Autor |
Wiadomość |
Julian
początkujący użytkownik
Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06 Posty: 80
|
Re: Ainol servis.
Ech... jaka szkoda ze wszyscy jestescie konsumentami sklepów w ktorych nabyliscie towar.....
Doedukujcie się na temat pamięci EEPROM, FLASH, Assemblera, adresowania pamięci, kerneli i innych ważnych rzeczy... Samsung ma licznik flashowań. Peszek.... i gwarancja po flashowaniu leci w piz........................u
Wszyscy posiadacie (zgodnie z info na pudełu) ----- OPSON to dla ciebie ważna informacja będzie ---------- TABLET AINOL NOVO7 FLAME !!!! A nie FIRE!
|
Pią 22 Mar 2013, 20:24 |
|
|
Opson
Komputerowiec
Rejestracja: Wto 04 Gru 2012, 20:25 Posty: 320
|
Re: Ainol servis.
Co za różnica czy Flame czy Fire królu Julianie. Jak dla mnie to mógłby się nawet nazywać Novo 7 Julian
|
Pią 22 Mar 2013, 21:23 |
|
|
emilek
nowicjusz
Rejestracja: Śro 07 Lis 2012, 20:57 Posty: 5
|
Re: Ainol servis.
Julian to jak wytłumaczysz fakt że x-kom.pl sprzedaje tablet z "pirackim" oprogramowaniem (co brzmi śmiesznie bo Android jest na licencji GNU) który ma język polski a oficjalna wersja dostępna na stronie Ainol jej nie ma, parodia a nie serwis. Mam wrażenie że oni do końca nie wiedzą które soft jest oficjalny a które nie.
Ja wysłałem swoją Aurorą 2 właśnie to serwisu bo podczas pracy sam się wyłączył i nie chciał już włączyć (pewnie sekcja zasilania albo coś podobnego). Ciekawe co na to serwis. Jak będę miał problem z serwisem RS to przestanę polecać znajomym aby kupowali tablet w x-kom.pl (a paru kupiło). Dostałem kartę gwarancję z informacją że x-kom.pl jest gwarantem a pisanie klientowi że gwarantem jest inna firma to trochę nie ładnie. Na karcie gwarancyjnej jest nawet dokładny adres serwisowania.
|
Sob 23 Mar 2013, 19:30 |
|
|
Julian
początkujący użytkownik
Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06 Posty: 80
|
Re: Ainol servis.
A to oddałeś sprzęt do serwisu RS mając karte gwarancyjną XKOMu?!?!?!?!?
|
Sob 23 Mar 2013, 20:05 |
|
|
emilek
nowicjusz
Rejestracja: Śro 07 Lis 2012, 20:57 Posty: 5
|
Re: Ainol servis.
Tak, informację że mam wysyłać do RS dostałem od serwisu x-kom.pl W sumie na mógłbym się kłócić dlaczego mam wysyłać do RS zamiast x-kom.pl gdyż od nich mam kartę gwarancyjną i to x-kom.pl jest gwarantem. A że zależy mi na czasie (pewnie x-kom.pl i tak by przesłał tablet do RS) to zgłosiłem się do RS. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
|
Sob 23 Mar 2013, 22:30 |
|
|
RikoR
nowicjusz
Rejestracja: Wto 11 Gru 2012, 22:50 Posty: 19
|
Re: Ainol servis.
RikoR napisał(a): Witam, No cóż gratulacje, w końcu może uda się otrzymać produkt za który się zapłaciło. Sam nie wiem czy w moim przypadku mam siłę i ochotę się handryczyć z miłym Panem serwisantem z RS kryjącym się pod kryptonimem :Technik serwisu nr ref: J5G9-12. AINOL NOVO7 FLAME - przestały działać kamerki ( zielony obraz) , próbowałem ugryźć temat zmieniając soft na HSF. Za radą X-com-u zgłosiłem usterkę do RS, otrzymałem numer referencyjny, wysłałem i dostałem z powrotem z informacją o wymianie modułu kamer. Odczekawszy 2 godziny ( tablet był lodowato zimny po dostarczeniu) włączyłem go i już go miałem przekazać młodemu ( synowi ) gdy coś mnie tknęło i włączyłem aplikację używającą kamerki. I cóż ... przywitał mnie zielony obraz. Zadzwoniłem do RS, usłyszałem że możliwe że jakiś drobiazg tam się zdażył typu niedociśnięta tasiemka ( technik żałował że nie mogę sam rozebrać tableta aby taką ***** naprawić) i do 10 minut otrzymałem maila z informacją jak wysłać sprzęt do RS na ich koszt kurierem. Pomyślałem sobie - cóż spaprali robotę ale honorowo chcą to dokończyć. Tablet wysłałem. No i otrzymałem info po paru dniach że generalnie to kamerki działają ( sprawdzane na innej płycie ) a na moim sprzęcie nie działają bo mam zainstalowaną niekompatybilną wersję systemu ( HSF), serwis może oczywiści