Witam! Wczoraj dotarł do mnie zamówiony laptop Lenovo ThinkPad e540. Na stronie miał napisane, że gwarancja to 24 miesiące dla osób fizycznych/12 dla firm. Tymczasem, ku mojemu zdziwieniu, po zainstalowaniu Lenovo Solution Center wyszło że gwarancja jest ważna przez 323 dni! Również na stronie Lenovo, gdzie można po wpisaniu nr seryjnego sprawdzić stan gwarancji widnieje ta sama informacja. Zarejestrowałem na stronie Lenovo, że jestem domowym użytkownikiem i nadal jest to samo. Czy to błąd sklepu i czy ja czegoś tu nie rozumiem? Dzwoniłem także do x-kom'u i konsultant nie potrafił mi tego wytłumaczyć.
Załączniki:
lenovo gwaracja.png [ 48.35 KiB | Obejrzany 1941 razy ]
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 75 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum