laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 20 Kwi 2024, 01:09



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Nikt się nie emocjonuje, chociaż nie ukrywam że ponad wszelkie pojęcie jest dla mnie takie zachowanie. Po prostu ludzie są różni i tyle. Miłego dnia, wyjdźcie na zewnątrz - słońce pięknie świeci. :)

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Pią 28 Mar 2014, 16:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 13 Maj 2014, 16:32
Posty: 1
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Kupiłem 29 kwietnia telefon galaxy s4 mini lte wraz ubezpieczeniem na aukcji sklepu X-Kom. Odbierałem go osobiście w salonie w Kielcach. Niestety telefon od NOWOŚCI był uszkodzony. Wada fabryczna została zauważona dopiero w domu po uruchomieniu telefonu, sklep odmówił mi zwrotu towaru, oraz wymiany. Zostałem zmuszony oddać na gwarancje, i mija właśnie 2 tydzień bez telefonu. Niestety jestem rozczarowany sklepem X-Kom który sprzedał uszkodzony towar i uciekł się od odpowiedzialności za sprzedanie wadliwego produktu. Straciłem czas, oraz pieniądze, ponieważ sklep oferuje obecnie telefon za niższą cenę razem z ubezpieczeniem, i za ten sam zestaw(oczywiscie po dołożeniu karty pamięci,i oprogramowania) zapłaciłbym w tej chwili w waszym sklepie ok. 200zł mniej, a niestety do tej pory nie miałem okazji użyć zakupionego telefonu.


Wto 13 Maj 2014, 16:37
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Niestety, przypadek @nemesisevil po raz kolejny potwierdza że z x-kom jest fajnie do momentu zaksięgowania wpłaty... potem mają gdzieś klienta. x-kom chciał mnie zmusić do zakupów w swoim sklepie mimo rozliczenia z serwisem Asusa, więc wybrałem tablet Sony. Cena rynkowa tabletu była 1399 w X-Kom aż 1899 zł! x-kom za żadne skarby nie chciał udzielić mi rabatu do ceny rynkowej, gdy działając na podstawie ustawy o ochronie konsumentów udało mi się odzyskać pieniądze z x-kom, tablet na który prosiłem o rabat wystawili za cenę 1399. To już nawet w tej chwili nie ma znaczenia, ważne że sposobem odebrałem pieniądze i już nigdy nie zrobię tu żadnego zakupu oraz uprzedzam Znajomych aby zdecydowanie omijali x-kom szerokim łukiem! Zwłaszcza że wcale nie mają konkurencyjnych cen (patrz ceneo).


Wto 13 Maj 2014, 21:32
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Jestem zadowolony z serwisu. Reklamowałem kierownicę Logitech G27 i 3 dni później dostałem nową sztukę. Niestety usterka się powtórzyła (problem z amortyzacją silnika FFB) więc wysłałem kierownicę jeszcze raz. Zadzwoniła Pani, która zaoferowała mi wymianę kierownicy na nowy egzemplarz lub możliwość wybrania innego towaru za dopłatą. Skorzystałem z drugiej opcji i jestem bardzo zadowolony z podejście do klienta i pomyślne rozwiązanie sprawy.


Wto 13 Maj 2014, 22:04
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
nemesisevil, prosimy o przesłanie szczegółów transakcji w wiadomości prywatnej. Może być to np. numer zamówienia lub dane (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy itp.), na które dokonałeś zakupu. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę i pomóc w rozwiązaniu problemu.

dexkom, nie możemy zgodzić się z tym, że nie dbamy o naszych Klientów po dokonaniu zakupów. Staramy się wyjaśniać wszelkie niejasności, jeśli one wystąpią. Także Twoja sprawa, po obszernym wyjaśnieniu na forum oraz kontakcie z naszym Działem Wsparcia Technicznego, została ostatecznie rozwiązana w zadowalający Cię sposób.

kaijitsu, przykro nam z powodu awarii Twojego produktu, jednak cieszymy się, że problem udało się rozwiązać. Dziękujemy za zaufanie.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 14 Maj 2014, 10:48
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
"...Także Twoja sprawa, po obszernym wyjaśnieniu na forum oraz kontakcie z naszym Działem Wsparcia Technicznego, została ostatecznie rozwiązana w zadowalający Cię sposób..." - proszę szczegółowo przybliżyć innym, zwłaszcza przyszłym klientom (ku przestrodze), jak wyglądało rozwiązanie mojej sprawy, jakiego sposobu musiałem użyć aby ODEBRAĆ wam swoje pieniądze.


Śro 14 Maj 2014, 20:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
dexkom, sprawa wyglądała w następujący sposób: zareklamowałeś za naszym pośrednictwem tablet, który w naszym serwisie nie wykazywał wskazanych usterek. Postanowiłeś jednak ponownie zareklamować ten sam tablet bezpośrednio u producenta, który wydał dokument NLA - decyzję o rozliczeniu drogą sprzedaży w miejscu, gdzie pierwotnie zakupiłeś urządzenie. Zgodnie z procedurą oraz w związku z dostępnością pierwotnie zakupionego przez Ciebie tabletu, zaproponowaliśmy Ci wymianę tabletu na identyczny model. Niestety nie zgodziłeś się na takie rozwiązanie, ponieważ nie chciałeś drugi raz otrzymać takiego samego urządzenia, dlatego postępując niestandardowo i kierując się Twoim dobrem, postanowiliśmy odstąpić od procedury i zaproponować Ci dowolny produkt z naszej oferty, także z możliwością dopłaty różnicy w cenie nowego produktu i ceny którą zapłaciłeś w dniu zakupu za rozliczany tablet.

Nowa propozycja spotkała się z Twoją akceptacją, jednak wybrałeś produkt, którego zapasy magazynowe właśnie się skończyły. Mimo tego był on dostępny w naszej ofercie, ponieważ istniała możliwość sprowadzenia go na zamówienie od jednego z naszych dostawców. Niestety jego cena - uzależniona wyłącznie ceny u naszego dostawcy - była znacznie wyższa, niż najniższe ceny dostępne w porównywarkach cenowych. Warto także dodać, że ceny produktów na naszej stronie zależą od wielu czynników które zmieniają się codziennie, dlatego niestety nie możemy zagwarantować niezmienności ceny w czasie. Zostałeś poinformowany o tym fakcie, jednak w tej sytuacji zadeklarowałeś, że dopłacisz różnicę między ceną pierwotnie zakupionego tabletu, a najniższą ceną nowego urządzenia z porównywarki cenowej. Niestety nie mogliśmy przystać na Twoją propozycję i raz jeszcze podkreśliliśmy fakt, że nie mamy możliwości sprowadzenia wybranego przez Ciebie urządzenia w cenie innej niż ta, która widnieje na naszej stronie.

Kolejnym krokiem było zamówienie przez Ciebie wybranego, nowego urządzenia, w znacznie wyższej cenie. Zostało ono sprowadzone od jednego z naszych dystrybutorów specjalnie dla Ciebie. Niestety nie zrealizowałeś zamówienia ani nie zdecydowałeś się na dopłatę różnicy w cenie, którą widziałeś na naszej stronie w momencie dodawania produktu do koszyka. Niestety nie znamy powodu dla którego zamówiłeś urządzenie, mimo iż nie byłeś zainteresowany jego zakupem ani dopłatą różnicy w cenie przy wymianie - zamówienie zostało anulowane.

Finalnie po kontakcie z naszym Działem Wparcia Technicznego i wyjaśnieniu różnic między wybranym przez Ciebie tabletem w wersji WiFi oraz LTE, zdecydowałeś się na wymianę na zupełni inny, tańszy model - pokrewny w stosunku do pierwotnie zakupionego sprzętu. W trosce o gwarancję na Twoje nowe urządzenie, zrealizowaliśmy dla Ciebie zwrot i ponową sprzedaż - tak, abyś w przyszłości nie miał absolutnie żadnych problemów z ewentualną naprawą gwarancyjną w związku z wymianą inną niż "produkt za produkt".

Finalnie produkt został przez Ciebie zwrócony do 10 dni do czego miałeś pełne prawo, dzięki czemu odzyskałeś pieniądze.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 20 Maj 2014, 14:08
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
połowa z tego to zwykły PRowski stek kłamstw (czego się spodziewałem po wcześniejszych rozmowach z x-kom), ale to już nie ważne...
Należy zwrócić tylko uwagę jaką trzeba przejść długą drogę i stracić przy tym bardzo wiele czasu i nerwów aby odzyskać swoje pieniądze z x-kom...


