bartek9126
nowicjusz
Rejestracja: Sob 18 Kwi 2020, 19:05 Posty: 1
|
NIE POLECAM X-KOM
Oddałem , płytę główną do salonu 2020/02/10 odpowiedź otrzymałem, ze płyta główna jest, sprawna po 34 dniach płyta główna, przyjechała do domu już mówię dalej, co było składam komputer, już cały złożyłem na końcu włożyłem, wtyczkę JUSB 2 3.0 port patrzę że jest rozwalony, dzwonię od razu, przez telefon do serwisu i piszę na FB co jest , grane bo jakim cudem? Mogłem to rozwalić, X-kom przyznał się do winy że to jest ich z winy rozwalone…. Po ( 4 dniach ) Rozmawiałem, z pracownikiem x-kom pracownik x-kom poinformował mnie że mogę wysłać, wszystkie podzespoły komputera (bo nie wiem nie wiedziałem) który, jest nie sprawny więc wysłałem Komputer, wszystkie podzespoły itp w pudłach, komputer 16/04/2020 przyszedł w tym , dniu od razu wywalało identyczne blue screeny – jakie mówiłem pracownikowi serwisu żeby komputer dokładnie sprawdzili bo nie wiem co jest przyczyną, i nic z nim nie zrobili, wszedłem w podgląd zdarzeń i patrzę, że u nich też wywalało w pobytu w serwisie w dniach: 06/04 : 08/04 : 14:04/2020R ponadto jak wynika z podglądu zdarzeń w dniu 7/04/2020R było logowanie na konto FB o godzinie 12/25 a o 12/26 jak wynika z Podglądu zdarzeń u was pojawił się BLUE SCREEN Jestem, 4 miesiąc bez komputera przez waszą firmę która wszystkim odradzam X-KOM i jeszcze mam być KOLEJNY miesiąc BEZ KOMPUTERA, żeby im to z powrotem wysłać kurierem. wszystkim odradzam ten sklep trzymajcie, się od niego z dala.
|
Blazer
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Pon 03 Kwi 2017, 18:02 Posty: 4429
|
Re: NIE POLECAM X-KOM
Jakkolwiek rozumiem Twoją sytuację, to może uda się to rozwiązać zdalnie, bez niepotrzebnych nerwów, tym bardziej że jak rozumiem wszystko działa (poza bluescreen'ami). Na początek daj info jakie masz podzespoły.
|