naprawić tablet ( przywrócić wersję oryginalną softu) oczywiście odpłatnie. Podziękowałem - potrafię zrobić to sam, a skoro potrafię to po co mam za to płacić. I wtedy się zaczęło. Że wysyłam sprzęt sprawny do serwisu i muszę ponieść koszty przesyłki i diagnozy. Że soft może uszkodzić sprzęt ( moduł kamery) i jest to naruszenie gwarancji etc etc. Zgodziliśmy się w końcu ( RS i ja) na wysyłkę na mój koszt z pominięciem kosztu diagnozy. Otrzymałem dziś tablecik , ochoczo wziąłem się do przywrócenia oryginalnego softu, zrobiłem włączam i tadaaam ; kamerki NIE DZIAŁAJĄ. W dalszym ciągu zielony obraz. Teraz pewnie usłyszę od RS że uszkodziłem sofwerowo hardware ( masakra ) bo i tak poprzednio próbowano mi wmówić cytuję " Poprzez zmiany oprogramowania - zmiany w pamięci flash, dochodzi do przeadresowania komórek pamięci urządzenia. Jest to jednoznacznie modyfikacja hardware, za pomocą instalacji firmware." Podejrzewam że niestety uszkodzona jest płyta główna ( wada fabryczna) albo uszkodzeniu uległa podczas wymiany modułu kamery. Ale udowodnić tego nie jestem w stanie, bo musiałbym być przy otwieraniu urządzenia, a przypuszczam że jest to niemożliwe. Aha no i jeszcze jako perełka : Pracowałem jako serwisant przez 12 lat, co prawda przy komputerach ale zasady naprawy są te same. Przykro mi że koledzy po fachu zamiast robić swoje liczą na to że ktoś nie zrozumie co się do niego napisze używając pseudoinfomatycznego bełkotu i odpuści. Przedyskutuję temat z młodym - jak wytrzymie jeszcze bez tableta będę go ponownie reklamował - tym razem z oryginalnym oprogramowaniem. Informuję że serwis RS wywiązał się z wszystkich swoich obowiązków, temat naprawy sprzętu załatwiony został szybko i sprawnie. Życzę wszystkim tego samego.
|
Czw 28 Mar 2013, 17:22 |
|
|
maciekpd
nowicjusz
Rejestracja: Pon 18 Mar 2013, 18:18 Posty: 9
|
Re: Ainol servis.
Witam, Obiecałem dać znać jaki będzie finał mojej naprawy.Tablet przyjechał na drugi dzień po wysyłce, sprawny. Całkowity koszt jaki poniosłem to 17 za wysyłkę oraz 30 zł za odesłanie. Serwis wgrał soft 4.04 czyli ten z jakim kupiłem tablet -szkoda, mogli wgrać nowszy...Nie wiem nadal co było powodem awarii i czy kolejna próba wgrania nowszego softu powiedzie się? Na przyszłość mam nauczkę - kupować sprzęt takich firm, które zapewniają serwis w pełni nieodpłatny i możliwość nowelizacji oprogramowania na stronie firmowej
|
Sob 30 Mar 2013, 23:01 |
|
|
Julian
początkujący użytkownik
Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06 Posty: 80
|
Re: Ainol servis.
No ale w końcu co? Wgrali ci soft? tak jak pisali? Może szerzej napiszesz??? Ten twój znajomy obeznany w świecie elektroniki chyba się grubo pomylił...
|
Nie 31 Mar 2013, 00:28 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Ainol servis.
maciekpd napisał(a): Witam, Obiecałem dać znać jaki będzie finał mojej naprawy.Tablet przyjechał na drugi dzień po wysyłce, sprawny. Całkowity koszt jaki poniosłem to 17 za wysyłkę oraz 30 zł za odesłanie. Serwis wgrał soft 4.04 czyli ten z jakim kupiłem tablet -szkoda, mogli wgrać nowszy...Nie wiem nadal co było powodem awarii i czy kolejna próba wgrania nowszego softu powiedzie się? Na przyszłość mam nauczkę - kupować sprzęt takich firm, które zapewniają serwis w pełni nieodpłatny i możliwość nowelizacji oprogramowania na stronie firmowej Każda aktualizacja jest wykonywana na własne ryzyko, każde nieprawidłowe wgranie oprogramowania, które może uszkodzić urządzenie, może spowodować iż gwarant nie naprawi urządzenia w ramach gwarancji. Taka sama sytuacja dotyczy sprzętu klacy PC/Notebook podczas aktualizacji BIOS. Użytkownik aktualizując sprzęt, podejmuje ryzyko na własną odpowiedzialność.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 02 Kwi 2013, 12:07 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 54 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|