Wto 20 Maj 2014, 20:47
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 21 Maj 2014, 00:11
Posty: 1
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
nemesisevil napisał(a):
Straciłem czas, oraz pieniądze, ponieważ sklep oferuje obecnie telefon za niższą cenę razem z ubezpieczeniem, i za ten sam zestaw(oczywiscie po dołożeniu karty pamięci,i oprogramowania) zapłaciłbym w tej chwili w waszym sklepie ok. 200zł mniej, a niestety do tej pory nie miałem okazji użyć zakupionego telefonu.
jak można mieć pretensje, że cena produktu spadła, a kupiło się go wcześniej drożej?:D


Śro 21 Maj 2014, 00:13
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
@up jak to jak? normalnie.. gdyby zdrożał to by zgłosił się żeby dopłacić różnicę :D dokładnie taką sytuację miałem kiedyś za szczeniackich czasów przy wynajmowaniu mieszkania.. przyszedł zwrot prawie 800 zł za rok kiedy mieszkałem, a gość miał pretensje że wyliczyłem wszystko co i jak i pomniejszyłem o tyle czynsz.. ciekawe czy by tak samo się awanturował gdyby było osiem stów do dopłaty :D

PS Zamiast tłumaczyć to do tego tabletu ci jeszcze powinni kilogram cebuli dodać. http://www.wykop.pl/tag/cebula/

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Śro 21 Maj 2014, 15:55
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Co najmniej niepoważne zachowanie. Sorry ale znam X-KOM od wielu wielu lat, robię u nich zakupy praktycznie od początku gdy tylko tworzyli swój sklep na Wolności w Częstochowie i widziałem już tutaj na forum różne rzeczy ale zawsze jakoś udawało się dojść ich klientom z nimi do porozumienia.

Tutaj coś mi się wydaje że brakuje woli ze strony kolegi "dexkom", zresztą wystarczy wyszukać inne posty i je sobie przejrzeć albo spojrzeć na sam nick. Znam osobiście przypadek w którym w pewnej znanej firmie (której nazwy na tym forum nie wypada wymienić :)) znajomy również dostał rozliczenie, ale wyboru czy jakiejkolwiek możliwości decyzji nie miał - po prostu przysłali mu drugi taki sam podzespół (dość droga karta graficzna ok. 1000 zł), papier z wymiany i koniec, nawet nie zwrócili kasy za wysyłkę reklamacji od niego do nich. Tutaj nie dość że sklep poszedł ci na rękę, to jeszcze robisz awantury. Sorry ale przez takich ludzi sklepy muszą się usztywniać, tworzyć regulaminy/procedury i żelazną ręką je stosować i basta, a jeśli coś ci jest nie teges to walcz sobie w federacji konsumentów... X-KOM jako jeden z ostatnich potrafi jeszcze zrobić coś niestandardowego, doradzić, wycenić, jakiś rabat podrzucić czy dać torbę do lapka taniej albo wysyłkę za friko... Ale jeśli wszyscy będą tak się zachowywać to ciekawe czy starczy im czasu i pieniędzy na zajmowanie się takimi sprawami - pewnie nie, a kto za to zapłaci? Pan zapłaci, Pani zapłaci...

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Śro 21 Maj 2014, 19:28
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 8676
Miejscowość: Opole
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Zamówiłem ostatnio laptop y510p, owczywiście dostałem na niego drobny rabat tak samo jak na dysk SSD więc wielki +. Czekałem na niego aż 6 dni co o dziwo wydawało mi sie bardzo długo jak na xkom ;p ale mniejsza. W 5 dniu dostałem telefon że dysk SSD który zamówiłem jest zbyt duży i musiałem wybrać inny trochę droższy, lecz szybszy. Po tym telefonie laptop był na następny dzień do odebrania.
Zdziwiło mnie tylko długi czas realizacji więc taki malutki minus, ale całość oceniam jak najbardziej na 5-.

_________________
Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnie
Jestem również na Facebook <klik>
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Pią 30 Maj 2014, 13:53
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 18 Cze 2014, 16:12
Posty: 2
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Ja opiszę swoją przygodę z X-Kom która właśnie trwa...

Zakupiłem tydzień temu jednym zamówieniem m.in. 2 telefony Kazam Trooper 3.5. Telefony miały być oczywiście bez blokady Simlock i oczywiście nie brandowane ("oczywiście" bo X-Kom wszędzie i zawsze powtarza, np. w opisach telefonów na ich stronach, że ich telefony w przeciwieństwie do tych samych telefonów sprzedawanych przez konkurencję nigdy nie mają blokady i nigdy nie są brandowane - co się zresztą do tej pory zgadzało).

Telefony, jak się jednak okazało po zakupie i ich odbiorze, są brandowane (masa dodatkowego oprogramowania od Plusa, firmware od Plusa, loga, tapety itp. od Plusa) i co najgorsze posiadają blokadę Simlock na Plusa (można włożyć kartę innej sieci ale tylko do slotu nr 2 i pod warunkiem włożenia karty Plusa do slotu nr 1 - jest zresztą dołączona ulotka Plusa która przed tym wyraźnie ostrzega!). Aero2 w pierwszym slocie też nie działa. Tylko i wyłącznie Plus.

Nastąpiła ogromna konsternacja - "Niemożliwe, X-Kom w biały dzień nas oszukał!". Co ciekawe wszyscy w firmie X-Kom myślą i twierdzą (i pisząc wszyscy mam tu na myśli wszystkich: od Szefów, poprzez Product Manager'ów a skończywszy na handlowcach i moderatorach tego forum), że ten telefon tak jak wszystkie inne fony w X-Kom jest bez blokady i jest nie brandowany (tak jak to jest napisane w opisie tego telefonu na stronie X-Kom czy na aukcji Allegro, czy tak jak Ci powie pracownik X-Kom).

Jeszcze nawet przedwczoraj ktoś zapytał na stronie sklepu z fonem (http://www.x-kom.pl/p/186212-smartfon-t ... -15zl.html) cytuję "Czy działa tutaj inna siec niż plus? chciałbym tam dac tmobile albo play ale nie wiem bo tu pisze ze dajecie starter plusa. Możecie to sprawdzić? bo chce kupic dla siebie brata i siostry" na co pracownik X-Kom o nicku "X-Kom.pl" odpowiedział "Ten model, podobnie jak inne telefony z naszej oferty, nie posiadają blokady operatora. W związku z tym możesz korzystać z karty dowolnej sieci." co zresztą bezpośrednio spowodowało, że piszę tu na forum o tym. Trudno mi powiedzieć jak nazwać tę odpowiedź "X-Kom.pl" na pytanie tamtego usera ale chyba "kłamstwo w żywe oczy" to dobry tekst :)

Oczywiście zadzwoniłem w tej sprawie do X-Kom i od początku do teraz sprawę prowadzi jedna osoba, bardzo kompetentna i miła. Dodam, że zakup był na raty i były też w tym jednym zamówieniu 2 dyski (3TB i SSD MX100) oraz grafika GTX750. Byłem w zasadzie przygotowany na zwrot całości i wypowiedzenie umowy ratalnej, bo jednak nie wiadomo było ile teraz wyjaśnienie sprawy potrwa (i kiedy w końcu będziemy mieli jakieś telefony, z których będzie można normalnie korzystać) a raty będzie trzeba płacić od całości i to już za chwilę a termin wypowiedzenia mijał za kilka dni.

Dostałem jednak gwarancję (ale nie na piśmie), że wszystko zostanie załatwione po mojej myśli i jakoś doszliśmy w końcu do porozumienia: osoba ta zaproponowała (po moich sugestiach i po negocjacjach z przełożonymi) dopłatę do innego zadowalającego mnie modelu ze zniżką 50zł na co się zgodziłem a koszty wszelkich wysyłek pokryje X-Kom. Dodam, że regulamin X-Kom wymaga, aby zwrócić całość sprzętu zakupionego na raty więc tym sposobem X-Kom uniknęło robienia korekty na całość i wejścia w posiadanie rozpakowanego i używanego sprzętu a kredytobiorca (akurat nie ja) uniknął być może stania się niesolidnym kontrahentem dla banku.

Nastąpił jednak dzisiaj mały zgrzyt w całej procedurze: wysłałem obydwa telefony i X-Kom je wczoraj otrzymał ale nie spakowałem dwóch starterów od Plusa o czym mnie dzisiaj miła Pani z serwisu X-Kom poinformowała. Dodam, że obydwa startery z promocyjnym 1GB "zużyliśmy" na testy LTE w Plusie (na modemie ZTE MF821 - dosyć szybko ten 1GB poszedł :), a opakowanie wyrzuciliśmy. W sumie do głowy mi nie przyszło, że je muszę odesłać (zwłaszcza, że konto wyczyszczone do 0) - traktowaliśmy je jako bezpłatny bonus, który wykorzystaliśmy i nie ma co odsyłać (samych kart SIM oczywiście nie wyrzuciłem bo stwierdziłem, że się mogą przydać w przyszłości do testowania np. Simlocka z X-Kom :).

