Witam serdecznie
Zamówiłem u was zestaw komputerowy (901508297662) i miałem pytanie dotyczące możliwości modyfikacji zamówienia. Chodziło o zmianę wybranych pamięci ram.
Email został wysłany na adres
x-kom@x-kom.pl wczoraj o 9 rano i do dziś nikt mi nie odpowiedział. wysłałem kolejny email na
sklep@x-kom.pl i również brak odpowiedzi.
Bazdzo proszę o kontakt w tej sprawie. Chciałbym uniknąć sytuacji że coś co powinno być proste do załatwienia jest zaniedbane przez brak komunikacji.
Wiem że zamówienie jest w trakcie realizacji dlatego czas gra tutaj kluczową role.
Treść wysłanego maila:
Czy jest możliwość modyfikacji zamówienia?
W zamówieniu nr 901508297662 jako pamięci wybrałem 2x Kingston 8GB 2400MHz HyperX Fury Black CL15. Dziś przyszło do mnie powiadomienie że są dostępne pamięci Kingston Pamięć DDR4 16GB 2666MHz HyperX Fury Black CL15 (2x8192). Czy jest możliwość żeby usunąć pamięci 2400MHz a wstawić w to miejsce 2666MHz? To powinno podnieść cenę zamówienia o 8 zł.
Wysłany wczoraj ok 9.
Pozdrawiam
Update: Sprawa sprawnie i pozytywnie załatwiona telefonicznie.