Autor |
Wiadomość |
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
SERVICE SHIRU
Proponuję założenie wątku w którym będziemy dzielić się uwagami dotyczącymi działania i reakcją na zgłoszenia usterek w serwisie obsługującym nasze urządzania. Oby wpisów było jak najmniej i same pozytywne.
|
Śro 12 Gru 2012, 15:29 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: SERVICE SHIRU
Z każdym problemem związanym z tabletami ACEN, AINOL, SHIRU zapraszamy na stronę http://retail-service.pl/.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 12 Gru 2012, 17:46 |
|
|
osa
nowicjusz
Rejestracja: Czw 13 Gru 2012, 00:34 Posty: 1
|
Re: SERVICE SHIRU
Przesyłka sprzętu ze sklepu do serwisu w 4-5 dni i próba zwrotu nienaprawionego sprzętu nie najlepiej świadczy o serwisie.
|
Czw 13 Gru 2012, 00:37 |
|
|
Julian
początkujący użytkownik
Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06 Posty: 80
|
Re: SERVICE SHIRU
Wątek dotyczy serwisu retailservice o ile sie nie myle?
|
Czw 13 Gru 2012, 01:11 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: SERVICE SHIRU
Tak dokładnie ponieważ to ten serwis świadczy usługi gwarancyjne dla marki SHIRU. PS. Swoją przygodę z serwisem opiszę dopiero po rozpatrzeniu reklamacji, mam nadzieję, że to będzie przyjemna przygoda.
|
Czw 13 Gru 2012, 11:06 |
|
|
pablolitek
nowicjusz
Rejestracja: Pon 26 Lis 2012, 21:58 Posty: 12
|
Re: SERVICE SHIRU
@mar12ma
Kurier "do serwisu" jest opłacony przez serwis?
|
Czw 13 Gru 2012, 13:03 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: SERVICE SHIRU
W odpowiedzi serwisu na zgłoszenie reklamacyjne jest podane, że wysyłka na ich koszt z zaznaczeniem, że jak reklamacja będzie niezasadna to kosztami wysyłki zostanie obciążony właściciel.
|
Czw 13 Gru 2012, 13:25 |
|
|
StuffX
nowicjusz
Rejestracja: Nie 25 Lis 2012, 11:36 Posty: 35
|
Re: SERVICE SHIRU
HA, Widze ze watek powstal w idealnym dla mnie momencie!. Musze dorzucic swoje trzy grosze poniewaz jestem (jak narazie) delikatnie piszac: niezadowolony... Sprzet do sklepu wyslalem w czwartek ubieglego tygodnia - tj. 6 grudnia. W miedzyczasie nie bylo ze mna zadnego kontaktu. Usterke opisalem mniej wiecej (mniej poniewaz do serwisu wyslalem wersje poprawiona i delikatnie lepiej opisana), jak tu na forum: viewtopic.php?f=13&t=3940Uwaga! Dzisiaj (tj. czwartek 13 grudnia) otrzymalem odpowiedz negatywna, o tresci: Cytuj: Uprzejmie informujemy, że zgłoszona usterka nie została potwierdzona przez naszego technika. W związku z tym, zastosowanie ma procedura która została Państwu wysłana w e-mailu z nadaniem numeru RMA - towar zostanie do Państwa odesłany najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, na Państwa koszt, po opłaceniu faktury za wysyłkę sprzętu załączonej w tej wiadomości e-mail. Dodam ze koszt kuriera to 40złW zwiazku z tym ze dzwonilem kilkanascie minut temu (po 16:00) oczywiscie nikt nie odebral - sprawe bede wyjasnial jutro! Dziwne ze cala rodzina widziala opisane przeze mnie problemy, a oni nic.... W najgorszym wypadku nagram wszystko i wrzuce na youtube - niestety obawiam sie ze bedzie to jedynie ze szkoda dla sklepu... Pozdrawiam i nie zycze nikomu podobnych problemow - moze jestem odosobnionym przypadkiem? @mar12ma - kurier do nich jest na ich koszty - chyba ze nie uznaja reklamacji jak u mnie - wtedy placisz za dwie strony
_________________ PODPIS
|
Czw 13 Gru 2012, 18:46 |
|
|
Areecki
nowicjusz
Rejestracja: Sob 24 Lis 2012, 17:02 Posty: 28
|
Re: SERVICE SHIRU
Ja ostatecznie jestem zadowolony. Mój tablet się zepsuł ( po rozładowaniu miałem problem z włączeniem urządzenia ). Odesłałem tablet na koszt X-KOM wraz z wszystkimi potrzebnymi informacjami i dodatkami dzięki którym można było zdiagnozować usterkę od razu. Technik wgrał nowy soft i sprawny tablet za 4 dni wrócił do mnie sprawny z nowym softem ale ładowarka niestety nie działała. Jestem pewny iż moja ładowarka która była popsuta i była powodem nie działania sprzętu nie została przez technika w ogóle sprawdzona. Po tym zdarzeniu chciałem dogadać się ze sklepem , na początku powiedziano mi żeby odesłać sprzęt znowu do serwisu - niestety moja odpowiedź była negatywna. Poprosiłem o sprawną ładowarkę i dostałem ją ostatecznie z czego jestem zadowolony ale dopiero po tym jak zamieściłem informację na forum iż kupuję ładowarkę na własny koszt w innym sklepie i nie odeślę przedmiotu ponieważ sam tablet był sprawny - nie została tylko prawidłowo sprawdzona ładowarka dołączona do niego w paczce którą wysyłałem do serwisu za 1 razem. Obecnie jestem posiadaczem oryginalnej ładowarki i tej ze sklepu i obie ładują prawidłowo tablet. Suma sumarum troszkę za późno ale jestem zadowolony z postępowania sklepu i podejścia do klienta. Za przesyłkę w ramach gwarancji nie poniosłem żadnych kosztów tak samo było z ładowarką.
