Ubezpieczenie firma uCARE
Autor |
Wiadomość |
Dean_Corso
nowicjusz
Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57 Posty: 5
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mara napisał(a): A ja chcialabym dla odmiany podzielic sie pozytywna opinią o Ucare. Naczytalam sie wiele zlego i nie nastawialam sie w zwiazku z tym pozytywnie podczas zglaszania szkody. A zglaszac musialam dwa razy (bo 2 razy doszlo do awarii)- pekniety ekran po upadku telefonu (pajeczynka i pare mniejszych spraw). Nie bylo problemu z naprawa, za pierwszym razem otrzymalam telefon po 2 tygodniach, za drugim po miesiacu. Z tym ze w miedzyczasie mialam inny telefon do uzytku wiec nie wiem jakby wygladala sprawa z urzadzeniem zastepczym gdybym takiego od nich potrzebowala. Co mnie zdziwilo to zakres naprawy- wymieniono mi nawet te elementy ktore po prostu byly nieestetyczne (porysowana obudowa itp) , a niekoniecznie wplywaly na funkcjonalnosc, czego akurat gwarancja nie obejmowala i czego nawet nie zglaszalam bo nie spodziewalam sie pomocy w tym zakresie. Stad duzy plus. Choc byc moze bylo to konieczne, ciezko mi powiedziec bo specjalista tu nie jestem. Tak czy inaczej ciesze sie ze telefon ubezpieczylam, mysle ze podejscie firmy doklienta zmienilo sie po pierwszej fali negatywnych komentarzy sprzed kilku lat i na ten moment jest OK. A musialam sie tym podzielic bo zawsze jest tak ze ludzie pisza jak maja cos zlego do powiedzenia a jak jest wszystko w porzadku, to po prostu im sie nie chce.. To miałaś, że tak powiem szczęście. Ja za dopłacone 500 zł do telefonu, dostałem wielkie NIC. W Twoim przypadku to pęknięcie ekranu uniemożliwiało normalne funkcjonowanie telefonu więc pod tym kątem pewnie było brane zgłoszenie. Moje było PRZYPADKOWE więc z zapewnieniem Pani, która dosłownie 5 minut po zakupie telefonu zadzwoniła bym wziął to ubezpieczenie to (tak mi się wydaję) powinno to wyglądać zupełnie inaczej. No ale co tam. Telefon ubezpieczony za miliony monet i trzeba samemu go naprawiać 
|
Czw 24 Sie 2017, 08:07 |
|
 |
kasiek
nowicjusz
Rejestracja: Wto 05 Wrz 2017, 13:41 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
to ja dołączę do grona niezadowolonych klientów. Pomijając już sam proces likwidacji szkody, który pozostawia wiele do życzenia (m.in. brak kontaktu w sprawie urządzenia zastępczego itp.) telefon, po mojej interwencji i prośbie o przesłanie urządzenia zastępczego, wrócił do mnie dwa dni później - w 26 dniu likwidacji szkody, rzekomo naprawiony, z komentarzem w raporcie usługi "urządzenie w pełni sprawne". Podczas wymiany wyświetlacza został jednak uszkodzony sensor światła - telefon nie wygasza się podczas rozmowy, w oryginalnej obudowie samsunga 'gaśnie' i nie ma już możliwości jego odblokowania. Ponadto wyświetlacz został nieprawidłowo przyklejony (szpara przy górnej krawędzi).
Na rozpatrzenie reklamacji - a dokładnie na odpowiedź w sprawie reklamacji , co dwukrotnie podkreślili konsultanci podczas rozmowy - uCare ma kolejne 30 dni. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie telefon zostanie naprawiony w bliżej nieokreślonym terminie, ponieważ Ubezpieczyciel nie jest zobowiązany żadnym terminem na naprawę reklamowanego uszkodzenia. Od aroganckiej pani konsultant dowiedziałam się, że może potrwać to miesiąc, a nawet rok.
