laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 13:10



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
 Brawo X-Kom !!! 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 07 Lis 2012, 12:53
Posty: 2
Post Brawo X-Kom !!!
Niedawno zostałem „szczęśliwym” posiadaczem tabletu Shogun 10.
Na pierwszy „rzut oka” robi pozytywne wrażenie. Niestety po bliższym kontakcie entuzjazm mija.
Jakość wykonania pozostawia dużo do życzenia. Można by powiedzieć „wiadomo – chińszczyzna”. Wszystko praktycznie jednak jest „chińszczyzną” a bywa znacznie lepszej jakości.
Ale nie to mnie zaskoczyło. Jestem już „stary” i wiele w życiu widziałem, ale to co zaserwował mi serwisant firmy X-Kom p. Jakub G. najpierw mnie rozbawiło, a potem zasmuciło. A było tak.
Mój Shogun skrzypi. Ma źle wklejoną obudowę u okolicach włącznika . Wada, jak zdążyłem się zorientować z opinii w necie, dość powszechna dla tego modelu. Zgłosiłem to do serwisu i otrzymałem następującą odpowiedź, cyt:
„Ze względu na gabaryty urządzenia, jego budowę i zastosowane materiały, zachowanie się tabletu w sposób opisany przez użytkownika, jest normą w tego typu urządzeniach”.
Zadzwoniłem do pana serwisanta i spytałem dlaczego wada obudowy jest normą ? Padła odpowiedź jakże logiczna w swej prostocie. Wada jest normą ponieważ są nią obarczone wszystkie egzemplarze. Jeśli coś jest powszechne to jest normą , czyli normalne, i nie podlega reklamacji. Żelazna logika. Konsekwentnie rozumując dalej, egzemplarze z dobrze wklejoną obudową, jako rzadko występujące, należy uznać za nienormalne, czyli wadliwe i te podlegają reklamacji. Proste!!!
Ciekawe i nowatorskie podejście marketingowe. W związku z tym , że prawie wszystkie egzemplarze są wadliwe „zgodnie z normą”, nie podlegają reklamacji. Jeśli ktoś kupił przypadkowo „nienormalny” egzemplarz bez wady, to i tak nie przyjdzie z reklamacją bo co tu reklamować. Chyba, że jest idiotą. Genialne !!!. W ten sposób można sprzedawać dowolne badziewie i nie będzie żadnych reklamacji. Firma X-Kom włożyła doniosły wkład w teorię ( i praktykę) marketingu. I to było to co mnie rozbawiło.
Za komuny, a komunę pamiętam dobrze, jak człowiek miał szczęście i kupił coś z tzw. „odrzutu” , to był szczęśliwy , bo choć towar miał wadę, ale był. Jaki był , taki był , ale był i to była jego największa zaleta. Myślałem , że absurdy komuny to historia. Współpraca z X-Kom uświadomiła mi , że tamta komuna , w realu, to mały pikuś w porównaniu z „komuną mentalną” w głowach. I to mnie właśnie zasmuciło. Obalenie PZPRu nic nie zmieniło.
PS. Zastanawia mnie jeszcze, o chodzi z tymi gabarytami. Pewnie jak to w życiu : wielkość ma znaczenie.


Śro 07 Lis 2012, 13:54
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 06 Lis 2012, 01:03
Posty: 134
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Witam,

Po pierwsze prosiłbym o uspokojenie się i nie porównywanie z komuną strzykającej w tablecie obudowy. Wystarczyło napisać 3 zdania o reakcji lub jej braku ze strony X-KOMu bez niepotrzebnego wywodu.

Co do owego tabletu, zgodzę się, że użytkownik wcześniej powinien zostać poinformowany o takiej ewentualności. Nie wiem jak to było w pańskim przypadku, ale ja przed zakupem Shoguna 7 dostałem tablet do ręki i mogłem sprawdzić czy nic nie stryka jeszcze przed zakupem.

Ze swojego tabletu jestem w pełni zadowolony, z obsługi X-KOMu też. Odpowiadają szybko na e-maile, podają konkrety.

