Asus gwarancja i serwis - warto ?
Witam,
kupiłem notebook'a Asus'a X53BY. Jeden zawias miał dziwna przypadłość nie był tak sztywny jak drugi, lecz nie uznałem tego za wadę i korzystałem dalej z niego do momentu pęknięcia obudowy przy tym zawiasie. Teraz jest problem z otwieraniem laptopa zawias mocno wychyla się i boję się, że może pęknąć (możliwe, że wystarczy go przykręcić porządnie albo co gorsze będzie trzeba wymienić obudowę, bo zniszczone są miejsca połączenia zawiasu z obudową).
Warto zgłaszać to na gwarancji, czytając o serwisie asusa znalazłem wiele niepochlebnych treści na ten temat i że mogę narazić się tylko na koszty przesyłki bo serwis ASUSa uzna to za wadę mechaniczną co nie obejmuje gwarancja
Co robić? Szukać jakiegoś zwykłego serwisu który zrobi to na pewno za znacznie mniejsza kwotę, ale wtedy jednoznacznie wiązać się to będzie z utrata gwarancji ?
Może mieliście podobne problemy, czekam na wasze sugestie.