|
Czw 13 Gru 2012, 19:08 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: SERVICE SHIRU
StuffX napisał(a): HA, Widze ze watek powstal w idealnym dla mnie momencie!. Musze dorzucic swoje trzy grosze poniewaz jestem (jak narazie) delikatnie piszac: niezadowolony... Sprzet do sklepu wyslalem w czwartek ubieglego tygodnia - tj. 6 grudnia. W miedzyczasie nie bylo ze mna zadnego kontaktu. Usterke opisalem mniej wiecej (mniej poniewaz do serwisu wyslalem wersje poprawiona i delikatnie lepiej opisana), jak tu na forum: viewtopic.php?f=13&t=3940Uwaga! Dzisiaj (tj. czwartek 13 grudnia) otrzymalem odpowiedz negatywna, o tresci: Cytuj: Uprzejmie informujemy, że zgłoszona usterka nie została potwierdzona przez naszego technika. W związku z tym, zastosowanie ma procedura która została Państwu wysłana w e-mailu z nadaniem numeru RMA - towar zostanie do Państwa odesłany najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, na Państwa koszt, po opłaceniu faktury za wysyłkę sprzętu załączonej w tej wiadomości e-mail. Dodam ze koszt kuriera to 40złW zwiazku z tym ze dzwonilem kilkanascie minut temu (po 16:00) oczywiscie nikt nie odebral - sprawe bede wyjasnial jutro! Dziwne ze cala rodzina widziala opisane przeze mnie problemy, a oni nic.... W najgorszym wypadku nagram wszystko i wrzuce na youtube - niestety obawiam sie ze bedzie to jedynie ze szkoda dla sklepu... Pozdrawiam i nie zycze nikomu podobnych problemow - moze jestem odosobnionym przypadkiem? @mar12ma - kurier do nich jest na ich koszty - chyba ze nie uznaja reklamacji jak u mnie - wtedy placisz za dwie strony Prosimy prześlij nam swój numer RMA w prywatnej wiadomości, przeanalizujemy całą sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 14 Gru 2012, 11:22 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: SERVICE SHIRU
StuffX napisał(a): HA, Widze ze watek powstal w idealnym dla mnie momencie!. Musze dorzucic swoje trzy grosze poniewaz jestem (jak narazie) delikatnie piszac: niezadowolony... Sprzet do sklepu wyslalem w czwartek ubieglego tygodnia - tj. 6 grudnia. W miedzyczasie nie bylo ze mna zadnego kontaktu. Usterke opisalem mniej wiecej (mniej poniewaz do serwisu wyslalem wersje poprawiona i delikatnie lepiej opisana), jak tu na forum: viewtopic.php?f=13&t=3940Uwaga! Dzisiaj (tj. czwartek 13 grudnia) otrzymalem odpowiedz negatywna, o tresci: Cytuj: Uprzejmie informujemy, że zgłoszona usterka nie została potwierdzona przez naszego technika. W związku z tym, zastosowanie ma procedura która została Państwu wysłana w e-mailu z nadaniem numeru RMA - towar zostanie do Państwa odesłany najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, na Państwa koszt, po opłaceniu faktury za wysyłkę sprzętu załączonej w tej wiadomości e-mail. Dodam ze koszt kuriera to 40złW zwiazku z tym ze dzwonilem kilkanascie minut temu (po 16:00) oczywiscie nikt nie odebral - sprawe bede wyjasnial jutro! Dziwne ze cala rodzina widziala opisane przeze mnie problemy, a oni nic.... W najgorszym wypadku nagram wszystko i wrzuce na youtube - niestety obawiam sie ze bedzie to jedynie ze szkoda dla sklepu... Pozdrawiam i nie zycze nikomu podobnych problemow - moze jestem odosobnionym przypadkiem? @mar12ma - kurier do nich jest na ich koszty - chyba ze nie uznaja reklamacji jak u mnie - wtedy placisz za dwie strony Po przeanalizowaniu sytuacji informujemy, iż serwis przywrócił ustawienia fabryczne w urządzeniu, po których wyżej wymienione usterki nie występują. W przypadku ładowarki, informujemy iż została ona uszkodzona mechanicznie. Poniżej zamieszczamy zdjęcia ukazujące uszkodzenia mechaniczne. Załącznik:
IMG_1312.JPG [ 1.85 MiB | Obejrzany 8876 razy ]
Załącznik:
IMG_1313.JPG [ 1.89 MiB | Obejrzany 8876 razy ]
Załącznik:
img.png [ 3.75 MiB | Obejrzany 8876 razy ]
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 14 Gru 2012, 12:58 |
|
|
StuffX
nowicjusz
Rejestracja: Nie 25 Lis 2012, 11:36 Posty: 35
|
Re: SERVICE SHIRU
Cytuj: Po przeanalizowaniu sytuacji informujemy, iż serwis przywrócił ustawienia fabryczne w urządzeniu, po których wyżej wymienione usterki nie występują. Chetnie to sprawdze - jesli rzeczywiscie problemy zniknely przez wykonanie tej czynnosci to chyle czola i z pokora nie bede mial zastrzezen do serwisu i ich analizy. Choc uwazam ze placic 40 zł za kuriera nie powinienem. Serwis nie zaproponowal mi takiego rozwiazania - a gdyby to zrobil, oszczedzilby mi dzisiajszych problemow. Ktos moze zarzucic mi ze nie przywrocilem ustawien po radach na forum - jednakze uznalem to za roziwazanie ostateczne, a w zwiazku z tym ze uzywalem sprzet caly czas, nie chcialem tracic zapisanych tam danych - a na pytanie czy je strace, nie przypominiam sobie odpowiedzi (i nie widze - odsylam do watku: viewtopic.php?f=13&t=3940). Co do ladowarki, przyznaje sie ze wada mogla sie poglebic z powodu korzystania z niej. Jednak jak pisalem, cos "nie stykalo" od poczatku, chyba po to to jest zeby uzywac? Moglbym jeszcze zarzucic ze obudowa mi skrzypi na kazdym boku, ale mimo ze niektorzy z tego powodu odsylaja sporzet do serwisu, uwazam to za wade z ktora da sie zyc i nie chcialem przyspazac z tego powodu nikomu problemu. Moglem tez zniszczyc sprzet, poniewaz wykupilem dodatkowe ubezpieczenie na 3 lata. Rowniez mysle ze rozwiazaloby to wiekszosc problemow - jednakze uwazam ze tez bylby wiecej problemow dla sklepu/serwisu/ubezpieczyciela. Coz, chyba pozostalo mi odebrac sprzet, sprawdzic, i ewentualnie znow pisac o tym co sie dzieje - jesli problemy beda wystepowaly. pozdrawiam
_________________ PODPIS
|
Pią 14 Gru 2012, 13:17 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: SERVICE SHIRU
StuffX napisał(a): Cytuj: Po przeanalizowaniu sytuacji informujemy, iż serwis przywrócił ustawienia fabryczne w urządzeniu, po których wyżej wymienione usterki nie występują. Chetnie to sprawdze - jesli rzeczywiscie problemy zniknely przez wykonanie tej czynnosci to chyle czola i z pokora nie bede mial zastrzezen do serwisu i ich analizy. Choc uwazam ze placic 40 zł za kuriera nie powinienem. Serwis nie zaproponowal mi takiego rozwiazania - a gdyby to zrobil, oszczedzilby mi dzisiajszych problemow. Ktos moze zarzucic mi ze nie przywrocilem ustawien po radach na forum - jednakze uznalem to za roziwazanie ostateczne, a w zwiazku z tym ze uzywalem sprzet caly czas, nie chcialem tracic zapisanych tam danych - a na pytanie czy je strace, nie przypominiam sobie odpowiedzi (i nie widze - odsylam do watku: viewtopic.php?f=13&t=3940). Co do ladowarki, przyznaje sie ze wada mogla sie poglebic z powodu korzystania z niej. Jednak jak pisalem, cos "nie stykalo" od poczatku, chyba po to to jest zeby uzywac? Moglbym jeszcze zarzucic ze obudowa mi skrzypi na kazdym boku, ale mimo ze niektorzy z tego powodu odsylaja sporzet do serwisu, uwazam to za wade z ktora da sie zyc i nie chcialem przyspazac z tego powodu nikomu problemu. Moglem tez zniszczyc sprzet, poniewaz wykupilem dodatkowe ubezpieczenie na 3 lata. Rowniez mysle ze rozwiazaloby to wiekszosc problemow - jednakze uwazam ze tez bylby wiecej problemow dla sklepu/serwisu/ubezpieczyciela. Coz, chyba pozostalo mi odebrac sprzet, sprawdzic, i ewentualnie znow pisac o tym co sie dzieje - jesli problemy beda wystepowaly. pozdrawiam Niestety nie możemy uznać uszkodzeń mechanicznych. Ładowarka nosi ślady uszkodzeń na obudowie wtyczki, co zostało pokazane na wyżej załączonych zdjęciach.