Tak więc z 30 dni na likwidację szkody, zrobiło się kolejne 30 dni na reklamację + niewiadomy czas na ponowną naprawę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Wydawało mi się, że 30 dni na likwidację szkody, oznacza, że Ubezpieczyciel w takim terminie oddaje telefon w pełni sprawny. A tymczasem wygląda to tak, że może oddać telefon uszkodzony, dzięki czemu termin wydłuża się o kolejne 30 dni (odpowiedź na reklamację) i kolejne dni/miesiące na naprawę. Dodatkowo brak możliwości śledzenia online statusu reklamacji (tylko kontakt telefoniczny z infolinią, na którą dodzwonienie się momentami graniczy z cudem) oznacza, że jeżeli będę chciała dowiedzieć się jak wygląda status sprawy spędzę kolejne długie minuty, wisząc na telefonie.
Nie rozumiem podejścia Ubezpieczyciela - jeśli proces likwidacji szkody powinien wynosić maksymalnie 30 dni, to w przypadku gdy szkoda ta nie została właściwie zlikwidowana, proces reklamacji powinien przebiec w ekspresowym tempie, a na to się nie zapowiada...
c.d.n
|
Wto 05 Wrz 2017, 14:04 |
|
 |
Ucare
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23 Posty: 99
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ Kasiek- Dzień dobry, proszę o podanie numeru szkody w wiadomości prywatnej, zweryfikujemy o co chodzi w sprawie i wrócimy z odpowiedzią.
Pozdrawiam Digital Care
|
Wto 12 Wrz 2017, 08:51 |
|
 |
arni992
nowicjusz
Rejestracja: Nie 01 Paź 2017, 22:25 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Niestety ale będę kolejną osobą narzekającą na u-care. Zepsuła mi się bateria w laptopie. Dla jasności- nie jestem wyłudzaczem i nie chcę wymieniać zużytej baterii W moim laptopie baterii nie da się wymienić baterii bez rozkręcania obudowy, nie miałem do niej dostępu. Laptop po trzech latach użytkowania mógł działać na niej ponad dwie godziny. Z dnia na dzień coś się stało- zaczął wyłączać się po kilku minutach po odłączeniu od zasilacza. Zresztą potwierdził to serwis u-care:
Pragniemy jednak nadmienić, że weryfikacja przeprowadzona na etapie serwisowym zdiagnozowała samoistne uszkodzenie baterii zasilającej (bateria integralna), nie nadaje się do dalszej eksploatacji ze względu na zwiększoną objętość po uszkodzeniu, może powodować inne uszkodzenia.
Jest to cytat z odmownej decyzji, którą od nich dostałem. Zatem zauważyli że baterii nie mogłem wymienić i uległa samoistnemu uszkodzeniu. Mając to na względzie przytaczają punkt z regulaminu o elementach zużywających się:
Ponadto, zgodnie z § 8 ust. 4 pkt 1 „ochroną ubezpieczeniową nie są objęte: elementy zużywające się lub wymagające okresowej wymiany, takie jak rury i przewody giętkie, lampy, żarówki, bezpieczniki, taśmy uszczelniające, uszczelki, głowice drukujące, tonery, baterie, akumulatory, worki do odkurzaczy, paski, szczotki, szklane elementy, przewody zasilające zewnętrzne, wtyczki, osłony przeciwdeszczowe, filtry, tusze, kasety, taśmy, ładowarki, akumulatory, etui i torby, kable połączeniowe, dodatkowe karty,”
Jest to kpina z klienta, jutro rano będę do nich dzwonił, odwoływał się czy co ja tam jeszcze mogę zrobić. Tak naprawdę nic nie mogę. Pieniądze wzięli, ja mogę spadać. Tak wygląda podejście u-care. Opisuję mój przypadek jako przestrogę dla innych. Tym bardziej szkoda, że moja dziewczyna chce kupić laptopa i prawdopodobnie kupi go w jakimś innym sklepie, tylko ze względu na ubezpieczyciela. Szkoda podwójna, bo chciała go kupić (podobnie jak mój brat, jak ja moje dwa laptopy) właśnie w X-KOMie, ale przez taką głupotę i drobnostkę będzie czekać aż ósma generacja intela pojawi się u konurencji i dodatkowo przepłaci, i będzie musiała kupić przez neta. Czyli zrezygnuje ze wszystkich tych rzeczy, o które widać że X-KOM zabiega: -dobre ceny -zakres oferty -dbanie o klienta -sieć sklepów po całej Polsce Za to będzie mieć pewność że ewentualna szkoda zostanie załatwiona w "cywilizowanych" warunkach. Ja oprócz odwołania już nic nie zrobię, ale mogę was przestrzec przed tymi oszustami. Szkoda klientów i szkoda X-KOMu, bo na pewno nie jednego klienta stracili przez takiego "partnera".
