Mondial assistance - kolejne problemy
Autor |
Wiadomość |
TheDamin
nowicjusz
Rejestracja: Pią 15 Lis 2013, 16:39 Posty: 2
|
Mondial assistance - kolejne problemy
Witam, Zainspirowany tym postem --> viewtopic.php?f=35&t=4947 < -- piszę własny. Otóż czas jakiś temu zepsuł mi się tablet, który zakupiłem w firmie X-KOM wraz z ubezpieczeniem mondial. Pozwolę sobie zaznaczyć, że jestem sceptyczną osobą jeśli chodzi o takie "ubezpieczenia", ale Pan tak zapewniał, że mogę zrobić co chcę, nawet rzucić sprzętem o ścianę i i tak mi naprawią. Super, pomyślałem. Otóż, nie. Dzisiejszy telefon z firmy mondial rozwiał moje nadzieje. Dokładnie nie wiem co się stało mojemu tabletowi, coś z ekranem. Zgodnie z wymaganiem ubezpieczyciela musiałem napisać maila z opisem sytuacji, oto on: Cytuj: Tablet leżał w torbie na ziemi, podczas gdy przez przypadek jeden z moich znajomych przewrócił się u upadł wprost na moją torbę. Po wyjęciu sprzętu okazało się, że jest on uszkodzony. Pani po "przeanalizowaniu" sytuacji oświadczyła, że sprzęt nie zostanie naprawiony, ponieważ szkoda podchodzi pod sławetny już podpunkt "Niedbalstwo". Kiedy zapytałem jak w takim razie powinienem przechowywać tablet na dworze, jak nie w torbie i pokrowcu to Pani odpowiedziała, że powinienem pilnować torby. Wraz z dziewczyną nie mogliśmy uwierzyć. Kiedy wspomniałem słowa Pana który sprzedał mi ubezpieczenie, to Pani konsultantka mało mnie nie wyśmiała. Cóż, tak wygląda sytuacja, co robić?
|
Pią 15 Lis 2013, 16:45 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Wysłaliśmy wiadomość PW.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 18 Lis 2013, 17:41 |
|
|
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Jak dla mnie to położenie torby z tabletem na ziemi to jest niedbalstwo, więc nie dziwię się że odmówili naprawy. W tym wypadku to ja bym ścigał kolega za rozwalenie tabletu, a nie ubezpieczyciela, ale pewnie kolega też powiedział to po co kładłeś go na ziemi
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Wto 19 Lis 2013, 16:01 |
|
|
TheDamin
nowicjusz
Rejestracja: Pią 15 Lis 2013, 16:39 Posty: 2
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Ok. W takim razie jak wyobrażasz sobie przebywanie z tabletem na świeżym powietrzu? Wydaje mi się, że to ewidentnie jest szukanie wymówki na siłę, bo równie dobrze mógł sobie leżeć na stole, a kolega mógł się potknąć o dywan.
|
Wto 19 Lis 2013, 23:13 |
|
|
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
TheDamin przebywanie z tabletem na świeżym powietrzu nie oznacza, że możesz go zostawiać na ziemi. Ja Ciebie rozumiem bo po to wydaje się dodatkową kasę na ubezpieczenie żeby obowiązywało, a nie było tylko na papierku. Ale według mnie źle to rozegrałeś i nie przeczytałeś dokładnie regulaminu ubezpieczenia. Bo ja nadal twierdzę że zostawienie czegokolwiek wartościowego na ziemi jest po prostu niedbalstwem.
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Pią 22 Lis 2013, 12:43 |
|
|
kaijitsu
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39 Posty: 4878
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Niedbalstwo można podciągnąć pod wszystko. Jakby był w pomieszczeniu, zostawiłby tablet na stole i ktoś by go zrzucił to niedbalstwem jest zostawienie go na stole, trzeb było go położyć niżej. Jak by go położył niżej i ktoś by na niego usiadł/nadepnął to niedbalstwem jest, że trzymał go za nisko. Idąc np. na piknik chłopak miał schowany tablet w torbie więc zapewnił odpowiednie warunki aby urządzenie było zabezpieczone. Położył torbę z tabletem na ziemi bo niby gdzie ją miał dać? Powiesić na drzewo? Jak dla mnie obchodzenie umowy jak się da ze strony Mondi i to już nie pierwszy raz.