Pozdrawiam

_________________
blackeyegames.com / rev3rsed.blogspot.com
C/C++ Programmer / Android Developer


Śro 07 Lis 2012, 18:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 07 Lis 2012, 20:57
Posty: 5
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Witam

Podepnę się pod temat bo ja akurat mam bardzo podobny problem ale z tabletem Ainol Aurora 2. Od początku tablet ma problem z zasięgiem WiFi (gorszy niż telefony oparte o Androida np. ZTE Blade, Galaxy S). Oczywiście opisałem problem i wysłałem tablet na gwarancję, również trafiłem na serwisanta Pana Jakuba z tym że w diagnozie miałem że z powodu miniaturyzacji, tablet jest bardziej podatny na zakłócenia i oczywiście że to jest normą w tego typu urządzeniach (nie będę dokładnie cytował opisu diagnozy ale dla zainteresowanych podam na PW). Dopiero po wysłaniu wykresów z programu WiFi Analyzer w różnicach wykrywalności sieci bezprzewodowej pomiędzy tabletem a telefonami, zmieniono decyzję i dla mojej satysfakcji mogą mi wysłać inny egzemplarz. Przed zakupem zostałem zapewniony za pomocą e-maila że tablet Aurora 2 które otrzymał x-kom.pl nie mają tego problemu.

Dam znać co z tego wyjdzie, jak dalej będzie to samo to będę musiał myśleć dalej co robić bo dla mnie w takim wypadku zanika idea tabletu. W domu jeszcze jakoś można przeżyć bo stanie się przy routerze i gotowe ale przy hotspotach to już nie za bardzo.

A tutaj link do zagranicznego forum z osobami które mają identyczny problem i próbują naprawić to we własnym zakresie:
http://www.slatedroid.com/topic/35891-w ... ification/
http://www.slatedroid.com/topic/35775-n ... bly-video/


Śro 07 Lis 2012, 21:06
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Marbico@onet.eu napisał(a):
Niedawno zostałem „szczęśliwym” posiadaczem tabletu Shogun 10.
Na pierwszy „rzut oka” robi pozytywne wrażenie. Niestety po bliższym kontakcie entuzjazm mija.
Jakość wykonania pozostawia dużo do życzenia. Można by powiedzieć „wiadomo – chińszczyzna”. Wszystko praktycznie jednak jest „chińszczyzną” a bywa znacznie lepszej jakości.
Ale nie to mnie zaskoczyło. Jestem już „stary” i wiele w życiu widziałem, ale to co zaserwował mi serwisant firmy X-Kom p. Jakub G. najpierw mnie rozbawiło, a potem zasmuciło. A było tak.
Mój Shogun skrzypi. Ma źle wklejoną obudowę u okolicach włącznika . Wada, jak zdążyłem się zorientować z opinii w necie, dość powszechna dla tego modelu. Zgłosiłem to do serwisu i otrzymałem następującą odpowiedź, cyt:
„Ze względu na gabaryty urządzenia, jego budowę i zastosowane materiały, zachowanie się tabletu w sposób opisany przez użytkownika, jest normą w tego typu urządzeniach”.
Zadzwoniłem do pana serwisanta i spytałem dlaczego wada obudowy jest normą ? Padła odpowiedź jakże logiczna w swej prostocie. Wada jest normą ponieważ są nią obarczone wszystkie egzemplarze. Jeśli coś jest powszechne to jest normą , czyli normalne, i nie podlega reklamacji. Żelazna logika. Konsekwentnie rozumując dalej, egzemplarze z dobrze wklejoną obudową, jako rzadko występujące, należy uznać za nienormalne, czyli wadliwe i te podlegają reklamacji. Proste!!!
Ciekawe i nowatorskie podejście marketingowe. W związku z tym , że prawie wszystkie egzemplarze są wadliwe „zgodnie z normą”, nie podlegają reklamacji. Jeśli ktoś kupił przypadkowo „nienormalny” egzemplarz bez wady, to i tak nie przyjdzie z reklamacją bo co tu reklamować. Chyba, że jest idiotą. Genialne !!!. W ten sposób można sprzedawać dowolne badziewie i nie będzie żadnych reklamacji. Firma X-Kom włożyła doniosły wkład w teorię ( i praktykę) marketingu. I to było to co mnie rozbawiło.
Za komuny, a komunę pamiętam dobrze, jak człowiek miał szczęście i kupił coś z tzw. „odrzutu” , to był szczęśliwy , bo choć towar miał wadę, ale był. Jaki był , taki był , ale był i to była jego największa zaleta. Myślałem , że absurdy komuny to historia. Współpraca z X-Kom uświadomiła mi , że tamta komuna , w realu, to mały pikuś w porównaniu z „komuną mentalną” w głowach. I to mnie właśnie zasmuciło. Obalenie PZPRu nic nie zmieniło.
PS. Zastanawia mnie jeszcze, o chodzi z tymi gabarytami. Pewnie jak to w życiu : wielkość ma znaczenie.