Jak będę miał jakieś kolejne informacje, to zaktualizuję post.
Aktualizacja z 2.10.2017: Na infolinii Pani podała mi adres na który mogę zgłosić reklamację. Zgłosiłem i poczekam. Oj, poczekam- będą rozpatrywać reklamację 30 dni.
Aktualizacja z dnia 17.10.2017 Decyzja odmowna- powód? uszkodzone baterie to baterie bez względu na to czy wymienne, czy nie. Ok, mają podstawy żeby odrzucić moje roszczenie (chociaż ja mam też podstawy by rościć). Sytuacja sporna rozstrzygana na niekorzyść klienta - pogratulować podejścia. Nigdy więcej U-Care. A będąc w sklepie wypytałem sprzedawcę, czy poleca wykupienie ubezpieczenia? Czy często się zdarza żeby ktoś reklamował? może takie wypadki są marginalne i może jest to niepotrzebne? Odpowiedział mi "tak, oczywiście że się opłaca. Jest to mała część ceny, a człowiek ZAPŁACI RAZ, A POTEM MA SPOKÓJ I NIE MUSI SIĘ MARTWIĆ" nie polecam, nie kupujcie tego kitu. Widzę że przedstawiciele X-KOMu czasem tu zaglądają i interweniują. Interweniujcie, żeby Wasza firma zaprzestała współpracy z tymi oszustami
Ostatnio edytowany przez arni992, Śro 18 Paź 2017, 21:45, edytowano w sumie 1 raz
|
Pon 02 Paź 2017, 00:07 |
|
 |
szymmonr
nowicjusz
Rejestracja: Wto 24 Paź 2017, 20:11 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Cześć! Kupiłem rok temu w Grudniu laptopa wraz z ubezpieczeniem uCare. Oczywiście sprzedawca zachwalał jakie to ubezpieczenie nie jest dobre i dlaczego się opłaca. Miało być bez problemu..
Oczywiście nie jest.
W weekend podczas pakowania mnie na wyjazd, mój tata niechcący, próbując zapakować laptopa do plecaka, upuścił go na kafelki (pies ciesząc się na mój widok wytrącił go z równowagi). Laptop ma szkalny ekran dotykoway który delikatnie pękł.
W zgłoszeniu napisałem, że "laptop został upuszczony", a dane w zgłoszeniu ustawiłem na moją mamę, która to ubezpieczenie kupiła. Zgłoszenie spotkało się z odmową, w uzasadnieniu stwierdzono, że przypadkowe uszkodzenie to "niemożliwe do przewidzenia zdarzenie zewnętrzne w stosunku do Urządzenia lub Użytkownika Urządzenia, nie wywołane przez Ubezpieczonego ani przez Użytkownika Urządzenia".
Czy jest jakaś możliwość odwołania się od decyzji? Jeśli tak, to jak to zrobić?
|
Wto 24 Paź 2017, 20:34 |
|
 |
Mariusz_94
nowicjusz
Rejestracja: Czw 02 Lis 2017, 13:28 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam mam problem z ubezpieczeniem u care. Naprawa trwa juz ponad 2 msc przysłali telefon zastępczy po miesiącu. No ale 2msc naprawiają ? chyba maja jakiś okres naprawy i mam prawo o odstąpienie i o przyznanie nowego telefonu jeżeli naprawa znacznie się przedłuży ?
