laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pon 16 Wrz 2019, 12:38



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5977
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kate, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Poprosiliśmy firmę uCare o zajęcie oficjalnego stanowiska na forum w Twojej sprawie.

_________________
Image


Pią 01 Sie 2014, 09:22
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowna Pani,

W imieniu własnym oraz producenta chcielibyśmy przeprosić za zaistniałą sytuację i niedogodności związane z przedłużającym się czasem przeprowadzenia usługi. Przepraszamy za brak kontaktu ze strony naszej firmy po stwierdzeniu, że czas naprawy ulegnie wydłużeniu.

Przyczyną wydłużonego czasu naprawy jest niedostępność części niezbędnych do likwidacji szkody i naprawy Pani urządzenia. Niestety wymagane części nie były dostępne w serwisie. Chcielibyśmy również zapewnić, że dołożymy wszelkich starań do zakończenia naprawy i wysyłki telefonu.

Pragniemy również uspokoić Panią, że urządzenie z całą pewnością zostanie naprawione i odesłane w najbliższych dwóch tygodniach. Na ten okres zaproponowaliśmy Pani urządzenie zastępcze.

Dziękujemy za cenne uwagi, które są dla nas wyznacznikiem do poprawy jakości oferowanych usług.

Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałe opóźnienie, postaramy się zrekompensować niedogodności związane z przedłużonym czasem obsługi.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Pon 04 Sie 2014, 10:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Sie 2014, 12:28
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,
niestety mam podobny problem z wspomnianą firmą ubezpieczeniową. Uszkodzony telefon wysłałem 10 Lipca, 14 Lipca dotarł do serwisu i w ciągu 48 godzin miał zostać naprawiony. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca. Zero kontaktu ze strony ubezpieczyciela. 24 Lipca wjeżdżałem na urlop, przed wyjazdem kontaktowałem się kilka razy z ubezpieczycielem- za każdym razem ta sama odpowiedź... telefon jest w serwisie. Po kilku zapewnieniach ze strony ubezpieczyciela, że ktoś się ze mną skontaktuje wyjechałem na urlop bez telefonu. Oczywiście dalszy brak kontaktu ze strony ubezpieczyciela. Po 3 tygodniach urlopu (!) 14 Sierpnia po telefonie do ubezpieczyciela dowiedziałem się, że telefon jest w serwisie! Brak dalszych informacji. Brak osoby decyzyjnej z którą można porozmawiać. Pani zapewniła mnie, że ktoś skontaktuje się ze mną jeszcze tego samego dnia. Oczywiście jak można było się spodziewać kontakt nie nastąpił.
Na dzień dzisiejszy jestem bez telefonu od ponad miesiąca i bez informacji co dalej..

Gdyby ktoś z firmy X-kom mógł zainterweniować w mojej sprawie byłbym wdzięczny.


Pią 15 Sie 2014, 13:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Jerry, to taka sama sytuacja.
Ja oczywiście dalej swojego telefonu nie odzyskałam.
Mam od 2 tygodni telefon zastępczy, ale jednak...nie jest to mój telefon.

Post na forum pracownik uCare napisał 04.08 i w ciągu 2 tygodni mój telefon miał w końcu zostać do mnie odesłany, ale oczywiście jak można było się spodziewać zero kontaktu ze strony uCare.

Dziś zaczął się szósty tydzień jak czekam na zwrot mojego telefonu, który w naprawie miał być 48h.


Pon 18 Sie 2014, 14:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 19 Sie 2014, 16:16
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,
Dnia 23.07 zgłosiłam telefonicznie szkodę o uszkodzenie wyświetlacza tabletu firmy lenovo. Dzisiaj mamy 19.08 a tablet znajduje się dalej w serwisie. Według OWU w sprawie tabletów firma ma 7 dni na dokonanie naprawy sprzętu, a w razie problemów powinna się ze mną skontaktować najpóźniej w dzień poprzedzający i wydać mi urządzenie zastępcze. Niestety ani jeden ani drugi warunek umowy nie został spełniony. W związku z tym zadzwoniłam wczoraj (po raz kolejny) na infolinię i zapytałam o status naprawy i otrzymałam odpowiedź że tablet dalej znajduje się w serwisie. Poinformowałam pana z infolinii, że naprawa trwa za długo i powinnam dostać urządzenie zastępcze, na co on odpowiedział że skontaktuje się z likwidatorem i ten zadzwoni do mnie w najbliższym czasie i ustali urządzenie zastępcze, a także poinformuje o ostatecznym terminie naprawy urządzenia.
Dzisiaj likwidator nie zadzwonił, więc ponownie zadzwoniłam na infolinie, pani poinformowała mnie że trwa aktualizacja systemu i oddzwoni do mnie, kiedy się skończy, po czym oddzwoniła i powtórzyła że ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie.
Chciałabym, aby Państwo pomogli rozstrzygnąć moją sprawę, rozumiem że czas naprawy mógł się wydłużyć, ale według mnie naprawa wyświetlacza nie powinna trwać tak długo.