Prosimy Cię o kontakt z nami pod adresem tablety@x-kom.pl, postaramy się pomóc w zaistniałej sytuacji. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, staramy się w tym momencie ustalić więcej szczegółów w jaki sposób przebiegała rozmowa z naszym serwisantem. Czy ewentualna wymiana urządzenia na nowe rozwiązałaby zaistniały problem?

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 08 Lis 2012, 11:51
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 07 Lis 2012, 12:53
Posty: 2
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Tym razem "Brawo" bez przekąsu. Firma zachowała się OK. Znalazł się egzemplarz bez wady obudowy. Sprawa załatwiona pozytywnie. Tak trzymać. Traktujemy to jako wypadek przy pracy.


Pią 09 Lis 2012, 06:57
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Jeszcze raz serdecznie Pana przepraszamy. Dziękujemy za podzielenie się uwagami z innymi użytkownikami oraz życzymy bezawaryjnej eksploatacji sprzętu.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 09 Lis 2012, 10:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Lis 2012, 22:52
Posty: 1
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Marbico@onet.eu napisał(a):
Niedawno zostałem „szczęśliwym” posiadaczem tabletu Shogun 10.
Na pierwszy „rzut oka” robi pozytywne wrażenie. Niestety po bliższym kontakcie entuzjazm mija.
Jakość wykonania pozostawia dużo do życzenia. Można by powiedzieć „wiadomo – chińszczyzna”. Wszystko praktycznie jednak jest „chińszczyzną” a bywa znacznie lepszej jakości.
Ale nie to mnie zaskoczyło. Jestem już „stary” i wiele w życiu widziałem, ale to co zaserwował mi serwisant firmy X-Kom p. Jakub G. najpierw mnie rozbawiło, a potem zasmuciło. A było tak.
Mój Shogun skrzypi. Ma źle wklejoną obudowę u okolicach włącznika . Wada, jak zdążyłem się zorientować z opinii w necie, dość powszechna dla tego modelu. Zgłosiłem to do serwisu i otrzymałem następującą odpowiedź, cyt:
„Ze względu na gabaryty urządzenia, jego budowę i zastosowane materiały, zachowanie się tabletu w sposób opisany przez użytkownika, jest normą w tego typu urządzeniach”.
Zadzwoniłem do pana serwisanta i spytałem dlaczego wada obudowy jest normą ? Padła odpowiedź jakże logiczna w swej prostocie. Wada jest normą ponieważ są nią obarczone wszystkie egzemplarze. Jeśli coś jest powszechne to jest normą , czyli normalne, i nie podlega reklamacji. Żelazna logika. Konsekwentnie rozumując dalej, egzemplarze z dobrze wklejoną obudową, jako rzadko występujące, należy uznać za nienormalne, czyli wadliwe i te podlegają reklamacji. Proste!!!
Ciekawe i nowatorskie podejście marketingowe. W związku z tym , że prawie wszystkie egzemplarze są wadliwe „zgodnie z normą”, nie podlegają reklamacji. Jeśli ktoś kupił przypadkowo „nienormalny” egzemplarz bez wady, to i tak nie przyjdzie z reklamacją bo co tu reklamować. Chyba, że jest idiotą. Genialne !!!. W ten sposób można sprzedawać dowolne badziewie i nie będzie żadnych reklamacji. Firma X-Kom włożyła doniosły wkład w teorię ( i praktykę) marketingu. I to było to co mnie rozbawiło.
Za komuny, a komunę pamiętam dobrze, jak człowiek miał szczęście i kupił coś z tzw. „odrzutu” , to był szczęśliwy , bo choć towar miał wadę, ale był. Jaki był , taki był , ale był i to była jego największa zaleta. Myślałem , że absurdy komuny to historia. Współpraca z X-Kom uświadomiła mi , że tamta komuna , w realu, to mały pikuś w porównaniu z „komuną mentalną” w głowach. I to mnie właśnie zasmuciło. Obalenie PZPRu nic nie zmieniło.
PS. Zastanawia mnie jeszcze, o chodzi z tymi gabarytami. Pewnie jak to w życiu : wielkość ma znaczenie.