_________________Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755MDell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740
|
Pią 22 Lis 2013, 13:25 |
|
|
Prawda 19803680
nowicjusz
Rejestracja: Sob 25 Sty 2014, 10:05 Posty: 1
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Powiem To Tak Zawsze Szanowałem Firmę Firmę" X-Com" Gdyż Szybko I Fachowo Otrzymywałem Kupiony Towar I Był Zgodny Z Zakupem W 100% Aż Do Czasu Kiedy Straciłem Reputacje Tzn: Przy Zakupie Telefonu Komórkowego Od Firmy X-Com Dosłownie Po Chwili Otrzymałem Od Miłej Pani Z Firmy X-Com Która Się Nazywa Anna Jończyk Ofertę Ubezpieczenia Telefon. W/W Pani Mówi Wręcz Pięknie, Iż Proponuje Ubezpieczenie Za 160 Zł Na 3 Lata Wręcz Od Wszystkiego Typu Zalania Kradzieży Itp. Zdziwiło Mnie To, Że Nie Otrzymując Regulaminu Z Firmy Ubezpieczeniowej O Nazwie "Mondial Assistance" Nakazuje Pani Anna Jończyk Zapłacić Za W/W Ubezpieczenie A Dopiero Później Po Zapłaceniu Otrzymamy Na Swój Adres E Mail Regulamin. Jak Już Zapłaciłem To Otrzymałem Regulamin I W Nim Wyczytałem Iż Od Zalania Cieczą Zakupionego Produktu To Ci Przypiszą Tak Zwane Niedbalstwo. Natomiast Kradzież I Zaginiecie Nie Jest Uwzględnione - A Przepraszam Kradzież To Jak Ci Sie Włamią Do Domu To Możne Ci Zapłacą Lecz Wątpię Bo Powiedzą Że To Było Twoje Niedbalstwo. A Tak Ap-Ropo Firma Czary-Mary Typu "Mondial Assistance" Która Oferuje Firma X-Com To Co To Jest ??? Nigdy Nawet Nie Było Jakiejkolwiek Reklamy Tej Że Firmy Bo Jej Chyba Na To Nawet Nie Stać !. A Co Dopiera Mieli By Ci Zapłacić Za Dany Produkt !. Ostrzegam Wałek !. Jak Przeczytamy Regulamin Ubezpieczenia Firmy "Mondial Assistance" I Chciałem Zrezygnować I Zażądałem Swoich Pieniądz Zaczynają Się Długie Schody - Nie Odbierają Telefonów Nie Odpisują Na Emile Itp. Ostrzegam I Nie Polecam Firmy X Jaka Jest "Mondial Assistance". Minęło Już 2 Tygodnie I Jeszcze Nie Otrzymałem Pieniędzy Gdyż Jak Twierdzą Maja Na To 2 Tygodnie - Dni Pracujące. Chamy - Straciłem Reputacje Dla Firmy X-Com Gdyż Wcisnęli Mi Ubezpieczenie Nieznanej Firmy O Nazwie Mondial Assistance I Teraz Czekam Jak Pies Na Swoje Pieniądze - Pod Tym Katem Dla Firmy X-Com Wielki Negatyw !!!. Jeszcze Raz Ostrzegam Przed Ubezpieczycielem Typu "Mondial Assistance"
|
Sob 25 Sty 2014, 10:38 |
|
|
MofA
nowicjusz
Rejestracja: Sob 25 Sty 2014, 22:44 Posty: 5
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Google nie boli: http://bit.ly/1mXM7ha. Aby zachować kulturę wypowiedzi, nie nazwę Cię analfabetą.
Ostatnio edytowany przez MofA Śro 05 Lut 2014, 23:19, edytowano w sumie 3 razy
|
Sob 25 Sty 2014, 22:57 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
Użytkowniku "Prawda 19803680" - prosimy o przesłanie w prywatnej wiadomości szczegółów dotyczących zamówienia (imię, nazwisko, data i miejsce zamówienia lub numer zamówienia albo numer polisy). Postaramy się pomóc.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 03 Lut 2014, 10:16 |
|
|
KrisKros
nowicjusz
Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49 Posty: 7
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Dzisiaj okazało się że muszę zrewidować swoje dobre zdanie o firmie x-kom.
Dwa lata temu kupiłem laptopa z ubezpieczeniem "przedłużona gwarancja". Po sprawdzeniu w domu laptopa okazało się że ma wadę fabryczną i został następnego dnia po zakupie wymieniony na nowy. Podczas wymiany zapytałem się wyraźnie sprzedawcy co z tym ubezpieczeniem, na co otrzymałem odpowiedź że ubezpieczyciel dokona niezbędnych zmian i umowa będzie obowiązywała na wymieniony sprzęt. Minęło dwa lata, laptop oczywiście zepsuł się a Mondial odmówił naprawy, twierdząc że nic nie wie o tym żeby sprzęt był wymieniany.