Śro 20 Sie 2014, 11:24
Profil
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5977
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Poprosiliśmy firmę uCare o zajęcie oficjalnego stanowiska na forum we wszystkich poruszanych sprawach. Bardzo prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości.

_________________
Image


Pią 22 Sie 2014, 10:26
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
To jest jakaś kpina !! W czwartek dostałam z naprawy wreszcie mój telefon.. ekran naprawiony, dodatkowo wymieniona bateria.. tylko jest jeden problem - teraz nie działa głośnik !! Który oczywiście działał jak oddawałam telefon do naprawy !!
Jak można w takim stanie telefon wypuścić z serwisu ?? Nie sprawdzić czy działa ? Popsuć go ???!!!
Czekałam 6 tygodni na zwrot telefonu, a kiedy w końcu go dostałam okazało się, że jest jeszcze mniej sprawny niż jak oddawałam go do serwisu ....


Sob 23 Sie 2014, 11:03
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 12:05
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ta firma to jacyś oszuści. Mieli naprawić mój tablet w 7 dni, a nie mam go już 2 tyg. W razie nie wypełnienia terminu 7 dni mieli do mnie zadzwonić, nie zadzwonili. Ja do nich zadzwoniłem, mówią, że tablet jest w serwisie i że czekają na części (z tego co widzę na tym forum to ich zwyczajowe tłumaczenie). Urządzeń zastępczych nie mają mimo iż w umowie wyraźnie jest napisane, że mają mi takie zapewnić. Dzwonie do nich niemal codziennie i za każdym razem jestem bezczelnie zbywany bez najmniejszej informacji. Dziwie się, że taka firma jak x-kom współpracuje z takimi oszustami.


Sob 23 Sie 2014, 12:17
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 19 Sie 2014, 16:16
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Do mnie zadzwonili w piątek o urządzenie zastępcze, czyli po 30 dniach od zgłoszenia szkody, przy czym kurier odebrał tablet kolejnego dnia... Ciekawe kiedy naprawią tableta - gdy zadałam takie pytanie pani która proponowała mi urządzenie zastępcze, odpowiedziała "na dniach", ciekawa jestem ile dla nich wygląda to w dobach. Nigdy nie miałam problemu z firmą X-KOM, ale ubezpieczenie w Ucare to nieporozumienie...


Nie 24 Sie 2014, 13:22
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy przeprosić za wszystkie niedogodności związane z przedłużającymi się czasami przeprowadzanych usługi serwisowych, jednocześnie przepraszamy za brak kontaktu ze strony naszej firmy po stwierdzeniu, że czas naprawy ulegnie wydłużeniu.

Przyczyną wydłużonego czasu napraw jest brak odzewu serwisów zewnętrznych na składane reklamacje terminowości napraw. Dołożymy wszelkich starań, by czas naprawy został maksymalnie skrócony a na wydłużony czas obsługi zostało wygospodarowane urządzenie zastępcze. Po zweryfikowaniu przedstawionych uwag nastąpi kontakt z naszej strony.

Dziękujemy za poniższe uwagi, dążymy do poprawy jakości oferowanych przez nas usług.

Raz jeszcze przepraszamy za zaistniałe opóźnienie, postaramy się zrekompensować niedogodności związane z przedłużonym czasem obsługi.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Wto 26 Sie 2014, 15:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 25 Sie 2014, 17:55
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam UWAGA NA UBEZPIECZENIA W uCARE
Kupiłem w X-KOM.PL laptopa w styczniu 2014 i wykupiłem dodatkowe ubezpieczenie w uCARE i spotkała mnie niespodzianka mój laptop uległ awarii zgłosiłem awarię do tej firmy no i czekam ale po paru dniach nic się nie dzieje po skontaktowaniu się z uCARE dowiaduję się że mój laptop nie będzie naprawiany że odmawiają mi gwarancję, jest to dla mnie dziwne bo laptop nie został nawet zabrany i sprawdzony jest w dalszym ciągu w domu . Czekam teraz na uzasadnienie wypowiedzenia umowy Pozdrawiam
Ps. jak dostanę list z uCARE to napiszę !