|
Czw 02 Lis 2017, 13:33 |
|
 |
Jola83
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Lis 2017, 11:48 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Jeśli chodzi o ucare to nie masz nic - i nie licz na naprawę urządzenia, które im wysłałeś. Ja swojego Note 4 wysłałam w lipcu - tel się rozładowywał samoczynnie w mgnieniu oka, po czym włączany bez ładowania pokazywał ponad połowę baterii prądu. Taki wysłałam i taki po ponad półtora miesiąca odzyskałam. Złożyłam reklamacje i dopiero po interwencji x-kompu przyjęli tela na reklamacje. Ale tu też bez pozytywów, bo odpisali pismo 10 listopada, że reklamacja jest bezzasadna i sprzęt nie wymaga naprawy a co lepsze od 10 listopada mój telefon zaginał - serwis nie raczy przekazać go do wysyłki a ucare nic tylko kłamie, że do 48 godzin serwis udzieli wyjaśnień dotyczących zwrotu urządzenia. Mija 11 dni od informacji o zwrocie i nie dość, że nie mam telefonu to jeszcze nie wiem, co się z nim dzieje. Sprawę kieruje na policję i do sądu, bo to jest złodziejstwo i oszustwo. Kasę za ubezpieczenie wzięli żeby sprzęt naprawiać a nie przetrzymywać go od lipca w serwisie i oddać nie wiadomo, kiedy nienaprawionego po przetrzymaniu go tyle w serwisie żeby się polisa skończyła. x-kom powinien zrezygnować z współpracy z tymi złodziejami.
|
Wto 21 Lis 2017, 12:25 |
|
 |
Doda
nowicjusz
Rejestracja: Czw 30 Lis 2017, 20:26 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam, Też się dałam namówić pracownikowi x-komu na dodatkowe ubezpieczenie. Miałam już robić przelew dla UCare,na szczęście znalazłam to forum i poczytałam opinie na ich temat.Rezygnuję i wysyłam pismo z odstąpieniem od umowy. Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia,wystarczy mi doświadczenie tutaj piszących . Myślę,że x-kom dużo traci w oczach klientów przez UCare. Dorota
|
Czw 30 Lis 2017, 20:33 |
|
 |
Dean_Corso
nowicjusz
Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57 Posty: 5
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Jola83 napisał(a): Jeśli chodzi o ucare to nie masz nic - i nie licz na naprawę urządzenia, które im wysłałeś. Ja swojego Note 4 wysłałam w lipcu - tel się rozładowywał samoczynnie w mgnieniu oka, po czym włączany bez ładowania pokazywał ponad połowę baterii prądu. Taki wysłałam i taki po ponad półtora miesiąca odzyskałam. Złożyłam reklamacje i dopiero po interwencji x-kompu przyjęli tela na reklamacje. Ale tu też bez pozytywów, bo odpisali pismo 10 listopada, że reklamacja jest bezzasadna i sprzęt nie wymaga naprawy a co lepsze od 10 listopada mój telefon zaginał - serwis nie raczy przekazać go do wysyłki a ucare nic tylko kłamie, że do 48 godzin serwis udzieli wyjaśnień dotyczących zwrotu urządzenia. Mija 11 dni od informacji o zwrocie i nie dość, że nie mam telefonu to jeszcze nie wiem, co się z nim dzieje. Sprawę kieruje na policję i do sądu, bo to jest złodziejstwo i oszustwo. Kasę za ubezpieczenie wzięli żeby sprzęt naprawiać a nie przetrzymywać go od lipca w serwisie i oddać nie wiadomo, kiedy nienaprawionego po przetrzymaniu go tyle w serwisie żeby się polisa skończyła. x-kom powinien zrezygnować z współpracy z tymi złodziejami. Napisz czy coś się wyjaśniło.