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 14 Gru 2012, 17:57 |
|
|
Opson
Komputerowiec
Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25 Posty: 320
|
Re: SERVICE SHIRU
X-KOM.PL napisał(a): StuffX napisał(a): Cytuj: Po przeanalizowaniu sytuacji informujemy, iż serwis przywrócił ustawienia fabryczne w urządzeniu, po których wyżej wymienione usterki nie występują. Chetnie to sprawdze - jesli rzeczywiscie problemy zniknely przez wykonanie tej czynnosci to chyle czola i z pokora nie bede mial zastrzezen do serwisu i ich analizy. Choc uwazam ze placic 40 zł za kuriera nie powinienem. Serwis nie zaproponowal mi takiego rozwiazania - a gdyby to zrobil, oszczedzilby mi dzisiajszych problemow. Ktos moze zarzucic mi ze nie przywrocilem ustawien po radach na forum - jednakze uznalem to za roziwazanie ostateczne, a w zwiazku z tym ze uzywalem sprzet caly czas, nie chcialem tracic zapisanych tam danych - a na pytanie czy je strace, nie przypominiam sobie odpowiedzi (i nie widze - odsylam do watku: viewtopic.php?f=13&t=3940). Co do ladowarki, przyznaje sie ze wada mogla sie poglebic z powodu korzystania z niej. Jednak jak pisalem, cos "nie stykalo" od poczatku, chyba po to to jest zeby uzywac? Moglbym jeszcze zarzucic ze obudowa mi skrzypi na kazdym boku, ale mimo ze niektorzy z tego powodu odsylaja sporzet do serwisu, uwazam to za wade z ktora da sie zyc i nie chcialem przyspazac z tego powodu nikomu problemu. Moglem tez zniszczyc sprzet, poniewaz wykupilem dodatkowe ubezpieczenie na 3 lata. Rowniez mysle ze rozwiazaloby to wiekszosc problemow - jednakze uwazam ze tez bylby wiecej problemow dla sklepu/serwisu/ubezpieczyciela. Coz, chyba pozostalo mi odebrac sprzet, sprawdzic, i ewentualnie znow pisac o tym co sie dzieje - jesli problemy beda wystepowaly. pozdrawiam Niestety nie możemy uznać uszkodzeń mechanicznych. Ładowarka nosi ślady uszkodzeń na obudowie wtyczki, co zostało pokazane na wyżej załączonych zdjęciach. Państwo są śmieszni..... Jaki to ma wpływ na jej działanie? A jak mi się porysuje obudowa tabletu to też powiecie że uszkodzenie mechaniczne?
|
Pią 14 Gru 2012, 18:41 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: SERVICE SHIRU
Witam, Nareszcie mogę podzielić się wrażeniami odnośnie kontaktu z serwisem. 1. Reklamowałem Samuraja 10 na wadę panelu wyświetlacza /martwe piksele/ Po pierwszym kontakcie byłem trochę zdegustowany rozmową telefoniczną z serwisantem, ale uzyskałem nr reklamacji. Wysłałem tablet kurierem tak jak było określone w mail-u, i ku mojemu BARDZO DUŻEMU ZASKOCZENIU po 7 -dmiu dniach od wysłania mam tablet z wymienionym panelem już w domu. Reklamacja została uwzględniona i usterka usunięta. Serwis X-Koma zadziałał tak jak należy. Jestem usatysfakcjonowany działaniem Serwisu. A tak na koniec to ŻYCZĘ WSZYSTKIM WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI W NOWYM ROKU szczególnie serwisantom firmy RETAIL SERVICE.
|
Pią 28 Gru 2012, 13:48 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|