|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pienio92
nowicjusz
Rejestracja: Wto 05 Lut 2013, 15:01 Posty: 6
|
Shiru shogun 10
Niedawno zakupiłem tablet Shiru Shogun 10 i wszystko było dobrze przez jeden dzień. Później zresetował mi się tablet, a po chwili wyłączył i do tego czasu nie ma z nim normalnego kontaktu. Przy zwykłym uruchomieniu pokazuje się na ekranie napis "Shiru" i wielokropek i tak bez końca. Przy próbie wejścia do Menu serwisowego wyświetla mi logo Androida i znak ostrzegawczy. Jest w stanie ktoś w jakikolwiek sposób coś na to poradzić, czy pozostaje mi tylko serwis?
|
Wto 05 Lut 2013, 15:04 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Shiru shogun 10
Prosimy skontaktować się z działem technicznym firmy Retail Service, który jest gwarantem wyżej wymienionego urządzenia. http://retail-service.pl/Gwarancja
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 05 Lut 2013, 15:44 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|