|
Czw 18 Sty 2018, 16:06 |
|
 |
Juug
nowicjusz
Rejestracja: Pią 26 Sty 2018, 11:35 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Również mam złe doświadczenia z tą firmą i zdecydowanie nie polecam. Pieniądze wyrzucone w błoto. W sumie nie miałam sprawnego komputera przez 2 miesiące, a i tak musiałam naprawić go z własnej kieszeni. Kiedy pierwszy raz się skontaktowałam z ucare, to bez problemu przyjęli zgłoszenie, odebrali laptopa i po mniej więcej tygodniu zwrócili, z raportem jak to go naprawili. A komputer dalej nie działał.... Z działem reklamacji nie sposób skontaktować się telefonicznie, więc złożyłam reklamację przez ich formularz zgłoszeniowy, dwa razy na wszelki wypadek. Po tygodniu zadzwoniłam do nich żeby się upewnić, że wszystko zrobiłam poprawnie i kiedy mogę się spodziewać reakcji. Usłyszałam w odpowiedzi, że mają miesiąc na reakcję i że mam czekać. Więc czekałam miesiąc i nic. Kiedy do nich zadzwoniłam po upływie 30 dni, usłyszałam że nie mają i nigdy nie mieli mojej reklamacji. I że mogę ją zgłosić jeszcze raz, znowu przez internet, i znowu czekać miesiąc. W takim wypadku zgłosiłam po prostu tą awarię jeszcze raz. Znowu przyjęli laptopa i po tygodniu dostałam odpowiedź, że serwis odmawia naprawy, bo to jest uszkodzenie mechaniczne. Niezgodnie z prawdą również pojawiło się tym razem w raporcie, że na laptopie są liczne pęknięcia i otarcia  . Przy czym podkreślam, że to była ta sama awaria i jeśli ktoś coś uszkodził mechanicznie to tylko oni..... W serwisie do którego oddałam w końcu na własną rękę laptopa powiedzieli mi, że to jest uszkodzenie karty graficznej i do wymiany jest cała płyta główna, a diagnozy ucare nijak się mają do rzeczywistości. Wniosek jest taki, że ponieważ wymiana płyty głównej to droga sprawa, szacowana firma ubezpieczeniowa postanowiła uchylić się od odpowiedzialności, a cały ten ich serwis to ściema i oszuści.
|
Pią 26 Sty 2018, 11:57 |
|
 |
marswi143
nowicjusz
Rejestracja: Śro 16 Maj 2018, 16:02 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny X-Kom'ie, W dniu dziesiejszym na adres x-kom@x-kom.pl przesłałem wiadomość (tytuł:Voucher CLM180424-0084) z całą korespondencję z firmą UCARE. Proszę o zajęcie stanowiska w kwestii proponowanych zamienników w kontekście zapisu z Ogólnych warunków umowy : " § 2 ust. 24 „Wartość nowa Urządzenia – wartość odpowiadająca kosztom, jakie na dzień zgłoszenia roszczenia trzeba ponieść w celu nabycia Urządzenia tego samego rodzaju, co Urządzenie, które uległo uszkodzeniu w wyniku Awarii lub Przypadkowego uszkodzenia lub zostało utracone w wyniku Kradzieży z włamaniem lub Rabunku, posiadające takie same lub podobne, nie gorsze parametry techniczne; Wartość nowa Urządzenia nie może być wyższa niż Cena zakupu danego Urządzenia;” Firma UCARE konsekwentnie od 2 tygodni proponuje mi voucher na zamiennik, który nie spełnia warunków umowy, które podpisałem i za które zapłaciłem ponad 25% wartości poprzedniego telefonu. Jednocześnie przekazuje sprawę do Rzecznika Spraw Konsumenta, celem wystąpienia na drogę sądową w moim imieniu.
|
Śro 16 Maj 2018, 19:03 |
|
 |
MAREKBEST
nowicjusz
Rejestracja: Sob 14 Lip 2018, 14:36 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Totalne lekceważenie klienta ze strony tej firmy. Nie dotrzymuje terminów. Działa niezgodnie ze swoim regulaminem. Praktycznie nie ma kontaktu z nimi. Kłamią bez żenady. Przy szkodzie całkowitej, otrzymywany voucher powinien pozwolić na zakup urządzenia o nie gorszych parametrach w sklepie x-kom - NIEPRAWDA. Podsumowując, nie warto kupować tej pseudo gwarancji i zapewne wielu się jeszcze o tym przekona 
|
Sob 14 Lip 2018, 14:44 |
|
 |
djpl2
nowicjusz
Rejestracja: Śro 01 Sie 2018, 17:49 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
OD PONAD 10 DNI NIE MOGA ODEBRAC ODE MNIE LAPTOPA Z DOMU TŁUMACZAC SIE ZE TO SERWIS ZEWNETRZNY A NIE ONI POWINIEN SIE ZE MNA KONTAKTOWAC.ZMIENILI STATUS MOJEGO ZGŁOSZENIA NA PRZYJECIE ZGŁOSZENIA ZEBY MIEC CZAS NA OKŁAMYWANIE LUDZI Z X KOM Z KTORYMI ROZMAWIAŁEM. TERAZ SIE OKAZUJE ZE PODANY PRZEZEMNIE NUMER SERYNY IM SIE NIE ZGADZA Z TYM CO MAJA NA POLISIE. WKURZA MNIE POSTAWA SIECI X-KOM KTORA NIE ROBI NIC ABY TEMAT WYJASNIC I POMOC.
U CARE KŁAMIE MI W TWARZ ZE DOPIERO TERAZ PRZYJELI MOJE ZGŁOSZENIE.
ODDAŁEM SWOJ LAPTOP DO SERWISU ZEWNETRZNEGO I BEDE SIE Z NIMI SADZIŁ O ZWROT KOSZTOW
|
Śro 01 Sie 2018, 17:52 |
|
 |
damiank
nowicjusz
Rejestracja: Wto 28 Sie 2018, 12:46 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Zapraszam wszystkich Państwa, którzy czują się oszukani przez firmę DigitalCare do złożenia wspólnego pozwu. Na początek wystarczy zapisać się pod poniższym linikiem: http://wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/digitalcareDo złożenia pozwu potrzebnych jest minimum 10 osób. Osoby chcące dołączyć proszę o zabezpieczenie i kolekcjonowanie wszelkich dowodów obciążających tych oszustów. Nie wykluczam pociągnięcia do odpowiedzialności również firmy x-kom. Pozdrawiam, Damian
|
Wto 28 Sie 2018, 12:52 |
|
 |
Gazebo19721106
nowicjusz
Rejestracja: Śro 03 Paź 2018, 09:36 Posty: 1
|
 Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni Państwo,
Te ubezpieczenie daje iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa, gdyż zgodnie z aktualnym brzmieniem Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU) te ubezpieczenie nie działa o ile uszkodzenie zostało wywołane przez ubezpieczonego lub użytkownika komputera (par, co w praktyce większość typowych zdarzeń uszkodzeń (90%?).
X-COM w porozumieniu z TU wprowadził istotną zmianę w OWU Ochrona eXtra pomiędzy wersją OWU/09/66773/2013/M a OWU/09/99596/2015/M w zakresie definicji "Przypadkowego Uszkodzenie" poprzez wyłączenie odpowiedzialności TU w przypadku, gdy to ubezpieczony lub użytkownik urządzenia wywołał zdarzenie zewnętrzne co w istotny sposób zmieniło użyteczność i sensowność tego ubezpieczenia dla klientów X-COM jednocześnie nie informując o tym fakcie klientów w połączeniu ze stosownym obniżeniem ceny takiego "okrojonego" ubezpieczenia jak również X-COM nie zmienił treści reklam i przekazów kierowanych do nabywających sprzęt w X-COM; pomimo usunięcia kluczowego czynnika przesądzającego zaistnienie odpowiedzialności ubezpieczyciela X-COM nie zmienił treści reklam, które nadal sugerują, że kwestia "sprawczości" Ubezpieczonego nie ma znaczenia dla powstania odpowiedzialności ubezpieczyciela
Lista "grzechów" jest oczywiście dłuższa a sprawa już została skierowana do UOKiK, więc trzeba mieć nadzieję, że urząd ten będzie skutecznie rugował z rynku naganne praktyki naruszajace zbiorowe interesy konsumentów czy konkurencji.
Pozdrawiam, RP
|
Śro 03 Paź 2018, 09:56 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|