Witam,

Mam podobną sytuację tyle że w Ainolu Flame kupionym na allegro a odebranym w punkcie w Warszawie, tablet był odebrany ale z powodu tego że miał to być prezent nie był ruszany przez pewien czas. Teraz przy bliższym użytkowaniu okazało się że w dolnym lewym rogu między obudową a ekranem czuć luzy przez co tablet skrzypi i trzeszczy. Udałem się więc do punktu Xkomu w Warszawie gdzie dowiedziałem się że te "chińskie tanie tablety" tak mają i że za taką cenę nie mam co się dziwić bo jest to wada we wszystkich takich tabletach, poprosiłem więc o pokazanie innego tabletu tego samego modelu w celu weryfikacji czy każdy posiada taką wadę. Okazało się że mojego modelu już nie było ale był inny Ainol na którym miało być zaprezentowane trzeszczenie, po rozpakowaniu okazało się że w nim wszystko jest ok, brak luzów i trzeszczenia. W tej sytuacji pracownik zmienił taktykę i dowiedziałem się że mój tablet mógłby być wymieniony na inny model lecz minęło ponad 10 dni od daty zakupu więc wymiana nie wchodzi w grę i pozostaje mi tylko możliwość oddania do serwisu ale trwa to 14dni i raczej i tak nic nie stwierdzą bo takie skrzypienie jest w normą ,więc sobie to darowałem. Na pytanie czemu taka informacja o skrzypieniu nie jest umieszczana na allegro, odpowiedzi nie dostałem. Na pocieszenie dowiedziałem się że w moim przypadku jeszcze nie jest tak źle, bo nie widać tych wad konstrukcyjnych jak w niektórych innych reklamowanych przypadkach.

Podsumowując nie polecam współpracy z Xkomem w przypadku "tanich" tabletów bo wychodzi na to że ich pracownicy z góry zakładają że taki towar jest badziewny i wadliwy.


Czw 22 Lis 2012, 23:19
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Brodacz napisał(a):
Marbico@onet.eu napisał(a):
Niedawno zostałem „szczęśliwym” posiadaczem tabletu Shogun 10.
Na pierwszy „rzut oka” robi pozytywne wrażenie. Niestety po bliższym kontakcie entuzjazm mija.
Jakość wykonania pozostawia dużo do życzenia. Można by powiedzieć „wiadomo – chińszczyzna”. Wszystko praktycznie jednak jest „chińszczyzną” a bywa znacznie lepszej jakości.
Ale nie to mnie zaskoczyło. Jestem już „stary” i wiele w życiu widziałem, ale to co zaserwował mi serwisant firmy X-Kom p. Jakub G. najpierw mnie rozbawiło, a potem zasmuciło. A było tak.
Mój Shogun skrzypi. Ma źle wklejoną obudowę u okolicach włącznika . Wada, jak zdążyłem się zorientować z opinii w necie, dość powszechna dla tego modelu. Zgłosiłem to do serwisu i otrzymałem następującą odpowiedź, cyt:
„Ze względu na gabaryty urządzenia, jego budowę i zastosowane materiały, zachowanie się tabletu w sposób opisany przez użytkownika, jest normą w tego typu urządzeniach”.
Zadzwoniłem do pana serwisanta i spytałem dlaczego wada obudowy jest normą ? Padła odpowiedź jakże logiczna w swej prostocie. Wada jest normą ponieważ są nią obarczone wszystkie egzemplarze. Jeśli coś jest powszechne to jest normą , czyli normalne, i nie podlega reklamacji. Żelazna logika. Konsekwentnie rozumując dalej, egzemplarze z dobrze wklejoną obudową, jako rzadko występujące, należy uznać za nienormalne, czyli wadliwe i te podlegają reklamacji. Proste!!!
Ciekawe i nowatorskie podejście marketingowe. W związku z tym , że prawie wszystkie egzemplarze są wadliwe „zgodnie z normą”, nie podlegają reklamacji. Jeśli ktoś kupił przypadkowo „nienormalny” egzemplarz bez wady, to i tak nie przyjdzie z reklamacją bo co tu reklamować. Chyba, że jest idiotą. Genialne !!!. W ten sposób można sprzedawać dowolne badziewie i nie będzie żadnych reklamacji. Firma X-Kom włożyła doniosły wkład w teorię ( i praktykę) marketingu. I to było to co mnie rozbawiło.
Za komuny, a komunę pamiętam dobrze, jak człowiek miał szczęście i kupił coś z tzw. „odrzutu” , to był szczęśliwy , bo choć towar miał wadę, ale był. Jaki był , taki był , ale był i to była jego największa zaleta. Myślałem , że absurdy komuny to historia. Współpraca z X-Kom uświadomiła mi , że tamta komuna , w realu, to mały pikuś w porównaniu z „komuną mentalną” w głowach. I to mnie właśnie zasmuciło. Obalenie PZPRu nic nie zmieniło.
PS. Zastanawia mnie jeszcze, o chodzi z tymi gabarytami. Pewnie jak to w życiu : wielkość ma znaczenie.



