laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 05 Maj 2024, 23:23



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 942 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Następna
 Aktualizacja AINOL 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Kwi 2013, 16:38
Posty: 74
Post Re: Aktualizacja AINOL
Opson napisał(a):
Cóż zrobić.... Takie nasze realia, że tylko szukają powodów, by cofać gwarancję wiedząc że nie mają już części. A wymieniać na nowe im się nie opłaca widocznie, bo musiałby to pewno być Venus. Notabene słabizna przy Flame.... Bo Flame ma to szczęście, że do dziś jest porządnie supportowany przez gościa o nicku "Christian Troy" już prawie rok po debiucie na rynku. W świecie chińskich tabów - rzadkość. OStatni update CM 10.1 jest sprzed dosłownie 4 dni. a RS zamiast pindolić, że użytkownik zmieniał oprogramowanie mogło by przeanalizować zgłoszenia, i szybko doszli by do wniosku że dotyk najczęściej pada użytkownikom którzy korzystają z ROMów feyiu. Tym z którymi oni te taby sprzedawali. Więc tak naprawdę, to że ktoś zmienia oprogramowanie na CM - to tylko na ich korzyść. Bo przepraszam za bezpośredniość - nie widziałem k....a Flame z padem dotyku, który pracował z CMem. No ale każdy powód jak widać jest dobry, by odmówić gwarancji :) Tak samo jak zrzucanie winy na klienta, że jest idiotą i nie wie ile to 300 Mbit/s ;)



Przykro nam poinformować, lecz nasze centrum serwisowe podtrzymuje swoje stanowisko w wyżej opisanej sytuacji. Zmiana oprogramowania niezatwierdzonego przez nasze centrum serwisowe, może powodować uszkodzenie urządzenia z winy użytkownika.

_________________
Image


Śro 03 Lip 2013, 13:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 21:13
Posty: 13
Post Re: Aktualizacja AINOL
To proszę napisać jakie oprogramowanie jest zatwierdzone przez RS do każdego tabletu/a Ainol bo pewnie wszyscy są ciekawi i bardzo dużo to wyjaśni. Ja już dziękuje za odpowiedż na którą bardzo liczę.


Śro 03 Lip 2013, 20:19
Profil
Komputerowiec
Komputerowiec

Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25
Posty: 320
Post Re: Aktualizacja AINOL
retail-service napisał(a):
Opson napisał(a):
Cóż zrobić.... Takie nasze realia, że tylko szukają powodów, by cofać gwarancję wiedząc że nie mają już części. A wymieniać na nowe im się nie opłaca widocznie, bo musiałby to pewno być Venus. Notabene słabizna przy Flame.... Bo Flame ma to szczęście, że do dziś jest porządnie supportowany przez gościa o nicku "Christian Troy" już prawie rok po debiucie na rynku. W świecie chińskich tabów - rzadkość. OStatni update CM 10.1 jest sprzed dosłownie 4 dni. a RS zamiast pindolić, że użytkownik zmieniał oprogramowanie mogło by przeanalizować zgłoszenia, i szybko doszli by do wniosku że dotyk najczęściej pada użytkownikom którzy korzystają z ROMów feyiu. Tym z którymi oni te taby sprzedawali. Więc tak naprawdę, to że ktoś zmienia oprogramowanie na CM - to tylko na ich korzyść. Bo przepraszam za bezpośredniość - nie widziałem k....a Flame z padem dotyku, który pracował z CMem. No ale każdy powód jak widać jest dobry, by odmówić gwarancji :) Tak samo jak zrzucanie winy na klienta, że jest idiotą i nie wie ile to 300 Mbit/s ;)



Przykro nam poinformować, lecz nasze centrum serwisowe podtrzymuje swoje stanowisko w wyżej opisanej sytuacji. Zmiana oprogramowania niezatwierdzonego przez nasze centrum serwisowe, może powodować uszkodzenie urządzenia z winy użytkownika.


Dobrze, możecie sobie trzymać stanowisko jakie chcecie - sami zakręcacie sobie pętle na szyi. Ale w końcu ktoś się wku...... i opisze wasze praktyki serwisowe w jakimś poczytnym medium. Nie wiem czy wiecie ale wieść o przekrętach gwarancyjnych rozchodzi się w internecie z szybkością światła, a jak się takie rzeczy ślicznie na wykopie wykopują. Ha!

Ja tam jestem przygotowany na to, że w razie uszkodzenia tabletu nie mam co na Was liczyć - bo zawsze znajdziecie jakiś powód :P


Czw 04 Lip 2013, 10:54
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 26 Lis 2012, 17:53
Posty: 44
Post Re: Aktualizacja AINOL
chyba w koncu prawda musi wyjsc na swiatlo dzienne... a w internecie nie pozostawia na RS suchej nitki...


Czw 04 Lip 2013, 11:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Kwi 2013, 14:52
Posty: 29
Post Re: Aktualizacja AINOL
Opson napisał(a):
retail-service napisał(a):
Opson napisał(a):
Cóż zrobić.... Takie nasze realia, że tylko szukają powodów, by cofać gwarancję wiedząc że nie mają już części. A wymieniać na nowe im się nie opłaca widocznie, bo musiałby to pewno być Venus. Notabene słabizna przy Flame.... Bo Flame ma to szczęście, że do dziś jest porządnie supportowany przez gościa o nicku "Christian Troy" już prawie rok po debiucie na rynku. W świecie chińskich tabów - rzadkość. OStatni update CM 10.1 jest sprzed dosłownie 4 dni. a RS zamiast pindolić, że użytkownik zmieniał oprogramowanie mogło by przeanalizować zgłoszenia, i szybko doszli by do wniosku że dotyk najczęściej pada użytkownikom którzy korzystają z ROMów feyiu. Tym z którymi oni te taby sprzedawali. Więc tak naprawdę, to że ktoś zmienia oprogramowanie na CM - to tylko na ich korzyść. Bo przepraszam za bezpośredniość - nie widziałem k....a Flame z padem dotyku, który pracował z CMem. No ale każdy powód jak widać jest dobry, by odmówić gwarancji :) Tak samo jak zrzucanie winy na klienta, że jest idiotą i nie wie ile to 300 Mbit/s ;)



Przykro nam poinformować, lecz nasze centrum serwisowe podtrzymuje swoje stanowisko w wyżej opisanej sytuacji. Zmiana oprogramowania niezatwierdzonego przez nasze centrum serwisowe, może powodować uszkodzenie urządzenia z winy użytkownika.


Dobrze, możecie sobie trzymać stanowisko jakie chcecie - sami zakręcacie sobie pętle na szyi. Ale w końcu ktoś się wku...... i opisze wasze praktyki serwisowe w jakimś poczytnym medium. Nie wiem czy wiecie ale wieść o przekrętach gwarancyjnych rozchodzi się w internecie z szybkością światła, a jak się takie rzeczy ślicznie na wykopie wykopują. Ha!

Ja tam jestem przygotowany na to, że w razie uszkodzenia tabletu nie mam co na Was liczyć - bo zawsze znajdziecie jakiś powód :P


No to chyba wywołałeś wilka z lasu :] Autor trafił w samo sedno

http://blog.pclab.pl/opson/Nieuczciwe.p ... sklepu,161


Czw 04 Lip 2013, 16:16
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Gru 2012, 14:04
Posty: 16
Post Re: Aktualizacja AINOL
hello, mam problem z mp3. Otóż chcąc odtworzyć jakiś plik mp3 nic nie słychać, wygląda tak jakby w ogóle nie można było go uruchomić. Próbowałem uruchomić te piosenki poprzez różne programy. Czy to jest jakiś problem systemowy - CM.


