laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 28 Kwi 2024, 19:26



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 185 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna
 SERVICE SHIRU 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 07 Mar 2013, 20:05
Posty: 40
Post Re: SERVICE SHIRU
Opson chyba to było dla ciebie poświęcenie... musieć wyciągnąć łapy spod kołdry i cos napisać :)
Nie wyzywaj innych na podstawie niesprawdzonych danych... ciebie nikt nie nazywa Bęcwałem mimo, iż jest oczywiste, że nim jesteś :D

Wracając do tych wpisów odnośnie reklamacji zaczyna to wyglądać co raz bardziej podejrzanie. Przypomina mi się podobna nagonka na Tabletowie jak wszedł pierwszy Shogun.


Sob 06 Kwi 2013, 11:10
Profil
Komputerowiec
Komputerowiec

Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25
Posty: 320
Post Re: SERVICE SHIRU
Leśnik napisał(a):
Opson chyba to było dla ciebie poświęcenie... musieć wyciągnąć łapy spod kołdry i cos napisać :)
Nie wyzywaj innych na podstawie niesprawdzonych danych... ciebie nikt nie nazywa Bęcwałem mimo, iż jest oczywiste, że nim jesteś :D

Wracając do tych wpisów odnośnie reklamacji zaczyna to wyglądać co raz bardziej podejrzanie. Przypomina mi się podobna nagonka na Tabletowie jak wszedł pierwszy Shogun.


Tak, nagonka. Żydowski spisek. Namawiam zatem użytkownika do publicznego pokazania zdjęć dostarczonych przez serwis i opinii serwisowej. Myślę że to żaden problem, a chociaż będzie potwierdzało fakty


Sob 06 Kwi 2013, 12:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
Dziękuję za zrozumienie jeszcze raz cytuje opinie serwisu:
"W dniu dzisiejszym technik naszego centrum serwisowego (R5Z3-13) zakończył rozpatrywać i diagnozować Państwa tablet Shiru Hitomi7 o numerze seryjnym HITOMI4GB11360550 przesłanym w zgłoszeniu serwisowym RMA 0931RS.
W trakcie ekspertyzy stwierdzono, iż tablet posiada liczne ślady ingerencji na płycie głównej urządzenia. Załączone zdjęcia wyraźnie pokazują miejsca w których dokonano nieautoryzowanego lutowania podzespołów (gniazdo zasilania, przycisk głośności). Ponadto portu USB został oderwany od laminatu płyty głównej z użyciem znacznej siły, na co wskazują pola lutownicze oraz zerwane ścieżki również widoczne na zdjęciach. Ingerencje te, oraz uszkodzenie portu spowodowało zwarcie a w konsekwencji uszkodzenie.
W związku z powyższym nie jest możliwa naprawa Państwa sprzętu w trybie gwarancyjnym. Uszkodzenia urządzenia są rozległe i naprawa przekracza koszt nowego sprzętu.
Opłata za diagnozę i wysyłkę nienaprawionego sprzętu to 40zł brutto.
Prosimy o przesłanie danych wymaganych do wystawienia faktury. "

Na zdjęciu nr 3 wytopiony klej uznają jako topnik,odspojone elementy w skutek wysokiej temperatury jako wyrwane,na zdjęciu z lutowaniem widać leżące podłużne odpryski cyny wyglądają na świeże leżące luzem i tak dalej,fakt jest taki że większość uszkodzeń powstało w następstwie jakiegoś zwarcia jedynie nie wiem skąd ta świeża cyna,poza tym czy ktoś wie jak można otworzyć tablet czy nawet pilota do TV bez zostawienia śladów na zewnątrz ? przecież autoryzowany serwis od razu sprawdza blomby i robi oględziny zewnętrzne i wtedy go wcale nie przyjmuje do serwisu ! Córka na noc podłączyła tablet do ładowarki i rano miał odkształcenia i jej nie działał i to wszystko.A sam tablet jak na sprzęt za 250zł był ok.


Załączniki:
3.jpg
3.jpg [ 70.93 KiB | Obejrzany 4543 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 92.7 KiB | Obejrzany 4543 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 117.82 KiB | Obejrzany 4543 razy ]


Ostatnio edytowany przez gajowy44, Sob 06 Kwi 2013, 15:02, edytowano w sumie 1 raz

Sob 06 Kwi 2013, 14:19
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
Mogę jeszcze powiedzieć,że obiecano mi wyjaśnić tę sprawę z serwisem o wyniku Was powiadomię


Załączniki:
6.jpg
6.jpg [ 95.31 KiB | Obejrzany 4543 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 73.47 KiB | Obejrzany 4543 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 57.82 KiB | Obejrzany 4543 razy ]
Sob 06 Kwi 2013, 14:31
Profil
Komputerowiec
Komputerowiec

Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25
Posty: 320
Post Re: SERVICE SHIRU
Jeśli mam być szczery, to wyglądają te zdjęcia jak ze szkolenia dla serwisantów. Ciężko uwierzyć w taką rozległość uszodzeń. Ewidentnie ktoś grzebał, naprawiał. Jeśli to nie Ty, zażądaj zwrotu urządzenia - zapłać im, a w domu rozbierz to urządzenie i sprawdź numery płyty głównej, klapy i pudełka.


Sob 06 Kwi 2013, 15:46
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
ze zwrotem nie ma problemu ,napisali zapłacić 40zł i wyślą z powrotem,nie mam zamiaru za 3 stówki po sądach latać,ja tabletu nie otwierałem i tak jak napisałem jest to pewnie niemożliwe bez zostawienia zewnętrznych śladów, powtórna analiza tabletu przez wynajętego rzeczoznawce nie będzie miała sensu bo co innego gdyby w mojej obecności był otwarty i diagnozowany tablet.W zasadzie widać że było tam zwarcie a żeby się uwolnić od gwarancji i jeszcze przy okazji coś zarobić to trzeba było co nieco poprawić bo bardzo wątpię w to że sprzedano mi nie nowy a używany tablet aczkolwiek w normalnym kraju nie powinno być tego tematu ale teraz wszyscy oszczędzają na soli, mięsie,pracownikach i konsumentach i każdy sposób dla nich jest dobry.Obiecano mi wyjaśnić sprawę z serwisem więc wstrzymuję się od dalszych komentarzy.Analizując te zdjęcia od góry 1- widać wytopiony klej a nie topnik, 2- mogło odprysnąć przy temperaturze od nacisku wygiętej obudowy, 3-zagadka bo lut jak lut tylko skąd te odpryski cyny musiały powstać na miejscu jak coś odlutowali , 4-kable oderwali otwierając bo pewnie były wtopione w obudowę, 5 i 6 - ścieżki wygrzane od temperatury podobnie jak na zdjęciu 2,port USB był pewnie również ściśnięty zniekształconą obudową więc przy otwarciu go wyrwali. Gdyby były ślady w postaci zarysowań krawędzi,uszkodzone blomby czy jakichś innych fabrycznych zabezpieczeń to dopiero może świadczyć o nieautoryzowanej ingerencji konsumenta i ODMOWA GWARANCJI ale nic takiego nie miało miejsca więc go przyjęli do naprawy a że okazała się nieopłacalna to mogą teraz dowolnie kształtować wnętrze tabletu.


Sob 06 Kwi 2013, 16:42
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06
Posty: 80
Post Re: SERVICE SHIRU
Zwarcie to masz chyba wewnątrz czaszki. Tam jest 5V... faktycznie napięcie jak na łuku spawalniczym.
Nie ma co wyjaśniać, jeśli komuś robiłeś instalacje LPG współczuje i mam nadzieje ze nikt przez ciebie nie zginał. Widac totalnie zrobiona fuszere gajowy, nie udalo sie preparowanie usterki.


Sob 06 Kwi 2013, 17:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
Po Twoich postach widzę ,że zapracowani rodzice nie panują nad dostępem swoich " inteligentnych pociech" do internetu,łuk to sobie kup ... ale nie namawiam do samobójstwa choć przysługa dla społeczeństwa byłaby znaczna,to nie był łuk kolego ani taki Twój do strzelania ani elektryczny tylko jakiś element się mocno grzał i spowodował deformacje (jak nie wiesz co to jest patrz wikipedia)obudowy oraz inne skutki tak jak to się dzieje czasem w komputerach przy procesorach ,kartach graficznych itp. to są takie niskonapięciowe urządzenia kolego a nie spawarki (jak któregoś słowa nie rozumiesz to chętnie wyjaśnię na PM bo nie chcę forum zaśmiecać),nawet serwis stwierdził że uszkodzenia nastąpiły z powodu zwarcia,tak preparowanie usterki nie otwierając tabletu,proponuję żeby każdy kto wysyła cokolwiek do tego serwisu zrobił dokładne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości milimetr po milimetrze wysyłanego przedmiotu


Sob 06 Kwi 2013, 17:59
Profil
Komputerowiec
Komputerowiec

Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25
Posty: 320
Post Re: SERVICE SHIRU
Julian napisał(a):
Zwarcie to masz chyba wewnątrz czaszki. Tam jest 5V... faktycznie napięcie jak na łuku spawalniczym.
Nie ma co wyjaśniać, jeśli komuś robiłeś instalacje LPG współczuje i mam nadzieje ze nikt przez ciebie nie zginał. Widac totalnie zrobiona fuszere gajowy, nie udalo sie preparowanie usterki.


Królu Julianie, skończcie pier..... :|


Sob 06 Kwi 2013, 21:49
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06
Posty: 80
Post Re: SERVICE SHIRU
Gajowy szpecjaliszta wspierany przez P.Krzysia.
Opson, powiem że naprawdę myślałem że jesteś wyjątkowo unikatowy... Niestety masz sporą konkurencję.
Gajowy ciśnij na PW twoje wykłady, ide po popcorn i orzeszki będę czytać.
ps. Świeża cyna bierze się stąd że gajowy tam pchał lutownice i skończ wać pan pitolić wstydu oszczędź.
Aha no i najważniejsze, ja też jestem pracownikiem serwisu. Ale p. Opacki już dawno to odkrył :devil: :devil: :devil:


Sob 06 Kwi 2013, 22:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
no niestety dla pani Juliankowej łuków brakło i tak sobie będzie bredzić dalej ,halo proszę pani to nie musi być łuk byle coś skutecznego.


Nie 07 Kwi 2013, 00:53
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06
Posty: 80
Post Re: SERVICE SHIRU
sz.p. gajowy ... bo sobie coś pomyślę...
Chciałbyś żebym był panią?


Nie 07 Kwi 2013, 01:05
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Sty 2013, 17:34
Posty: 11
Post Re: SERVICE SHIRU
dziecinko to taki żarcik był , idz już lepiej spać bo mama rano będzie krzyczeć a i jeszcze może tata przyleje ,dobra rada - nie rób sobie krzywdy i lepiej nie staraj się pomyśleć bo Cię czaszka będzie znowu bardzo boleć a potem bzdury na forum pociskasz,myślenie zostaw innym.


Nie 07 Kwi 2013, 01:44
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 07 Mar 2013, 11:24
Posty: 25
Post Re: SERVICE SHIRU
Jest tu jakiś moderator?
Ostatnie 8 postów do wywalenia w kosmos włącznie z moim.
Panowie poziom tej dyskusji jest żenujący...


Nie 07 Kwi 2013, 10:14
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06
Posty: 80
Post Re: SERVICE SHIRU
Moderator? Po co :) Krzysztof i Dariusz dają radę sami


Nie 07 Kwi 2013, 11:28
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 185 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 55 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.