forum.X-KOM.PL
http://forum.x-kom.pl/

Iphone 8 za 800 zł?
http://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=47&t=13646
Strona 1 z 1

Autor:  Post Melon [ Sob 25 Sie 2018, 12:55 ]
Temat postu:  Iphone 8 za 800 zł?

Witam wszystkich zebranych, dzięki, że przyszliście. 8)
Niedawno kumpel powiedział mi, że jego kuzyn ma kolege, który może złożyć mu Iphone'a 8 za ok.800zł.Ciężko mi w to uwierzyć, bo taki Iphone chodzi po około 2400zł no nie?Trochę się go dopytałem w jaki niby sposób dostanie go tak tanio, ponoć ten kolega składa tego Iphone'a sam.Spotkał się ktoś z podobną sytuacją?Dodam,że kumpel ma ze swoim kuzynem bardzo dobre relacje, więc nie wydaje mi się, żeby chciał go oszukać.Co o tym myślicie?Z jednej strony nie chce mi się wierzyć, że nawet ktoś kto się "zna" może załatwić tak tanio ten telefon, z drugiej strony dla chcącego nic trudnego, no nie?
Uważacie, że to zwykły szmelc zrobiony z Chińskich części, czy jednak dla osoby która się zna to wykonalne/powszechne?
Bo powiem szczerze, że zarobione w wakacje pieniądze delikatnie przewaliłem i teraz mam z 1700 złotych a zanim dozbieram trochę czasu minie. :)

Jak ktoś ma pojęcie o takich rzeczach, to proszę o wypowiedzenie się co mam zrobić.
P.S.Wie ktoś może o ile +/- stanieje Iphone 7 na nieoficjalnych stronach po wypuszczeniu nowych Iphone'ów?
Miłego dnia! :wink:

Autor:  Blazer [ Sob 25 Sie 2018, 16:45 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Potrzebny Ci aż tak drogi telefon?
Sorry, że może dziwne pytanie, ale np. mój brat nigdy nie kupuje sobie telefony droższego jak 1000zł-po prostu nie dba o telefon i woli co rok/max. dwa lata wymienić na coś nowego ze średniej półki.
Za 1700zł możesz mieć :
Samsung Galaxy S7 G930F 32GB czarny + 128GB
Oczywiście w różnych odmianach i kolorach- nieco taniej:
Samsung Galaxy S7 G930F 32GB złoty + 32GB

Co do pytania odnośnie Iphone'a, to podstawowe brzmi skąd bierze części-być może np. kupuje uszkodzone i z dwóch, trzech robi jednego.

Autor:  Post Melon [ Nie 26 Sie 2018, 13:31 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Blazer napisał(a):
Potrzebny Ci aż tak drogi telefon?
Sorry, że może dziwne pytanie, ale np. mój brat nigdy nie kupuje sobie telefony droższego jak 1000zł-po prostu nie dba o telefon i woli co rok/max. dwa lata wymienić na coś nowego ze średniej półki.
Za 1700zł możesz mieć :
Samsung Galaxy S7 G930F 32GB czarny + 128GB
Oczywiście w różnych odmianach i kolorach- nieco taniej:
Samsung Galaxy S7 G930F 32GB złoty + 32GB

Co do pytania odnośnie Iphona, to podstawowe brzmi skąd bierze części-być może np. kupuje uszkodzone i z dwóch, trzech robi jednego.



Chciałbym z tego telefonu korzystać przez 2/3 lata przynajmniej, a z każdym androidem którego dotychczas miałem, musiałem rozstać się po kilku miesiącach.Zwyczajnie zaczyna zamulać.Chcę spróbować czegoś nowego, dlatego mam zamiar kupić Iphone'a.

Co do twojej odpowiedzi odnośnie Iphone'a to będę musiał dopytać, bo informacji o tym skąd bierze części niestety nie mam.

Autor:  Pabloesc [ Nie 26 Sie 2018, 14:56 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Może smartfon z najnowszym Androidem 8.1 był by dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. W budżecie do 800zł warto zerknąć na Xiaomi Redmi 6.
Xiaomi Redmi 6 32GB Dual SIM LTE Black
Xiaomi Redmi 6 32GB Dual SIM LTE Grey
Solidny - metalowa obudowa + dwa lata gwarancji. Ekran 5,45" 1440x720p w formacie 18:9 wygodnie trzyma się w dłoni. Waży zaledwie 145g.

Autor:  Post Melon [ Pon 27 Sie 2018, 15:24 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Pabloesc napisał(a):
Może smartfon z najnowszym Androidem 8.1 był by dla Ciebie dobrym rozwiązaniem. W budżecie do 800zł warto zerknąć na Xiaomi Redmi 6.
Xiaomi Redmi 6 32GB Dual SIM LTE Black
Xiaomi Redmi 6 32GB Dual SIM LTE Grey
Solidny - metalowa obudowa + dwa lata gwarancji. Ekran 5,45" 1440x720p w formacie 18:9 wygodnie trzyma się w dłoni. Waży zaledwie 145g.

Raczej budżet to coś około 2000zł.Chodzi mi o to, że kumpel zaoferował mi Iphone'a 8 za te 800zł i wygląda to kusząco, ale również na oszustwo.Nie chcę zbytnio telefonu z androidem, bo aby chodził płynnie musiałbym często go czyścić, a nie mam na to ochoty.Chcę również spróbować czegoś nowego, dlatego myślę nad Iphonem a nie androidem.

Autor:  Pabloesc [ Wto 28 Sie 2018, 11:18 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Oprócz iPhona 7 i 8 warto zerknąć na iPhone 6s. Ma ekran o przekątnej 4,7" cala w rozdzielczości 1334 x 750 - czyli tyle samo co w iPhonach 7 i 8.
Apple iPhone 6s 32GB Space Gray
iPhone 6s posiada procesor A9 i system operacyjny iOS 10.

