laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 28 Kwi 2024, 15:12



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Shiru Samurai 10- problemy 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Shiru Samurai 10- problemy
Witam
W grudniu kupiłem tablet Shiru Samurai 10. Problem polega na tym, że urządzenie wiesza się kilka razy dziennie. Najczęściej występującym efektem jest zamrożenie ekranu z charaktersytycznym "cieniem" wyświetlanego tekstu:

Image

Tablet był w serwisie, gdzie podniesiono mu wersję Androida na 4.1.1- niestety efekty dalej występują. Aktualnie jestem w trakcie korespondencji z RetailService (gwarantem)- ale może ktoś ma sugestie, co może być przyczyną takiego zachowania ?


Śro 09 Sty 2013, 10:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03
Posty: 22
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Do tego ekranu potrzebne są okulary 3D, to pewnie jakiś nowy rewolucyjny rom ;D
Oddaj tablet do naprawy i niech kombinują skoro zmiana romu nie pomogła to Ty nic nie zdziałasz.


Śro 09 Sty 2013, 11:15
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Czy z urządzeniem jest używana karta pamięci?

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 09 Sty 2013, 12:51
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Nie, nie używam karty.


Śro 09 Sty 2013, 15:46
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Warto również sprawdzić urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych. Jeśli problem będzie występował w dalszym ciągu, prosimy o kontakt z Retail Service.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 09 Sty 2013, 16:38
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Po przywróceniu ustawień fabrycznych nie ma poprawy. Kiedy wrócił z RetailService zaraz po uruchomieniu wszedłem w ustawienia sieci (była to dosłownie pierwsza czynność, którą wykonałem).

Efekt: jak poniżej-

Image


Śro 09 Sty 2013, 16:54
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Przykro nam poinformować w takim przypadku prosimy o kontakt z Retail Service.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 09 Sty 2013, 16:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Tablet w poniedziałek (14.01) wysłałem do serwisu. Na chwilę obecną RetailService nie odpisuje na maile z pytaniem czy sprzęt doszedł i jakie są prognozy względem usunięcia usterek.
Czekam...


Sob 19 Sty 2013, 19:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Szkoda słów...
Tablet wysłany do serwisu kurierem 14.01. Fakt, że na naprawę jest 14 dni, ale zwykła przyzwoitość wymaga, żeby na prośbę o potwierdzenie dotarcia sprzętu odpowiedzieć...
Tymczasem maile z prośbą o potwierdzenie dotarcia i ewentualne info odnośnie prognozy w zakresie naprawy wysyłałem do RetailService:
    17 stycznia
    18 stycznia
    21 stycznia
    przed chwilą, czyli 22 stycznia

Na żaden mail nie doczekałem się jakiejkolwiek odpowiedzi....


Wto 22 Sty 2013, 15:12
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Sprawozdania z obsługi serwisowej ciąg dalszy....

Dostałem przed chwilą odpowiedź z RetailService, cytuję:

"Witam,
Nie mamy takiej przesyłki."


Tymczasem strona www pokazuje:

Image

Przekazałem Retail skan potwierdzenia nadania, ponownie czekam na odpowiedź....


Wto 22 Sty 2013, 16:46
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 12 Sty 2013, 01:41
Posty: 15
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Heh to są jaja co się dzieje.

Kapitał zakładowy 5tyś złotych.
Pewnie 5 studentów po tysiaku i serwis rozwalony po całej polsce... stąd przesyłanie od ajnasza do kajfasza i pozniej wychodzi 175zł w przypadku naprawy gwarancyjnej, albo przesyłka ginie..


Wto 22 Sty 2013, 17:02
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
W razie pytań, wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z infolinią Retail Service pod numerem telefonu +22 213 10 82.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 22 Sty 2013, 17:24
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 06 Sty 2013, 19:56
Posty: 2
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
X-KOM.PL napisał(a):
W razie pytań, wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z infolinią Retail Service pod numerem telefonu +22 213 10 82.

Image


Przy okazji, kiedy obiecywana instrukcja ujrzy światło dzienne? Czekam już dwa tygodnie...


Wto 22 Sty 2013, 18:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54
Posty: 9
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Jest nowa informacja:

Witam serdecznie,

W dniu dzisiejszym Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona przez technika naszego centrum serwisowego. W związku z wadą fabryczna urządzenia, płyta główna uległa uszkodzeniu. Do godziny 16 zostaną Państwo poinformowani o statusie naprawy.

Przepraszamy za niedogodności.


Śro 23 Sty 2013, 11:55
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Shiru Samurai 10- problemy
Dziękujemy za informację. Jeśli uzyska Pan nowe informację, prosimy o nich napisać.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 23 Sty 2013, 13:32
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.