Czw 04 Lip 2013, 18:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 05 Maj 2013, 22:37
Posty: 1
Post Re: Aktualizacja AINOL
Przykro nam poinformować, lecz nasze centrum serwisowe podtrzymuje swoje stanowisko w wyżej opisanej sytuacji. Zmiana oprogramowania niezatwierdzonego przez nasze centrum serwisowe, może powodować uszkodzenie urządzenia z winy użytkownika.[/quote]

Dobrze, możecie sobie trzymać stanowisko jakie chcecie - sami zakręcacie sobie pętle na szyi. Ale w końcu ktoś się wku...... i opisze wasze praktyki serwisowe w jakimś poczytnym medium. Nie wiem czy wiecie ale wieść o przekrętach gwarancyjnych rozchodzi się w internecie z szybkością światła, a jak się takie rzeczy ślicznie na wykopie wykopują. Ha!

Ja tam jestem przygotowany na to, że w razie uszkodzenia tabletu nie mam co na Was liczyć - bo zawsze znajdziecie jakiś powód :P[/quote]

No to chyba wywołałeś wilka z lasu :] Autor trafił w samo sedno

Miałem podobne doświadczenia z Retail Services. Oddałem Flame'a z niedziałającym głośnikiem i WIELKI PAN SERWISANT odrzucił reklamację, bo wg niego tablet był zrootowany i miał nieorginalny system. Miałem szczęście, że 3 moich kolegów również w tym samym czasie kupiło ten tablet w X-Komie. Po 20 minutach dość ostrej rozmowy z WIELKIM PANEM SERWISANTEM kazał nie odbierać i ponowić reklamację. Po 2 dniach miałem telefon. że mogę odebrać pieniądze lub wybrać inny tablet bo flame wycony jest ze sprzedaży. LUDZISKA NIE PODDAWAJCIE SIĘ, BO CIĘŻKO PRACUJECIE NA KAŻDĄ ZŁOTÓWKĘ, A STANDARDEM JEST PRZERZUCANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI NA KLIENTA. WYSTARCZY SIE POSTAWIĆ I JEST INNA ROZMOWA


Nie 07 Lip 2013, 22:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Gru 2012, 21:40
Posty: 5
Post Re: Aktualizacja AINOL
Wszystko ładnie pięknie, zainstalowałem sobie CM 10.1_tm przez TWRP. Tam pojawial się komunikat "Unable to mount internal storage i /emmc"
Aktualnie nie mam wewnętrznej pamięci. Próbowałem sformatować przez stockowe recovery u3 - media partition, ale system nie wstał.
Macie jakies pomysły? Tablecik śmiga, ale nie widzi pamięci wewnętrznej. Zrobiłem zgodnie z instrukcją ze str 58. Pewnie gdzieś popełniłem błąd, lecz nie wiem gdzie.
Pozd
Kubbaszew


Sob 13 Lip 2013, 20:55
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Gru 2012, 14:04
Posty: 16
Post Re: Aktualizacja AINOL
mam zainstalowany CM i ogólnie jeżeli uśpi się tablet to wyłącza się sam i ponownie nie chce się włączyć. Trzeba wejść do recovery i wtedy dopiero załapuje system. Idzie jakoś temu zaradzić?


Pon 15 Lip 2013, 20:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 03 Lut 2013, 16:03
Posty: 17
Post Re: Aktualizacja AINOL
@:Predo: Zainteresuj się WakeLock Widgetem.
@:kubbaszew: Najpewniej wgrałeś CM10.1, na niezgodny podział partycji i system plików UbiFS. Wpierw musisz zainstalować albo AML201 albo Nowe Feiyu. Jeśli tak uczyniłeś, to pewnie w TWRP nie potrzebnie wgrałeś pliki z punktu 4 i 5, a przecież jest napisane pogrubioną czcionką, na czerwono.
Cytuj:
Nigdy nie wgrywaj tych dwóch plików(pliki z punktu 4 i 5):
-(factory_reset.zip)
-(format-internal-memory-avnftli1.zip)
Jeżeli używasz urządzenia z systemem plików EXT4, w tym przypadku po prostu użyj funkcji „Factory reset” z TWRP.
Innej możliwości nie ma.
EDIT: Ewentualnie, nie wgrałeś MultiUser.zip którego do CM10.1 na EXT4 trzeba wgrać obowiązkowo.


Śro 17 Lip 2013, 18:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 26 Lip 2013, 21:19
Posty: 3
Post Re: Aktualizacja AINOL
Panowie, ja wiem, że materiałów na koreańskich stronach jest trochę, ale kiedy chcę ściągnąć spakowany system Androida 4.2 o wadze 267MB to informuje mi, że ściągać będzie się około 5 godzin i po 4 godzinie zrywa połączenie już po raz drugi tak miałem. Dlatego dobrze byłoby gdyby sklep X-Komp zapewnił swoim klientom jakieś chociażby pliki do pobrania z polskich stron, żeby szybciej i pewniej ściągnąć, handel by przyniósł więcej korzyści a i klienci by polecali sklep jako godny uwagi ze względu na wsparcie.


Pią 26 Lip 2013, 21:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 26 Lip 2013, 21:19
Posty: 3
Post Re: Aktualizacja AINOL
No i stało się, próbowałem zaktualizować sobie Androida w Ainol Novo 7 Flame do tego jaki mam w Samsungu Galaxy S2 4.2 i wg wskazówek CKilmonie doszedłem do punktu 12:
Cytuj:
12.Wciśnij i przytrzymaj jednocześnie klawisze Vol- i POWER do momentu aż nie włączy się TWRP i wgrywaj pliki w takiej kolejności jak powyżej(oznaczono cyframi od 1 do 5).


I na tym koniec. Tablet nie reaguje na te klawisze jest czarny ekran i nici z takiej instrukcji....
Zaznaczam, że wszystko robiłem krok po kroku wg wskazówek. Czy wskazówki są niepełne zatem?


Sob 27 Lip 2013, 02:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 27 Lip 2013, 15:53
Posty: 1
Post Re: Aktualizacja AINOL
Panowie
Jest ktoś z okolic Bochni, Krakowa, kto zrobiliby mi update softu. Sam nie czuję się na siłach i szczęście mi ostanio nie sprzyja. Chciałbym się spotkać i zrobić to na miejscu.
Pozdrawiam


Sob 27 Lip 2013, 15:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Gru 2012, 14:04
Posty: 16
Post Re: Aktualizacja AINOL
sebekpro napisał(a):
No i stało się, próbowałem zaktualizować sobie Androida w Ainol Novo 7 Flame do tego jaki mam w Samsungu Galaxy S2 4.2 i wg wskazówek CKilmonie doszedłem do punktu 12:
Cytuj:
12.Wciśnij i przytrzymaj jednocześnie klawisze Vol- i POWER do momentu aż nie włączy się TWRP i wgrywaj pliki w takiej kolejności jak powyżej(oznaczono cyframi od 1 do 5).


I na tym koniec. Tablet nie reaguje na te klawisze jest czarny ekran i nici z takiej instrukcji....
Zaznaczam, że wszystko robiłem krok po kroku wg wskazówek. Czy wskazówki są niepełne zatem?


a dobrze zrobiłeś ten krok: (Odłącz tablet, i włóż kartę SD na którą wrzuciłeś: do katalogu głównego „uimage_recovery” TWRP na EXT4)??
Bo musisz widziec ten plik "uimage_recovery" od razu po tym jak włączysz kartę pamięci w komputerze. Nie może być spakowany itp.


Nie 28 Lip 2013, 11:27
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 26 Lip 2013, 21:19
Posty: 3
Post Re: Aktualizacja AINOL
Przy TWRP trzeba za pierwszym razem przy punkcie 8 zaznaczyć Erase NAND a potem go odznaczyć, samo zaznaczenie Erase NAND nie usunie danych trzeba to zrobić klikając Start. Dlatego od punktu 8 do 10-ego trzeba zrobić tak dwa razy raz z Erase NAND a drugi raz z odznaczonym checkboxem. Wszystko śmiga fajnie.
Teraz problem pojawił mi się z baterią, siada często po 24 godzinach nieużywania tabletu(nawet jak jest 90% naładowana bateria), wcześniej (wersja 4.0.4) potrafił kilka dni działać jeśli go nie używałem często, a teraz bez używania sam się wyłącza. Nie wie nikt co może być tego przyczyną?


Pią 02 Sie 2013, 20:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 942 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 59, 60, 61, 62, 63  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.