Witam,potrzebowalem do piatku monitor a wiec zachecony opiniami w internecie i 100% pozytywnymi komentarzami zdecydowalem sie na zakup monitora w waszym sklepie przez allegro w poniedzialek tj 6.06.W srode o dziwo nadal nie otrzymalem paczki a tymbardziej mailu z nr sledzacym przesylke a wiec postanowilem napisac wiadomosc czy towar zostal wyslany,nastepnego dnia dostalem odpowiedz ze monitor powinien byc wyslany dzisiaj czyli 09.06 no i niestety nic nie doszlo,lekko poirytowany ta sytuacja napisalem kolejnego maila w ktorym prosilem o zwrot pieniedzy bo monitor potrzebowalem pilnie do piatku.Dzisiaj sobota a odpowiedzi zero.Ja naprawde jestem czlowiekiem spokojnym i rozumiem ze przykladowo moga pojawic sie problemy z towarem itp ale po co klientowi cisniecie kity ze towar zostanie wyslany tego albo tamtego dnia a potem nic nie przychodzi i czlowiek sie irytuje bo nic tak nie denerwuje jak sie nie wie na czym stoi.Wiec moje pytanie brzmi kiedy moge oczekiwac na zwrot pieniedzy? tutaj link do aukcji
http://allegro.pl/monitor-24-iiyama-ge2488hs-g-master-fhd-hdmi-gry-i5971993655.html moj nick na allegro: kabez9