W taki oto sposób zostałem elegancko wydymany przez x-kom do spółki z Mondial Assistance. Nie zwykłem zostawiać takich spraw, na pewno pociągnę to dalej poprzez prawników. Na pewno również nie kupię już nic więcej w x-komie.
|
Pon 01 Wrz 2014, 21:09 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
KrisKros, bardzo prosimy o przesłanie danych pozwalających na identyfikację Twojego zamówienia. Może być to jego numer, numer faktury lub dane osoby/firmy, na które zamówienie było realizowane. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację jak najszybciej.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 03 Wrz 2014, 09:41 |
|
|
KrisKros
nowicjusz
Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49 Posty: 7
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Dane wysłane na PW.
|
Śro 03 Wrz 2014, 14:21 |
|
|
Ana7459
nowicjusz
Rejestracja: Śro 03 Wrz 2014, 14:50 Posty: 3
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Mondial assistance ewidentnie psuje dobre imię X-kom, ponieważ o X-komie mam dobrą opinię ale to jak dobiera sobie kooperatorów to niepokojąca sprawa. :'| - Zgłosiłam uszkodzenie matrycy w moim lapku (acer 11 cali + uzbezpieczenie 3lata w Mondial ! hura!), opisałam jak wygląda usterka że czytałam coś i w pewnym momencie przechyliłam ekran, z którym zadziało się coś niepokojącego i obraz zaczął się "łamać". Napisałam że przechowywałam do w pokoju w etui na biurku, ale nie podałam związku przyczynowo-skutkowego, tylko opisałam stan faktyczny tego uszkodzenia - nie napisałam że wcześniej laptop przypadkowo upadł i od tego to uszkodzenie wyszło. Mondial natychmiast mi odpisał że nie jest to "przypadkowe uszkodzenie" przez samo stwierdzenie faktu a opis wskazuje na awarię. -Pytam się jakim prawem firma zakłada że jest to awaria z góry nie widząc nawet sprzętu? -Dlaczego nie mam prawa uzupełnić opisu, byłoby mniej formalności - zamiast odwoływać się ? Co mam zrobić? - to może być małe uszkodzenie, kupuje w X-kom, ale MONDIAL odradzam wszystkim, gdyż z tego co tu widzę należy ich podać do rzecznika ubezpieczonych za m. in. klauzulę generalną w przypadku "niedbalstwa" co w gruncie rzeczy jest nadużyciem na szkodę konsumentów. Pozdrawiam i nie kupujcie ubezpieczenia w Mondial! - Szczerze odradzam !
|
Śro 03 Wrz 2014, 15:12 |
|
|
KrisKros
nowicjusz
Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49 Posty: 7
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Ana7459 napisał(a): Napisałam że przechowywałam do w pokoju w etui na biurku, ale nie podałam związku przyczynowo-skutkowego, tylko opisałam stan faktyczny tego uszkodzenia - nie napisałam że wcześniej laptop przypadkowo upadł i od tego to uszkodzenie wyszło. Jakbyś napisała że laptop upadł, to by Ci odpowiedzieli że było to "rażące niedbalstwo" i również odmówili wywiązania się z umowy ubezpieczeniowej, bo taką odpowiedź uzyskuje większość poszkodowanych. Mondial to złodziejska firma nastawiona tylko i wyłącznie na oszwabienie ludzi którzy wykupili u nich ubezpieczenie. Szukają wszystkich możliwych kruczków prawnych w OWU. Ewidentnie nadają się do zgłoszenia do rzecznika ubezpieczonych. Omijać należy szerokim łukiem nie tylko Mondial, ale również Aga International oraz Alianz - wszystkie to są spółki matki i córki, powiązane ze sobą. Ja już się wyleczyłem z wykupywania jakichkolwiek badziewnych i nieuczciwych ubezpieczeń, jak będzie możliwość przedłużenia gwarancji PRODUCENTA, za sensowna kasę, wtedy skorzystam z takiej oferty. W innych przypadkach biorę ryzyko na siebie.
|
Śro 03 Wrz 2014, 17:56 |
|
|
Ana7459
nowicjusz
Rejestracja: Śro 03 Wrz 2014, 14:50 Posty: 3
|
Re: Mondial assistance - kolejne problemy
KrisKros dzięki za info i widzę, że dużo nas.. :\ ktoś kiedyś napisał że należy im podać np. "trzymałam lapka i przypadkowo się poślizgnęłam, upadłam z nim" żeby zbyt wiele nie wyjaśniać. Na serio o co w tym wszystkim chodzi? Prawidłowo użytkowałam mojego ACERA, JUŻ NIGDY NIE KUPIĘ W TEJ FIRMIE, NA JAKIKOLWIEK NASTĘPNY SPRZĘT NIE BĘDĘ BRAŁA UBEZPIECZENIA, JW. ewentualnie coś od producenta, bo jako tako na niego jeszcze można liczyć. Co robić? Kto nam pomoże? 160zł w błoto?! Ktoś to ogarnia w ogóle?
|
Śro 03 Wrz 2014, 18:54 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 74 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|