Witam,

Mam podobną sytuację tyle że w Ainolu Flame kupionym na allegro a odebranym w punkcie w Warszawie, tablet był odebrany ale z powodu tego że miał to być prezent nie był ruszany przez pewien czas. Teraz przy bliższym użytkowaniu okazało się że w dolnym lewym rogu między obudową a ekranem czuć luzy przez co tablet skrzypi i trzeszczy. Udałem się więc do punktu Xkomu w Warszawie gdzie dowiedziałem się że te "chińskie tanie tablety" tak mają i że za taką cenę nie mam co się dziwić bo jest to wada we wszystkich takich tabletach, poprosiłem więc o pokazanie innego tabletu tego samego modelu w celu weryfikacji czy każdy posiada taką wadę. Okazało się że mojego modelu już nie było ale był inny Ainol na którym miało być zaprezentowane trzeszczenie, po rozpakowaniu okazało się że w nim wszystko jest ok, brak luzów i trzeszczenia. W tej sytuacji pracownik zmienił taktykę i dowiedziałem się że mój tablet mógłby być wymieniony na inny model lecz minęło ponad 10 dni od daty zakupu więc wymiana nie wchodzi w grę i pozostaje mi tylko możliwość oddania do serwisu ale trwa to 14dni i raczej i tak nic nie stwierdzą bo takie skrzypienie jest w normą ,więc sobie to darowałem. Na pytanie czemu taka informacja o skrzypieniu nie jest umieszczana na allegro, odpowiedzi nie dostałem. Na pocieszenie dowiedziałem się że w moim przypadku jeszcze nie jest tak źle, bo nie widać tych wad konstrukcyjnych jak w niektórych innych reklamowanych przypadkach.

Podsumowując nie polecam współpracy z Xkomem w przypadku "tanich" tabletów bo wychodzi na to że ich pracownicy z góry zakładają że taki towar jest badziewny i wadliwy.



Prosimy Cię napisz do nas na adres mailowy tablety@x-kom.pl, chcielibyśmy poznać zaistniałe okoliczności i po ich przeanalizowaniu oczywiście zainterweniować w tej sytuacji.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 23 Lis 2012, 10:46
Profil WWW
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Brawo X-Kom !!!
Trzeba było reklamować na niezgodność towaru z umową a nie dawać się spławiać. Miałbyś zwrot gotówki a nie zabawy z serwisem gwarancyjnym, z którego może nic nie wyniknąć.

_________________
Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<
Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4
AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430
Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755M
Dell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB
Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740


Pią 23 Lis 2012, 11:20
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Brawo X-Kom !!!
kaijitsu napisał(a):
Trzeba było reklamować na niezgodność towaru z umową a nie dawać się spławiać. Miałbyś zwrot gotówki a nie zabawy z serwisem gwarancyjnym, z którego może nic nie wyniknąć.


Użytkownik napisał już do nas maila. W naszej odpowiedzi poprosiliśmy o numer faktury zakupu, tak by móc przeanalizować zaistniałą sytuację oraz pomóc.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 23 Lis 2012, 11:57
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.