Taniej do 1,5k godny uwagi jest Apple IPhone 6 z procesorem A8 i systemem operacyjnym iOS8, lub nowszym.
Apple iPhone 6 32GB Space Gray
Najbardziej przypadł mi do gustu w kolorze Space Gray.

Pytanie czy aby na pewno telefon zamulał ci z powodu nie wyczyszczenia, lub Androida, czy może po prostu miał słaby procesor i mało pamięci.
W podobnym budżecie dostaniesz smartfon Honor 10 z ekranem o przekątnej 5, 84" cala 19:9 2280 x 1080 w wersji z 128GB pamięci.
Honor 10 LTE Dual SIM 128 GB szary + Smartband

Honor 10 | Test, recenzja flagowca ze świetnym aparatem

Honor 10 vs iPhone X Speed Test Comparsion | Shocking Results !

Autor:  Blazer [ Wto 28 Sie 2018, 21:46 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Solidny - metalowa obudowa + dwa lata gwarancji. Ekran 5,45" 1440x720p w formacie 18:9 wygodnie trzyma się w dłoni. Waży zaledwie 145g.[/quote]
Raczej budżet to coś około 2000zł.Chodzi mi o to, że kumpel zaoferował mi Iphone'a 8 za te 800zł i wygląda to kusząco, ale również na oszustwo.Nie chcę zbytnio telefonu z androidem, bo aby chodził płynnie musiałbym często go czyścić, a nie mam na to ochoty.Chcę również spróbować czegoś nowego, dlatego myślę nad Iphonem a nie androidem.[/quote]

Jakie telefony z Androidem miałeś do tej pory- pytam bo ja nie trafiłem na tego typu problemy (miałem już 4-5 smartofny z tym systemem, każdy wymieniony po ~ 2 latach).

Autor:  Post Melon [ Śro 29 Sie 2018, 19:50 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Pabloesc napisał(a):
Oprócz iPhona 7 i 8 warto zerknąć na iPhone 6s. Ma ekran o przekątnej 4,7" cala w rozdzielczości 1334 x 750 - czyli tyle samo co w iPhonach 7 i 8.
Apple iPhone 6s 32GB Space Gray
iPhone 6s posiada procesor A9 i system operacyjny iOS 10.

Taniej do 1,5k godny uwagi jest Apple IPhone 6 z procesorem A8 i systemem operacyjnym iOS8, lub nowszym.
Apple iPhone 6 32GB Space Gray
Najbardziej przypadł mi do gustu w kolorze Space Gray.

Pytanie czy aby na pewno telefon zamulał ci z powodu nie wyczyszczenia, lub Androida, czy może po prostu miał słaby procesor i mało pamięci.
W podobnym budżecie dostaniesz smartfon Honor 10 z ekranem o przekątnej 5, 84" cala 19:9 2280 x 1080 w wersji z 128GB pamięci.
Honor 10 LTE Dual SIM 128 GB szary + Smartband

Honor 10 | Test, recenzja flagowca ze świetnym aparatem

Honor 10 vs iPhone X Speed Test Comparsion | Shocking Results !

Wydaje mi się, że Sony Z5 to nie taki słaby telefon, posiadałem również Samsunga S7, który niestety spadł na schody i przestał działać.Oba te telefony po kilku miesiącach użytkowania przestawały sprawnie działać.

Autor:  Post Melon [ Śro 29 Sie 2018, 19:52 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Blazer napisał(a):
Solidny - metalowa obudowa + dwa lata gwarancji. Ekran 5,45" 1440x720p w formacie 18:9 wygodnie trzyma się w dłoni. Waży zaledwie 145g.

Raczej budżet to coś około 2000zł.Chodzi mi o to, że kumpel zaoferował mi Iphone'a 8 za te 800zł i wygląda to kusząco, ale również na oszustwo.Nie chcę zbytnio telefonu z androidem, bo aby chodził płynnie musiałbym często go czyścić, a nie mam na to ochoty.Chcę również spróbować czegoś nowego, dlatego myślę nad Iphonem a nie androidem.[/quote]

Jakie telefony z Androidem miałeś do tej pory- pytam bo ja nie trafiłem na tego typu problemy (miałem już 4-5 smartofny z tym systemem, każdy wymieniony po ~ 2 latach).[/quote]

Sony Z5 i Samsung Galaxy S7, to moje dwa ostatnie telefony, oba po kilku miesiącach użytkowania zaczęły się zawieszać.

Autor:  Pabloesc [ Czw 30 Sie 2018, 14:37 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Niestety Iphony 7 i 8 kosztują u nas trochę więcej niż 2k. Na dzień dzisiejszy ceny Iphona 7 w wersji z 32GB pamięci zaczynają się od 2499zł.
Apple iPhone 7 32GB Black
Apple iPhone 7 32GB Gold
Apple iPhone 7 32GB Silver

IPhone 8 z 64GB pamięci to już koszta od 3099zł w zwyż - w zależności od wersji z ilością pamięci 64GB, lub 128GB.
Apple iPhone 8 64GB Gold
Apple iPhone 8 64GB Silver
Apple iPhone 8 64GB Space Gray
Apple iPhone 8 64GB (PRODUCT)RED Special Edition

Zarówno iPhone 7 jak i 8 są dostępne w bardzo szerokiej gamie kolorystycznej.

Autor:  Maniuś [ Pią 21 Gru 2018, 00:27 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Czytam ten post i oczom nie wierzę...

Autor:  bossmann [ Pią 18 Sty 2019, 22:06 ]
Temat postu:  Re: Iphone 8 za 800 zł?

Mi też szczena wlazła pod "panele" ...

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/