Miła Pani z serwisu poinformowała mnie, że w takim razie zostanie naliczona opłata za kuriera (bo odesłałem wcześniej na koszt X-Kom) i dodatkowa opłata 30zł za 2 startery. Trochę mi szczena opadła. No ale cóż mi pozostało zrobić po takim postawieniu sprawy, zwłaszcza, że termin zwrotu całości i wypowiedzenia umowy ratalnej właśnie minął? Zobowiązałem się dosłać 2 i to nowe startery na swój koszt, co uczyniłem jeszcze tego samego dnia. Załatwienie 2 identycznych starterów to nie problem bo są to standardowe startery LTE Plusa 15zł. Odmówiłem miłej Pani, gdy ta zaproponowała, że startery mogę kupić u nich. Po kilku godzinach, dziś po południu wysłałem startery listem poleconym priorytetowym...

To na razie tyle. Napiszę o finale sprawy miejmy nadzieję, że już za kilka, może kilkanaście dni.

PS. Pisząc tutaj i teraz w swoim imieniu tak naprawdę piszę w imieniu moich znajomych czy rodziny czyli tych wszystkich osób które de-facto kupiły ten sprzęt (tzn. były płatnikami) i/lub go używały (lub miały zamiar używać).
Kupiłem już dosyć sporo sprzętu w X-Kom'ie (obsługuję "informatycznie" masę znajomych i całą wielką rodzinę) ale dopiero teraz, przy okazji tej mojej pierwszej negatywnej historii z X-Kom postanowiłem założyć tu konto (wiem głupi jestem - te zniżki dla forumowiczów) i napisać o tym.
Do tej pory byłem wręcz zachwycony wszystkimi aspektami związanymi ze współpracą z X-Kom. Teraz jakby trochę mniej...


Śro 18 Cze 2014, 18:38
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
DawidM, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że już wkrótce uda się rozwiązać wszelkie niedociągnięcia. Jeśli chodzi o telefony, to aktualnie weryfikujemy urządzenia które otrzymaliśmy od producenta, ponieważ wbrew wcześniejszym zapewnieniom które otrzymaliśmy, mogła nastąpić pomyłka w wyniku której otrzymaliśmy pojedyncze sztuki tego modelu z puli przeznaczonej do sprzedaży u jednego z operatorów komórkowych.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 30 Cze 2014, 16:12
Profil WWW
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 11 Cze 2013, 12:10
Posty: 99
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
8 lipca zaniosłem PC do salonu x-kom.pl w Częstochowie. W sobotę po telefonie do centrali dowiedziałem się że karta graficzna została wysłana do serwisu producenta - karta jest tam już tydzień , dysk SSD który też jest zgłoszony jest ponoć sprawny.
Nie rozumiem podejścia firmy x-kom do klienta. Państwo z centrali zamiast od dzwonić do mnie (o co prosiłem w mailu) wysyłają lakoniczne maile. Ciekawe ile jeszcze czasu będę czekał na zakończenie gwarancji.
A z tego co mi miły Pan w mailu napisał : "Na uwagę zasługuję również fakt, że gotowość sprzedawcy do usunięcia wady trzeba oceniać z uwzględnieniem realnych możliwości jej wykonania, a to oznacza złożoność różnych przyczyn nie zawsze zależnych tylko od sprzedawcy. Zatem w odniesieniu do Pana reklamacji gwarancyjnej wskazanie jednego ustawowego terminu ze względu na złożoność obrotu oraz różnorodność rzeczy będących przedmiotem tego obrotu byłoby nieusprawiedliwione i niecelowe." wynika że mogę na sprzęt czekać i czekać...
Jestem rozczarowany Państwa podejściem do klienta, dzwonię na Państwa centralę tam Pani informuje mnie że dowie się kiedy karta graficzna wróci z serwisu i do mnie od dzwoni - czego nie uczyniła. Po napisaniu maila i wyraźnej prośbie o kontakt telefoniczny ( bo dzwoniąc na infolinię jestem np.: 17, nawet gdy jestem 3 to i tak muszę czekać blisko 30min na połączenie, i nikt mi pieniędzy za to nie zwróci) Państwo piszą lakonicznego maila. Wczoraj po kolejnej rozmowie z Państwa pracownikiem działu wsparcia technicznego oprócz maila miał od dzwonić Pan kierownik, który oczywiście nie zadzwonił. Szkoda że firma x-kom tak traktuje klientów.


Pią 25 Lip 2014, 17:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 58 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.