Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
Autor |
Wiadomość |
pawelekz1
nowicjusz
Rejestracja: Czw 14 Mar 2013, 13:44 Posty: 7
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
Chciałbym zapytać czy o ile wyjdzie oficjalny soft shiru to czy go udostępnicie
|
Pią 22 Mar 2013, 13:18 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
pawelekz1 napisał(a): Chciałbym zapytać czy o ile wyjdzie oficjalny soft shiru to czy go udostępnicie Tak oczywiście, jeśli zostanie udostępnione oprogramowanie dla SHIRU Shogun 10 Power, zamieścimy odpowiednie linki na naszym forum. W chwili obecnej można posiłkować się oprogramowaniem dla RAMOS W30.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 22 Mar 2013, 15:06 |
|
|
piwl
początkujący użytkownik
Rejestracja: Pią 23 Lis 2012, 16:44 Posty: 88
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
|
Pią 22 Mar 2013, 15:10 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
Wgranie oprogramowanie od RAMOS W30 nie wypływa na utratę gwarancji, pod warunkiem iż zostanie ono prawidłowo wgrane. Jeśli urządzenie podczas aktualizacji zostanie uszkodzone, gwarant może odmówić gwarancji.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 22 Mar 2013, 15:12 |
|
|
maciekpas
nowicjusz
Rejestracja: Sob 23 Lut 2013, 13:22 Posty: 13
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
Moim zdaniem taka informacja jest poniekąd sprzeczna bo z jednej strony firma x-kom informuje użytkowników że wgrywanie oprogramowania od RAMOS W30 nie skutkuje utratą gwarancji chyba że podczas tej czynności tablet ulegnie uszkodzeniu to wtedy gwarant może nie uznać gwarancji. To tak jakby samsung nie uznał gwarancji użytkownika któremu podczas wgrywanie oficjalnego oprogramowania od Samsunga zbrickowalo się urządzenie. Prosiłbym x-kom o jasną komunikację czy wgrywanie oprogramowanie do shiru shogun 10 power od RAMOS W30 powoduje utratę gwarancji w momencie gdyby podczas tej czynności lub po tej czynności tablet nie chciałby się uruchomić.
|
Pią 22 Mar 2013, 19:35 |
|
|
olko
nowicjusz
Rejestracja: Nie 03 Mar 2013, 21:15 Posty: 1
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
Bardzo wygodnie jest dla serwisu napisać, że jak wszystko pójdzie ok, to gratulujemy masz zaktualizowane urządzenie, a w razie czego jak urządzenie padnie to przecież można się na klienta wypiąć i powiedzieć "robiłeś to przecież na własną odpowiedzialność". Rozumiem, że kupno chińskiego urządzenia w Polsce wiąże się z tym, że na pełne wsparcie nie ma co liczyć, ale z drugiej strony takie, delikatnie mówiąc, asekuracyjne podejście aż zakrawa o śmieszność.
|
Sob 23 Mar 2013, 11:04 |
|
|
neopl
nowicjusz
Rejestracja: Pon 21 Sty 2013, 20:23 Posty: 16
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
olko napisał(a): Bardzo wygodnie jest dla serwisu napisać, że jak wszystko pójdzie ok, to gratulujemy masz zaktualizowane urządzenie, a w razie czego jak urządzenie padnie to przecież można się na klienta wypiąć i powiedzieć "robiłeś to przecież na własną odpowiedzialność". Rozumiem, że kupno chińskiego urządzenia w Polsce wiąże się z tym, że na pełne wsparcie nie ma co liczyć, ale z drugiej strony takie, delikatnie mówiąc, asekuracyjne podejście aż zakrawa o śmieszność. Zgadam się z kolegą, przykładem jest to że X-KOM zaleca wykupienie dodatkowej gwarancji, a jak coś się zepsuje do odsyłają Retail-Service. Nie chcą ponosić żadnej odpowiedzialności.
|
Sob 23 Mar 2013, 19:28 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Shiru Shogun 10 power co z aktualizacjami ????
neopl napisał(a): olko napisał(a): Bardzo wygodnie jest dla serwisu napisać, że jak wszystko pójdzie ok, to gratulujemy masz zaktualizowane urządzenie, a w razie czego jak urządzenie padnie to przecież można się na klienta wypiąć i powiedzieć "robiłeś to przecież na własną odpowiedzialność". Rozumiem, że kupno chińskiego urządzenia w Polsce wiąże się z tym, że na pełne wsparcie nie ma co liczyć, ale z drugiej strony takie, delikatnie mówiąc, asekuracyjne podejście aż zakrawa o śmieszność. Zgadam się z kolegą, przykładem jest to że X-KOM zaleca wykupienie dodatkowej gwarancji, a jak coś się zepsuje do odsyłają Retail-Service. Nie chcą ponosić żadnej odpowiedzialności. Nie możemy się zgodzić z Twoją wypowiedzią, firma X-KOM nie zleca wykupienia dodatkowej gwarancji, a jedynie przedstawia warunki rozszerzenia gwarancyjnego, na która klient zawsze może się zdecydować. W przypadku wykupienia dodatkowej "gwarancji", należy się skontaktować z firmą MONDIAL, która jest ubezpieczycielem.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 25 Mar 2013, 14:02 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|