forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=47&t=3674
Strona 1 z 1

Autor:  Dariush [ Czw 04 Paź 2012, 02:25 ]
Temat postu:  Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

Witam.
Zakupilem u Panstwa tablet Shiru Shogun 10'' i od pewnego czasu mam problem z włączeniem wifi - tablet nie moze sobie poradzic z jego uruchomieniem (najczesciej to widze niekonczacy sie komunikat "Włączanie Wi-Fi...") co wiaze sie z niewykrywaniem zadnej dostepnej sieci i tylko raz na pewnien czas jakims cudem wifi udaje sie uruchomic (dzisiaj udalo mi sie to raz po dwóch dniach prób). Podobno problem wystepuje czesto w jednej z partii a jako rozwiazanie podawane jest wlaczanie modulu bluetooth lub wylaczanie i wlaczanie tableta. Problem istnieje zarowno na fabrycznie wgranym Androidzie 4.0.4 jak i na upgradzie do Jellybean 4.1.
Prosze o info czy znaja panstwo jakies rozwiazanie tego problemu (np. jakis fix) czy moze nalezy tableta oddac do serwisu?

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 04 Paź 2012, 12:27 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

Witam,
Prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym działem pomocy technicznej pod numerem 34-3770030.

Autor:  basell [ Śro 24 Paź 2012, 19:26 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

Niestety też miałem okazję mieć taki błąd. Kupiłem tablet 4 września i do dzisiaj już 3 razy w reklamacji. Przy każdej reklamacji ten sam problem 2 razy wymiana na inny (bo na pewno nie na nowy) padnięty tablet. Szczerze to mam już powoli dość tej przygody. Kupiłem go na prezent ale to się nie nadaje do niczego. Maksymalnie za pierwszym razem działał mi 2 dni. Po pierwszej reklamacji 30 min. Po wymianie na "nowy" ok 1 godziny. I teraz przyszedł następny "nowy" poszarpane folie, bez zasilacza, po chwili wyłączył się i bez podłączenia zasilacza (pomimo naładowanej baterii) nie chciał wystartować (na szczęście mogłem pożyczyć zasilacz od kolegi).
Podejście X-Kom'u do tego dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Wygląda na to, że wymieniają tylko zepsute tablety na inne co przyszły do naprawy i też są zepsute. Po prostu chore i tyle.

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 25 Paź 2012, 10:58 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

Użytkowniku basell, dnia dzisiejszego podjęliśmy próbę kontaktu z Tobą. Przygotowaliśmy propozycję rozwiązania zaistniałej sytuacji, lecz uzyskaliśmy informację iż problem udało się rozwiązać dnia dzisiejszego z naszym serwisantem. Została również wysłana wiadomość mailowa z propozycjami, które były omawiane z naszym konsultantem. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, iż problem zostanie rozwiązany, a klient w pełni zadowolony.

Autor:  veritas [ Sob 27 Paź 2012, 10:59 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

Witam,
mam podobny problem z Shiru Shogun 10, od wczorajszego poranka wifi zatrzymuje się na etapie uruchamiania, próbowałem wyłączania tabletu n-razy, przywrócenie ustawień fabrycznych a nawet instalacje "naprawy błędów i optymalizacji" (punkt 2. pliku !START - EASY FLASH.bat) z paczki umieszczonej w wątku viewtopic.php?f=47&t=3696 .
Proszę o pomoc.

Załącznik:
Komentarz do pliku: Wersja systemu i kompilacji
Screenshot_2012-10-27-11-17-58.png
Screenshot_2012-10-27-11-17-58.png [ 135.22 KiB | Obejrzany 6407 razy ]

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 31 Paź 2012, 12:15 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

@veritas widzimy, że zainstalowane oprogramowanie jest w najnowszej wersji więc w tym wypadku pozostaje jedynie odesłanie tabletu do serwisu. :(

Autor:  basell [ Pią 02 Lis 2012, 11:32 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - Jakość obsługi klienta - porażka

Problem rozwiązany. Klient NIEZADOWOLONY !!!
Szkoda pisać. Ignorowanie klientów i tyle.
UWAGA!!!
Uważajcie z kim coś ustalacie w tym sklepie. Jeżeli z jednym działem coś ustalicie to nie jest istotne dla nich, że inaczej poinformują was potem w mailu a nawet potwierdzą to w rozmowie telefonicznej bo to potwierdził inny dział a nie pierwotny a na maila bo taki maj szablon. Tak ogólnie to: "takie jest stanowisko firmy" i nic nie możesz z tym zrobić oprócz wystąpienia do sądu.
Chora firma - JAK MACIE JESZCZE MOŻLIWOŚĆ ZREZYGNOWAĆ Z ZAKUPU (10 dni od zakupu) TO TO ZRÓBCIE. Zwłaszcza jeżeli mieliście pecha zdecydować się na Shiru Shoguna. Zaoszczędzicie sobie mnóstwo nieprzyjemności godzinnego oczekiwania na ich linii technicznej, a przede wszystkim pieniędzy (pal diabli te kilka zł za przesyłkę). Ich strategia to odsyłanie jednych zepsutych tabletów w miejsce poprzednich aż komuś się znudzi. Dodatkowo nie macie żadnej możliwości kontroli czy dostaliście ten sam tablet czy inny, bo nr seryjny jest tylko na opakowaniu. Nie wspominając jeszcze o bałaganie w serwisie. W jednej z rozmów a propo braku w zestawie zasilacza usłyszałem:
"(...)bo to się często tak zdarza (...)"

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 02 Lis 2012, 16:01 ]
Temat postu:  Re: Shiru Shogun 10'' - problem z Wi-fi

@basell mamy nadzieję, że po rozmowie z naszym pracownikiem wszystko zostało wyjaśnione i wcześniejsze ustalenia z działem pomocy technicznej są dla Pana satysfakcjonujące.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/