Wto 26 Sie 2014, 19:00
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 25 Sie 2014, 23:52
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Od piątku 22.08.2014r. próbuję zgłosić szkodę, niestety za każdym razem odmawiają przyjęcia zgłoszenia tłumacząc awarią a potem aktualizacją systemu. Podczas podpisywania umowy w sklepie X-KOM byłem zapewniany o wyśmienitych warunkach i ekspresowym czasie realizacji. Cóż z tego, skoro nie mogę zgłosić szkody? Czy firma X-KOM ma wpływ na swojego partnera? Niedługo minie 5 dni od pojawienia się szkody, a zgodnie z umową po tym czasie nie mam już prawa do wykorzystania ubezpieczenia. Jak mam interpretować tę sytuację?

W piątek sytuacja wydawała mi się śmieszna, natomiast dzisiaj zastanawiam się, czy nie zostałem oszukany...


Śro 27 Sie 2014, 10:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Kliencie,

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Problemy z połączeniem wynikają z dużej ilości połączeń na poziomie infolinii.
Prosimy o przesłanie numeru telefony na adres mailowy: infolinia@ucare.pl, aby konsultant mógł przyjąć od Pana zgłoszenie szkody. Po otrzymaniu danych kontaktowych niezwłocznie nawiążemy kontakt.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


veritatis napisał(a):
Od piątku 22.08.2014r. próbuję zgłosić szkodę, niestety za każdym razem odmawiają przyjęcia zgłoszenia tłumacząc awarią a potem aktualizacją systemu. Podczas podpisywania umowy w sklepie X-KOM byłem zapewniany o wyśmienitych warunkach i ekspresowym czasie realizacji. Cóż z tego, skoro nie mogę zgłosić szkody? Czy firma X-KOM ma wpływ na swojego partnera? Niedługo minie 5 dni od pojawienia się szkody, a zgodnie z umową po tym czasie nie mam już prawa do wykorzystania ubezpieczenia. Jak mam interpretować tę sytuację?

W piątek sytuacja wydawała mi się śmieszna, natomiast dzisiaj zastanawiam się, czy nie zostałem oszukany...


Śro 27 Sie 2014, 10:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowna Pani,

W dniu pozostawienia informacji o niewłaściwie wykonanej naprawie próbujemy nawiązać z Panią kontakt, aby ustalić szczegóły zgłaszanej reklamacji i przekazać urządzenie do serwisu w celu wykonania kompleksowej usługi, niestety podany numer kontaktowy nie odpowiada.
Prosimy o kontakt i umożliwienie odbioru urządzenia celem przekazania do serwisu jako reklamacja naprawy.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Kate napisał(a):
To jest jakaś kpina !! W czwartek dostałam z naprawy wreszcie mój telefon.. ekran naprawiony, dodatkowo wymieniona bateria.. tylko jest jeden problem - teraz nie działa głośnik !! Który oczywiście działał jak oddawałam telefon do naprawy !!
Jak można w takim stanie telefon wypuścić z serwisu ?? Nie sprawdzić czy działa ? Popsuć go ???!!!
Czekałam 6 tygodni na zwrot telefonu, a kiedy w końcu go dostałam okazało się, że jest jeszcze mniej sprawny niż jak oddawałam go do serwisu ....


Czw 28 Sie 2014, 12:52
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 12:05
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
15 września i wciąż cisza, 1,5 miesiąca bez tabletu, nic im nie można zrobić, nie ma na nich żadnej siły. Przestrzegam przed tą firmą wszystkich zainteresowanych. To przechodzi wszelkie pojęcie. Dzwonię na infolinię, składam reklamacje, pisałem do x-kom, byłem w sklepie x-kom ze skargą, nic nie pomogło. Jeśli ktoś ma pomysł w jaki sposób walczyć z tą firmą prosiłbym o odzew. Z góry dziękuję.


Pon 15 Wrz 2014, 21:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.