|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Autor |
Wiadomość |
Petrus
nowicjusz
Rejestracja: Czw 06 Lut 2014, 10:34 Posty: 23
|
Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Drodzy panstwo podziele sie z wami przygoda przykra jaka mnie spotkała - jestem uzytkownikiem tego teleofnu niecały rok - telefon uległ awari tzn nie moze sie uruchomic ( boot image error ) . Oddałem telefon do serwisu za posrednictwem x-kom i dostałem odpowiedz od firmy Asus ze wina lezy po mojej stronie bo telefon podobno został odblokowany - podkreslam "podobno" bo serwis tez nie jest w stanie stwierdzic tego jednoznacznie. Ja ze swojej strony wiem ze nic nie było przy nim grzebane - jest to zwykła próba unikniecia przez firme ASUS odpowiedzialnosci gwarancyjnej poniewaz koszt naprawy przewyzsza koszty telefonu. Dziwi mnie tez fakt ze firma x-kom za której posredictwem kupiłem w/w telefon przyjmuje taka informacje od formy ASUS i sie z tym godzi wszak sa jej przedstawiciele. Rada odemnie NIE KUPOWAĆ tego telefonu - bo gwarancja to fikcja.
( powyzszy problem jest równiez opisywany na zagranicznych forach jako wada fabryczna oprogramowania telefonu )
Ja ze sowjej strony moge dodac ze oczywiscie nie odpuszcze tego bo jest to jawna próba unikania odpowiedzialnosci gwarancyjnej.
|
Pon 14 Mar 2016, 13:44 |
|
|
Petrus
nowicjusz
Rejestracja: Czw 06 Lut 2014, 10:34 Posty: 23
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
ciąg dalszy w piatek tzn 18-03-2016 zapoznałem sie dokładnie z trescia "ekspertyzy" Asusa a własciwie firmy zewnetrzej wykonujacej naprawy dla Asusa i nie ma tam zapisu co jest jednznaczym powodem awari - tak ze nie wiem z kad odmowa wykonia naprawy i oskarzania o ingerencje w system . Wszystko to jest zadziwijace i jednoznacznie wskazujaze ze firma unika odpowiedzialnosci gwarancyjen.
Tak ze drodzy Pantwo dokładnie przemyslciec zakup zeby i was taka dziwna historia nie spotkała.
ps. a co na to sprzedawca firma x-kom ?
|
Pon 21 Mar 2016, 13:23 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
A co na to https://www.facebook.com/ASUS.Polska/ ? I nie dało sie przeflashować oprogramowania?
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Pon 21 Mar 2016, 23:43 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Petrus, prosimy Cię o wiadomość prywatną i przekazanie nam numeru zgłoszenia reklamacyjnego - przyjrzymy się Twojej sprawie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 22 Mar 2016, 15:58 |
|
|
Petrus
nowicjusz
Rejestracja: Czw 06 Lut 2014, 10:34 Posty: 23
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Firma zewnetrzna wykonywała ekspertyze przeciez dla ASUSA
tak sobie mysle ze nawet nie próbowali naprawiac tylko poszli po najmnijszej lini oporu - a mało tego próbuja jeszcze obciazyc nas za ta "ekspertyze".
|
Czw 24 Mar 2016, 15:05 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Zgodnie z przeprowadzoną rozmową telefoniczną serdecznie zapraszamy do naszego salonu, gdzie na miejscu postaramy się jeszcze wszystko wyjaśnić i przygotujemy nowe zlecenie reklamacyjne. Pozdrawiamy serdecznie
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 31 Mar 2016, 10:28 |
|
|
Petrus
nowicjusz
Rejestracja: Czw 06 Lut 2014, 10:34 Posty: 23
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
W sobote tj 02-04-2016 złozone ponowne zlecenie reklamacyjne.
|
Śro 06 Kwi 2016, 14:14 |
|
|
Petrus
nowicjusz
Rejestracja: Czw 06 Lut 2014, 10:34 Posty: 23
|
Re: Asus ZenFon - OSTRZEŻENIE
Tak drodzy czytelnicy - to jak jest się traktowanym to jest istny żart i kpina . Firma x-kom w prywatnych wiadomościach mailowych pisze ze pomoże w tym aby jak najsprawniej załatwić temat a telefonicznie wręcz z nas kpi - odsyła bezpośrednio do Asusa a jeśli my się kontaktujemy z asusem to asus informuje ze nam nic nie powie bo reklamacja jest przez x-kom do tego zamiast pomóc to odnoszę wrazenie ze zupełnie klient ich już nic nie obchodzi jeśli zapłacił - czyli tak narpawde zednej pomocy - szkoda ze pisza jedno a robia zupełnie co innego.
JESZCZE RAZ NIECH SIE KAZDY PRZEDZ ZAKUPEM ASUSA DOBRZE ZASTANOWI CZY WARTO W/G MNIE NIE .
Ja sprawy nie odpuszczam bo nie może być tak ze firma Asusa w ten sposób unika odpowiedzialności gwarancyjne - twierdząc ze nie naprawią bo nie ( nie potrafią żadnego innego konkretnego argumentu przedstawić - w ich protokole nie ma nic więcej oprócz tego ze uszkodzony system )
Ja osobiście czuje się oszukany jak i przez firme ASUS i x-kom która wręcz nie pomaga a wszystko robi aby nic nie zrobić.
|
Śro 20 Kwi 2016, 18:11 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|