic). Mam pytanie odnośnie serwisowania - istnieje niebezpieczeństwo że wyczyszczą mi cały dysk czy tylko systemową partycję (nie mam za bardzo możliwości zgrania danych z dysku :/ , wiem co jest w gwarancji napisane ale chcę się dowiedzieć czy ktoś dostał sprzęt z czystym hdd)
z góry dzięki

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Wto 04 Lis 2008, 22:44
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Sty 2005, 18:30
Posty: 593
Miejscowość: Częstochowa
Post 
serwis Asusa zezwala na wyslanie lapka bez dysku, wiec najlepiej go przed wyslaniem wymontowac, lub zlecic to serwisowi x-kom :)

_________________
w moderacji...


Śro 05 Lis 2008, 00:16
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip 2005, 10:11
Posty: 828
Miejscowość: CZ-WA
Post 
serwis asusa chce ten dysk miec w lapku moze byc czysty

_________________
>>> i5 3570K * ASRock Z77 EX6 * G.Skill 2x4GB 2133MHz <<<
>>> MSI GTX560Ti HAWK * SB X-Fi Fatal1ty Gamer Pro <<<
>>> WD1001 * WD640 * Corsair HX520W <<<
>>> LG L227WT >>>


Śro 05 Lis 2008, 08:04
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Sty 2005, 18:30
Posty: 593
Miejscowość: Częstochowa
Post 
to powiedz mi dlaczego tyle razy laptop byl wysylany bez dysku i nikt nic nie mowil? hmm? i oczywiscie byl naprawiany... tylko w przypadku kiedy winowajca mogl byc sam dysk, zyczyli sobie go w srodku

_________________
w moderacji...


Śro 05 Lis 2008, 11:43
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post 
dzwoniłem, mam wysłać z dyskiem bo "my nie wiemy czy to nie jest wina dysku" lol... < zastanawiam się czy mimo wszystko nie wymontować go, nie mówić nic i wysłać bez hdd > Póki co czekam na adapter 2,5"-3,5"; robię backup i dzwonię i czekam na kuriera... Mam nadzieję że się z tym sprawnie uporają...

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Ostatnio edytowany przez papik, Śro 05 Lis 2008, 15:43, edytowano w sumie 1 raz



Śro 05 Lis 2008, 15:41
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip 2005, 10:11
Posty: 828
Miejscowość: CZ-WA
Post 
juz masz odpowiedz, bedziesz sie z nimi klocil ja im tez tlumaczylem ze dysk jest ok ale to na nich nie dziala

Sprawnie - podobno sprzet trafia do holandii i ja czekalem prawie miesiac :rotfl:

_________________
>>> i5 3570K * ASRock Z77 EX6 * G.Skill 2x4GB 2133MHz <<<
>>> MSI GTX560Ti HAWK * SB X-Fi Fatal1ty Gamer Pro <<<
>>> WD1001 * WD640 * Corsair HX520W <<<
>>> LG L227WT >>>


Ostatnio edytowany przez mozaika1234, Śro 05 Lis 2008, 18:36, edytowano w sumie 1 raz



Śro 05 Lis 2008, 18:35
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post 
prawie miesiąc :shock: :shock: :shock: :shock:
Kumpel 8 dni był bez lapka (też asus , był serwisowany w Łodzi), chyba że to zależy od usterki, ale miesiąc?? :/

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Śro 05 Lis 2008, 20:08
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Sty 2005, 18:30
Posty: 593
Miejscowość: Częstochowa
Post 
roznie bywa z serwisem Asusa. Niektore lapki wracaja szybciutko, czasami w ciagu 4-5 dni, a czasami niestety czas oczekiwania jest sporo dluzszy. Ogolnie rzecz biorac serwis x-komu adnotuje, iz czas oczekiwania na powrot sprzetu z serwisu zewnetrznego to maksymalnie 21 dni roboczych. Pamietaj o tym, zeby razem z lapkiem wyslac tez zasilacz oraz wszelkie plyty ktore byly do niego dolozone. No i ksiazeczke gwarancyjna z paragonem :)

_________________
w moderacji...


Śro 05 Lis 2008, 22:14
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post Re: Laptop nie uruchamia się
papik napisał(a):
Witam
Dziś pojawił się dziwny problem z moim laptopem. Otóż po próbie włączenia przez ok 4sek. migają kontrolki Num/Caps oraz wskaźnik e-mail :shock: , dysk zachowuje się jakby kilka razy chciał zastartować po czym nie dzieje się nic. Próbowałem odłączyć zasilanie, wyjąć baterię jednak nic to nie pomaga, laptop ciągle nie może się uruchomić. Zaznaczam że wcześniej nie miałem z laptopem żadnych problemów. Co najdziwniejsze lapek uruchomił się jeszcze dziś rano normalnie, jak zawsze ;] ; po kilkunastu min pracy zahibernowałem go, po 1,5godz. przerwie gdy chciałem go uruchomić pojawił się w.w problem.
Ktoś ma jakieś przeczucie co się stało?? (lapek taki jak w podpisie)

Przy okazji napisze że w moim Asusie tez nie działa hibernacja/stan wstrzymania a właściwie nie "wybudza się" z tego stanu - dopiero pomaga przytrzymanie przycisku power ok 5s do całkowitego wyłączenia i wtedy mozna włączyc normalnie.
Chyba coś Asus niedopracował w swoich płytach głównych do lapków..nawet najnowoszy bios niczego nie zmienia.

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Czw 06 Lis 2008, 23:32
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.