|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Dlaczego kłamiecie klientów?
Autor |
Wiadomość |
pat88
nowicjusz
Rejestracja: Pią 25 Mar 2016, 09:21 Posty: 3
|
Dlaczego kłamiecie klientów?
Szanowni Państwo
dlaczego wprowadzacie klientów w błąd (czyt.okłamujecie)? Pytam dlatego, że zostałem przez Państwa okłamany 3 razy. Złożyłem zamówienie 21.03. (asus + dysk ssd) z obiorem w paczkomacie. Za niedługą chwilę zadzwonił konsultant z informacją, że laptop jest dostępny, trzeba tylko zamontować dysk i zgrać oprogramowanie. Odbiór możliwy najprawdopodobniej nazajutrz. Zadowolony szybko przelałem kasę Przeczekałem wtorek - myślę sobie: ok, trochę się przeliczyli z czasem dostawy. Poczekam jeszcze w środę. Niestety, w środę, status zamówienia wciąż był "w trakcie realizacji". W godz. popołudniowych zadzwoniłem z pytaniem o status zamówienia. Usłyszałem drugie kłamstwo od konsultanta: laptop czeka na odbiór kuriera,dziś na pewno zostanie nadany, proszę czekać na wiadomości. Oczywiście wiadomości brak. W czwartek wykonałem kolejny telefon. Konsultant, po konsultacji zmienił status na "pilne" i obiecał, że laptop wyjdzie jeszcze 24.03 i 25.03 będzie w paczkomacie. Znów kłamstwo. Wieczorem zadzwoniłem jeszcze raz. Dostałem informacje, że towar jednak nie zostanie nadany w czwartek, a towar będzie prawdopodobnie dostarczony dopiero po świętach... Dziś po. godz. 8.00 zrezygnowałem z zamówienia, gdyż nie będę miał możliwości odbioru. Poprosiłem o pilny zwrot przelewu. Oczywiście zostałem przeproszony, za zaistniałą sytuację.
Czuję się oszukany, okradziony. Nie można było od razu powiedzieć, że przesyłka będzie po świętach? Nie mam ani laptopa, ani kasy. Status mojego zamówienia wciąż: w trakcie realizacji. Zaczynam się obawiać, że chcecie mnie Państwo okraść. Czy mogę się czuć spokojnie? Odzyskam swoje pieniądze? Ile będę musiał czekać na zwrot?
Ps. Trochę pechowa sytuacja i szkoda, że pierwsze zakupy w sklepie nie wyszły. Więcej chyba nie będę próbował. Asortyment bogaty, ceny atrakcyjne, konsultanci mili... ale to nie wszystko.
|
Pią 25 Mar 2016, 15:16 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Dlaczego kłamiecie klientów?
A co konkretnie zamawiałeś - była informacja obok "na magazynie" ?
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Pią 25 Mar 2016, 17:10 |
|
|
pat88
nowicjusz
Rejestracja: Pią 25 Mar 2016, 09:21 Posty: 3
|
Re: Dlaczego kłamiecie klientów?
Zamawiałem: ASUS R556LB-XO153T-8 i5-5200U/8GB/1TB/Win10 GT940M oraz dysk ssd sandisk. Dysk i asus miały status "dostępne w magazynie".Dostępność potwierdził też konsultant.
|
Pią 25 Mar 2016, 17:35 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Dlaczego kłamiecie klientów?
pat88, Serdecznie przepraszamy Cię za powstałą sytuację oraz utrudnienia związane z realizacją zamówienia. W tej sprawie napisaliśmy do Ciebie wiadomość prywatną
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 04 Kwi 2016, 09:52 |
|
|
pat88
nowicjusz
Rejestracja: Pią 25 Mar 2016, 09:21 Posty: 3
|
Re: Dlaczego kłamiecie klientów?
Poinformuję tylko, że pieniążki wróciły na konto dość szybko - 29.03 były już na koncie.
|
Pon 04 Kwi 2016, 15:48 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|