Re: Apple a pakiet uCare.
Cześć, niestety mi było dane przekonać się o tym po fakcie...
Kupiłem iPhone-a 6 zaraz po premierze... zadzwoniła do mnie pani z propozycją ubezpieczenia - myślę, ok, czemu nie, pakiet 600zł, przedłużenie gwarancji + ubezpieczenie na 2 lata...
niestety po jakimś miesiącu używania telefon upadł i lekko zbiło sie szkiełko, lekko bo nie przeszkadzało to jakoś specjalnie w używaniu, ale zadzwoniłem na infolinię, opisałem szkodę (27 listopad około godziny 14, dowidzialem się ze telefon zostanie odemnie zabrany i w tym samym tygodniu będę miał telefon spowrotem (poniedzialek-wtorek wysyłki, wtorek-czwartek naprawa, czwartek-piatek wysyłka), czekalem na telefon kiedy umówiony zostanie kurier - w piątek 28 około 16:50 zadzwoniłem na infolinię aby dowiedziec się co jest grane - byłem zapewniony o kontakcie w ciagu 24h. Kurier zamówiony na poniedziałek (1 grudzien), paczka przezemnie zapakowana, w doręczeniu była we wtorek (2gi grudzien) niestety nikt jej nie odebrał i przełożyli termin doręczenia na środe.
w środe paczkę odebrali, w czwartek przekazali do serwisu, w piatek zadzwoniłem do uCare, aby dowiedzieć się kiedy będzie naprawiony, powiedziano mi że telefon dostanę spowrotem około czwartku-piątku (11-12 grudzień). Powiedziałem ze w takim razię nie potrzebuję telefonu zastępczego, ale chciałbym zeby ten termin został dotrzymany. Zadzwoniłem wczoraj do uCare, powiedziano mi że termin naprawy mojego telefonu jest bliżej nie określony, nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony. Póki co czekam, nie mam bladego pojęcia co się dzieje, serwis o niczym nie informuje, a każda osoba na infolinii podaje inne informacje. Naprawa telefonu w 48h to jeden wielki pic na wode... miałem być bez telefonu 5 dni, póki co leci już drugi tydzien
a ja jestem nawet bez danych z mojego iPhone-a bo po powrocie do iP4, nie ma opcji przywrócenia danych (najnowsza aktualizacja systemu to iOS7 - wiec backup nie jest możliwy).
Drugi raz się raczej nie pokuszę na zapłacenie 600zł za ubezpieczenie telefonu firmie która jest baaaardzo mocno nie kompetentna, a ludzie na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania...