Inicjatywa Pomocy w Salonach X-kom...propozycja.
Zastanawiam się dlaczego w Salonach nie zostały stworzone stanowiska do szybkiego serwisowania sprzętu zakupionego w X-kom.
Wystarczy zatrudnić i przeszkolić kilkanaście osób, by doraźnie rozwiązać ''małe" niedomagania sprzętowe.
Gro osób które zakupiło bądź zakupi u Was sprzęt ,nie ma pojęcia albo się po prostu nie zna i po czasie, chce dołożyć pamięć, bądź dysk, czy sprawdzić poprawne działanie.
Odsyłanie sprzętu w takich przypadkach do waszego serwisu jest nieporozumieniem, dla doświadczonego technika wymiana Ramu bądź innej części która nie jest bezpośrednio integralna to zazwyczaj kilkadziesiąt minut.
Są firmy gdzie takie postępowanie jest niemal standardem,klient nie musi się gonić po serwisach,wchodzi do sklepu zostawia np. notebooka i odbiera go po godz. z wymienionymi bebechami.
No chyba że problem jest grubszego kalibru wtedy sprzęt odsyłacie dalej.
Korzyść dla firmy jest niewątpliwa,wzrasta sprzedaż towaru i co najważniejsze zadowolenie klienta .
Wystarczy ruszyć głową i wyjść z inicjatywą a klientów na pewno będzie przybywać a ludzie przestaną na Was narzekać ,bo z powodu jakiejś ''głupoty'' sprzęt ląduje na kilkanaście dni w serwisie